Η μορφονιά της φωτογραφίας δεν είναι άλλη απο την κόρη του Πασόκου υπουργού, Στεφανή, Εύα (και δεν χρειάζεται να έχει κανείς πτυχίο φυσιογνω...
Η μορφονιά της φωτογραφίας δεν είναι άλλη απο την κόρη του Πασόκου υπουργού, Στεφανή, Εύα (και δεν χρειάζεται να έχει κανείς πτυχίο φυσιογνωμιστή για να βγάλει τα συμπεράσματά του). Για όσους δεν θυμούνται η λεγάμενη είχε προκαλέσει τον Ελληνισμό, προσβάλλοντας τον Εθνικό ΜΑΣ Ύμνο, όταν στην... εικαστική διοργάνωση Art Athina (που φιλοξενούνταν στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στην Κηφισίας) είχε εκθέσει ένα βίντεο 40 δευτερολέπτων (τόσο κράτησε η... έμπνευσή της!). Τι πραγματευόταν αυτό το... ιδιοφυές έκθεμα; Μια κλειδαρότρυπα απο την οποία φαίνεται αιδοίο γυναίκας αυνανιζόμενης υπό τον ήχο του Εθνικού Ύμνου!!! Να τονίσουμε ότι η συγκεκριμένη διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού! Η δημοσιοποίηση της διεστραμμένης αντίληψης περί τέχνης και εικαστικών (πολύ χαιρόμαστε που δεν είμαστε οπαδοί αυτών των ειδών τέχνης, στα οποία διαπρέπουν οι εν Ελλάδι προοδευτικάριοι) προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Αστυνομικοί τελικά αφαίρεσαν το... "έργο" και συνέλαβαν τον γενικό διευθυντή της Art Athina Μιχάλη Αργυρού, που πέρασε τη νύχτα του στο τμήμα Αμαρουσίου για προσβολή της δημοσίας αιδούς και των εθνικών συμβόλων. Δε χρειάζεται να σας θυμίσουμε ότι αλληλέγγυοι στην κόρη του υπουργού στάθηκαν όλοι οι "καλλιτέχνες" του είδους της. Είχε γίνει μάλιστα και λόγος για.... υπερπατριώτες που προκάλεσαν την κατάσχεση του βίντεο οι οποίοι δεν έχουν παρακολουθήσει την πορεία της Στεφανή, που θεωρείται κορυφαία κινηματογραφίστρια (δεν είχαμε καμία αμφιβολία ότι η διαστροφή επιβραβεύεται). Την "καλλιτέχνη" τότε είχε... φιλοξενήσει στο πρωτοσέλιδό του ο "Στόχος" στις 7 Ιουνίου 2007. Της Εύας Στεφανή όμως είχε προηγηθεί ένα ακόμη αποκαλούμενο "έργο τέχνης" στην έκθεση Outlook του Θανάστη Τότσικα, στο οποίο ο "καλλιτέχνης" συνουσιαζόταν με ένα καρπούζι (αν είχε βγάλει πρώτα τα κουκούτσια, ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί), καθώς και του Βέλγου Thlerry De Cordler που απεικόνιζε ένα ανδρικό μόριο και τον Σταυρό! Ο δε πατέρας της Εύας Στεφανή, ο γνωστός ακαδημαϊκός, καθηγητής της ιατρικής και πρώην υπουργός υγείας, Κώστας Στεφανής, δήλωσε: "Είμαι υπερήφανος για την κόρη μου και υποστηρίζω ότι κάνει"! Αλίμονο, κάθε πατέρας τέτοια πορεία ονειρεύεται για την κόρη του...
