Στο 1,70-1,80 ευρώ θα αυξηθεί η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου του ΟΑΣΑ από τις αρχές του 2013, ενώ το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ...
Με τις μεταρρυθμίσεις που έγιναν στις αστικές συγκοινωνίες βάσει του Ν. 3920, αυτό το οποίο επιδιωκόταν ήταν η συρρίκνωση των ελλειμμάτων και των ζημιών στις δημόσιες μεταφορές, αλλά και η αύξηση των εσόδων, ωστόσο το «business plan» απέτυχε παταγωδώς κάτι που πλέον αναγνωρίζει και η τρόικα.
Το νέο μνημόνιο προβλέπει πως στο πρώτο τρίμηνο του 2013 θα υπάρξουν νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων σε αστικές συγκοινωνίες και τρένα κατά 25% τουλάχιστον, ενώ τα επιχειρησιακά σχέδια των εταιρειών ΟΑΣΑ, ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα τροποποιηθούν προκειμένου να μηδενιστούν τα ελλείμματά τους.
Έτσι, η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου του ΟΑΣΑ θα αυξηθεί από το 1,40 ευρώ στο 1,70-1,80 ευρώ, ενώ το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ θα αυξηθεί στο 1,50 ευρώ, από 1,20 ευρώ σήμερα.
Αντίστοιχες αυξήσεις αναμένεται να επιβληθούν και στα μειωμένα εισιτήρια τα οποία πρόκειται να διαμορφωθούν στα 0,90 ευρώ και 0,75 ευρώ αντίστοιχα.
Ωστόσο, αποδεδειγμένα η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων δεν οδηγεί σε βελτίωση του οικονομικού αποτελέσματος των Οργανισμών που νομοτελειακά θα οδηγηθούν σε μείωση προσωπικού προκειμένου να περιορίσουν τα έξοδά τους.
Είναι ενδεικτικό ότι παρόλο που το εισιτήριο αυξήθηκε το 2011 στα μέσα σταθερής τροχιάς κατά 40%, τα έσοδα από κόμιστρα αυξήθηκαν μόλις κατά 5%, επίδοση που αποδεικνύει την παταγώδη αποτυχία του μέτρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.