Στην Ελλάδα όμως της "μεταπολίτευσης" και της πλέριας δημοκρατίας, κάθε στρεβλή αντίληψη περί τέχνης αμοίβεται. Έτσι και η Εύα (η οποία γεννήθηκε στις ΗΠΑ το 1974) έγινε και επίκουρος καθηγήτρια στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είχε όμως αναζητήσεις. Οπότε βρήκε θέσεις στην... ανανεωμένη Κρατική Τηλεόραση, που κάνει υποτίθεται και περικοπές! Η Εύα Στεφανή συμμετέχει σε μια νέα σειρά ντοκυμαντέρ που έκανε πρεμιέρα στις 4 Απριλίου απο την ΕΤ1, με τον χαρακτηριστικό για το περιεχόμενό τους τίτλο, "Οι Φιλοξενούμενοι"! "Ξένοι στη χώρα που ζουν αλλά και "ξένοι" στη χώρα που γεννήθηκαν. 26 άνθρωποι αφηγούνται τις προσωπικές τους ιστορίες αποδεικνύοντας ότι πραγματική πατρίδα είναι εκεί όπου χτυπάει η καρδιά σου" (σ.σ.: μπορεί δηλαδή να είναι και ο θάλαμος του χειρουργείου!). Με τα παραπάνω γίνεται η πρώτη προσπάθεια διαφήμισης και προώθησης της πολυπολιτισμικής εκπομπής, που έχει πολύ συγκεκριμένη στόχευση. "Οι Φιλοξενούμενοι" αφορούν την ιστορία 13 Ελλήνων στο εξωτερικό και αντίστοιχων ξένων στην Ελλάδα! "....Οι Φιλοξενούμενοι συμπληρώνουν επεισόδιο με το επεισόδιο την μεγάλη εικόνα της Ελλάδας, σε μια εποχή που η συζήτηση γύρω απο τον "ξένο" μοιάζει να έχει ξεφύγει απο την πραγματική της διάσταση"... Το πιάσατε το υπονούμενο; Άντρο του κάθε συμπλεγματικού- αριστερών καταβολών και ευαισθησιών πάντα, για να μη χαλάει η παράδοση- και λιμάνι κάθε... κατατρεγμένου της "άτιμης κοινωνίας"που δεν καταλαβαίνει τις ανησυχίες του, έχει καταντήσει η κρατική τηλεόραση. Αν θέλουν λοιπόν εκεί στο Ραδιομέγαρο να παριστάνουν τους πολυπολιτισμικούς, προκαλώντας τους Έλληνες με τα καμώματά τους και τις αποφάσεις τους, να το κάνουν με τα δικά τους λεφτά. Και όχι με τα λεφτά που πληρώνει ο ειρωνικά αποκαλούμενος "κυρίαρχος" λαός για να παριστάνουν τους... σπουδαίους καλλιτέχνες, διαταραγμένες προσωπικότητες!
Δήμητρα Μυλωνά
ΑΙΣΧΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε σάπια σαμπρέλα έχει να πει κάτι artistic απο την άβυσσο της στερημένης ψυχής της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ήθελε κανείς να δει το αιδοίο της ποτέ και το έδειξε με το ζόρι
Fainete oti h kopela auth Eua Stefanh exei megalo Erwtiko problhma,afou tin mia "aunanizete" pisw apo kleidarotripes, KAI TIN ALLH GAMIETE ME KARPOUZIA!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήXa8hkan tosoi andres stin Ellada?
FUCK OFF EUA ,POU LENE KAI OI SYMPATRIWTES THS LEGAMENHS OI AMERIKANOI DHLADI...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ Η ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η Τέχνη ξεφεύγει από τον πρωταρχικό της σκοπό δηλαδή το Υπερβατικό, γίνεται εικονογράφηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν αυτό το πράγμα τελικά μπλέξει και με την εξουσία της μίζας και της διαπλοκής γίνεται ένα διεστραμμένο παρά φύσιν έκτρωμα.
Μπράβο! Τα κατάφερες. Σε γνωρίσαμε. Βγήκες για λίγο από την παντελή ανωνυμία σου. Τι και αν προσέβαλλες το Διονύσιο Σολομό έναν από τους σημαντικότερους ποιητές του Κόσμου και τον σπουδαιότερο στην Ελλάδα. Τι και αν έβρισες τον μεγάλο μελωδό Νικόλαο Μάντζαρο που το μελοποίησε. Και φυσικά ένα ολόκληρο έθνος. Αρκούν λίγα KB στο διαδίκτυο. Φυσικά μόνο το Ελληνικό έθνος προσβάλουν. Αυτό μισούν και αυτό πρέπει να εξαφανιστεί πάση θυσία. Το Art Athina είναι γνωστό μόνο για τον ανθελληνισμό που προωθεί. Η Ελληνική Σημαία με την ημισέληνο είναι ένα παλιότερο παράδειγμα. Πραγματικά ακόμα και μια καμένη Ελληνική Σημαία μπορεί να το θεωρήσουν Τέχνη. Όμως επειδή η Τέχνη εξωτερικεύει τον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου, το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι ότι άνθρωποι όπως η κυρία της εικόνας έχουν μόνο μίσος, ρατσισμό, μισανθρωπισμό και δυσωδία στην ψυχή τους. Και θέλει πράγματι μεγάλη τέχνη να συνδυάσουν αυτήν την δυσωδία της ψυχής τους με τον φάσιμο που κρύβουν μέσα τους. Και πάλι μπράβο σου και στον μπαμπά σου που σε καμαρώνει. Και εις ανώτερα. Σου εύχομαι κάτι παραπάνω στο επόμενο "έργο" που θα αφήσεις παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές από τον αυνανισμό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφή