Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

“ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ” ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΝΟΣΗΡΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ! Χρόνια τώρα ξένα και εγχώρια κέντρα επιχειρούν να δώσουν μια... νέα θέση και...



ΝΟΣΗΡΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ!



Χρόνια τώρα ξένα και εγχώρια κέντρα επιχειρούν να δώσουν μια... νέα θέση και διάσταση στη Θεσσαλονίκη ΜΑΣ. Έτσι είχαμε προ ετών το “όραμα” του εκσυγχρονιστή Κώστα Σημίτη περί “πρωτεύουσας των Βαλκανίων”, τις πληροφορίες για μεταφορά αρκετών χιλιάδων -εβραϊκής καταγωγής- Πολωνών, ενώ οι... προσπάθειες (απόδειξη ότι η Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε επικίνδυνο κλοιό) συνεχίστηκαν με διάφορες εκδόσεις που παρουσιάζουν την πόλη σαν πολιπολιτισμική.

Προς την ίδια κατεύθυνση κινούνται και εβραϊκές οργανώσεις που... διεκδικούν την Θεσσαλονίκη! Να μην παραλείψουμε τόσο την δραστηριοποίηση των τούρκων, που... αντιδρούν στις εκδηλώσεις για την Ποντιακή Γενοκτονία, όσο και την... εξέχουσα προσωπικότητα του κρασοφτιάχτη Μπουτάρη που πρότεινε την μετονομασία κεντρικής λεωφόρου σε... Κεμάλ Αττατούρκ! Οι επιθέσεις που δέχεται η Θεσσαλονίκη φτάνουν και σε πολιτικό επίπεδο, με συγκεκριμένους ιδεολογικούς και πολιτικούς χώρους να την παρουσιάζουν... οπισθοδρομική, ...ρατσιστική και άλλα τέτοια... προοδευτικά!

Τα σχέδια όμως για την Θεσσαλονίκη δεν σταματάνε εδώ. Υπάρχει και συνέχεια προς την ίδια πάντα κατεύθυνση.

Πρόσφατα ανακαλύψαμε πως ορισμένοι εκ των παραμορφωμένων πανεπιστημιακών ονειρεύονται την δημιουργία “Βαλκανικού σχολείου” στη Θεσσαλονίκη! Το οποίο μάλιστα θα έχει σαν έμβλημά του “έναν Βούλγαρο, έναν Έλληνα και έναν Αλβανό να χτίζουν το μέλλον των Βαλκανίων”! Ναι, ειπώθηκαν και τα παραπάνω. Δια στόματος Χρίστου Τσολάκη, καθηγητής του Παιδαγωγικού Τµήµατος Δηµοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσ/νίκης! (Βρε παιδί μου, αυτό το Αριστοτέλειο μεγάλη παραγωγή σε προοδευτισμό κάνει!).

Να λοιπόν τι ακριβώς προτείνει ο κύριος παραμορφωμένος πανεπιστημιακός, στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού “Φιλόλογος” του συλλόγου αποφοίτων της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ. Την “ιδέα” του οποίου βρέθηκαν και άλλοι επίσης παραμορφωμένοι για να την “σιγοντάρουν”:

“Είναι καιρός οι Βαλκάνιοι να δουν με την οπτική του καθολικού ανθρωπισμού την ιστορία τους. Αδέξιες κινήσεις μπορεί να οδηγήσουν σε αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Κι αυτό συμβαίνει σήμερα τόσο με το τετράτευχο πακέτο (κατασκεύασαν βαλκάνιοι ιστορικοί με σκοπό να προσφέρουν "Εναλλακτικό εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της Νεότερης Ιστορίας της ΝΑ Ευρώπης") όσο και με το βιβλίο Ιστορίας της στ' δημοτικού.

Στην αμοιβαία προσέγγιση λαών, των οποίων το παρελθόν και το παρόν έχουν κοφτερές αιχμές, δεν βοηθούν οι αιφνίδιες κινήσεις, ακόμη κι αν αυτές είναι καλοπροαίρετες. Εκείνη που βοηθά ουσιαστικά είναι η παιδεία, καθώς αυτή καλλιεργεί τη συνείδηση, που στηρίζεται στην αρχή πως ο "κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να ζήσει και να αναπτύξει ελεύθερα τον εαυτό του και όλοι έχουν το ίδιο δικαίωμα στη ζωή" κι επίσης όλοι οι άνθρωποι έχουν αρετές και κακίες. Δεν είμαστε παντού και πάντοτε εμείς οι καλοί, γενναίοι, έντιμοι, δίκαιοι και όλοι οι άλλοι οι κακοί, δειλοί, ανέντιμοι, άδικοι”.

Και συνεχίζουμε με την “ιδέα” του για το “βαλκανικό σχολείο”:

“Σε αυτό ο μαθητής διδάσκεται να πορεύεται προς τον άλλο άνθρωπο, να συνδημιουργεί μαζί του και να μοιράζεται με αυτόν τη χαρά της κοινής δημιουργίας και την οδύνη του πόνου.

Ένα τέτοιο σχολείο θα μπορούσε να έχει έμβλημά του έναν Βούλγαρο, έναν Έλληνα, έναν Αλβανό… που χτίζουν μαζί το μέλλον των Βαλκανίων. Σε ένα τέτοιο σχολείο εθνικό είναι το αληθινό και το αληθινό είναι εθνικό.

Ο μαθητής ενός τέτοιου σχολείου δεν δείχνει πρόσωπο ωχρό στο λεπίδισμα της αστραπής του κακού, απλώς, το κοιτάζει κατάματα και προσπαθεί να κατανοήσει την ποιότητα του ανθρώπου που το δημιουργεί. Δεν το εξωραΐζει, δεν το αποσιωπά, δεν το μεταπλάθει. Το στοχάζεται και στοχάζεται μαζί την ευτέλεια ή τη μεγαλοσύνη του ανθρώπου. Και μέσα από το στοχασμό του εξανθρωπίζεται, διότι περνά από τον πόνο. Η σκέψη πονάει και εξανθρωπίζει”! (Οι Ουτσεκάδες συμπεριλαμβάνονται σε αυτή την κατηγορία κύριε καθηγητά;).

Και επειδή οι μεγαλοκαθηγητές παράγουν πολλές ιδέες, τέτοιου πάντα τύπου, την “ιδέα” του Τσολάκη συνέχισε βάζοντας τη δική του πινελιά ο πρόεδρος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας Δημήτρης Χατζηδήμου. Και εδώ έρχεται να “δέσει το γλυκό”, αφού ο Χατζηδήμου στρέφει το εν-διαφέρον του στη... συγγραφή βιβλίων (που είσαι Ρεπούση!).

"Μία αρχή προς αυτήν την κατεύθυνση θα μπορούσε να γίνει με ένα κοινό βιβλίο λογοτεχνίας, το οποίο θα περιλαμβάνει λογοτέχνες από όλες τις χώρες. Μέσα από τα κείμενα οι μαθητές θα μπορούν να κατανοούν τις κουλτούρες των γειτόνων τους", σημειώνει ο Χατζηδήμου.

Ο καθηγητής κύριος Τσολάκης, που ονειρεύεται ρόλο... οικοδόμου χάριν της συναδέλφωσης των λαών (κάτι τέτοια έλεγε και η Ψαρούδα- Μπενάκη και κάτι τέτοια έγραφε και υπερασπιζόταν η ομάδα Ρεπούση) τον Φεβρουάριο του 2007 ήταν καλεσμένος του 6ου Διαπολιτισµικού και Ολοήµερου Δηµοτικού Σχολείου Ελευθερίου-Κορδελιού για να μιλήσει στα παιδιά της... ΣΤ΄ Δημοτικού. Εκεί λοιπόν είπε ορισμένα “χαριτωμένα” που δείχνουν την κατεύθυνσή του και την σύμπλευσή του με την Ρεπούση και τους λοιπούς προοδευτικούς μεγαλοκαθηγητές:

“Πρέπει να ξεπερνάµε τα φύλα και τις φυλές. Να βλέπουµε πάνω απ΄ όλα τον άνθρωπο, να τον αγαπούµε και να τον τιµούµε είτε αυτός είναι µαύρος είτε είναι λευκός ή κίτρινος.. Αυτός είναι ο σκοπός της παιδείας. Να συναδελφώσει τους ανθρώπους και να δώσει σε όλους τις ίδιες ευκαιρίες. Και σεις είστε σε ένα σχολείο που φοιτούν διάφορα παιδιά και µπορείτε να το κάνετε πράξη. Στο σχολείο δεν κάνουµε διακρίσεις. Είµαστε µια οικογένεια. Έτσι θα πρέπει να είναι όχι µόνο το σχολείο, αλλά και όλος ο πλανήτης. Ας έχει καθένας τη γλώσσα του, δεν πειράζει, θα βρούµε και µια κοινή γλώσσα να µιλάµε µεταξύ µας και να συνεννοούµαστε. Υπάρχουν γλώσσες και γλώσσες και κάθε οµάδα µε τη δική της γλώσσα και πολιτισµό έχει τη δική της ξεχωριστή χάρη”.

Δεν μπορούμε να πούμε, πολύ ανθρωπιστικά τα όσα είπε στα παιδιά της ΣΤ΄Δημοτικού (τα οποία είχε βάλει στο μάτι και η Ρεπουσοπαρέα) ο κύριος καθηγητής. Αλλά μήπως εννοεί ότι προκειμένου να είμαστε “αγαπημένοι” και “αδελφωμένοι” με εκείνους που επωφθαλμιούν και τα εδάφη μας ακόμη, πρέπει να κάνουμε τις... κότες; Έχουν καταλάβει όλοι αυτοί οι καθηγητές τι ακριβώς συμβαίνει σε ολόκληρα τα Βαλκάνια; Έχουν καταλάβει ότι και το Ίδρυμα Σόρος τα ίδια επιδιώκει; Γιατί αν τα γνωρίζει, τότε πάει αλλού το πράγμα... Ας γνωρίζουν όλοι αυτοί οι κύκλοι, ότι ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ “ΣΤΟΧΟ” και τους Ελληνόψυχους! Αυτά προς το παρόν και θα επανέλθουμε σύντομα!

6 σχόλια

  1. Προς το παρόν και επειδή αγνοώ το θέμα εντελώς, θα αποφύγω να το σχολιάσω. Το ότι η Θεσσαλονίκη, ήδη από τα βυζαντινά χρόνια, ήταν η πρωτεύουσα των Βαλκανίων είναι γνωστό. Άλλο, όμως, πόλη κοσμοπολίτικη κι άλλο πολυπολιτισμική. Το ότι επίσης προπολεμικά σχεδόν το 25% των κατοίκων της ήσαν Εβραίοι, είναι επίσης γνωστό.

    Αυτό, όμως, που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί στο έμβλημα πρέπει να παρουσιάζεται, εκτός του Έλληνα, ένας Αλβανός κι ένας Βούλγαρος μόνο; Δηλαδή οι Σέρβοι και οι Ρουμάνοι είναι λιγότερο Βαλκάνιοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. etsi ive paidia kai emis apo tin germania i ellines imaste 2000 fasistes zito i ellas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και ενα μακεδονα να τους πειτε να βαλουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαβάστε εδώ και δείτε πόση ανοησία μπορεί να κουβαλά κάποιος, για την οποία μάλιστα πληρώνεται ακριβά (από πού άραγε;) Μα τέλος πάντων, είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουν όλοι αυτοί οι επαγγελματίες δικολάβοι των λαθρομεταναστών ότι στην Ελλάδα δεν υπήρξαν ποτέ (εκτός από λίγες περιπτώσεις οικιακών βοηθών από τις Φιλιππίνες κυρίως) οικονομικοί μετανάστες με την γνωστή έννοια του όρου; Ακόμη και οι εκ των υστέρων νομιμοποιηθέντες εν Ελλάδι, ήσαν λαθρομετανάστες, οι οποίοι ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ στην χώρα, αρχικά εκμεταλλευόμενοι το άφρον άνοιγμα των ελληνοαλβανικών συνόρων για τους Έλληνες της Β. Ηπείρου.
    Για ποια δικαιώματα ψήφου και πράσσειν άλογα μιλά ο εν λόγω κύριος;

    Πάντα υπάρχουν κάποιοι καλοθελητές, έτοιμοι να κατηγορήσουν την Ελλάδα για ο,τιδήποτε. Ένας απ' αυτούς, όπως γράφει το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" 21/10/07 (σελ. 24-25), είναι και ο γνωστός και μη εξαιρετέος κ. Χρήστος Ροζάκης, φίλος του κ. Σημίτη και πρώην ΥφυπΕξ της Ελλάδας. Τώρα είναι αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ), όπου διορίστηκε από την κυβέρνηση Σημίτη και μαζί με τον Κύπριο Πρόεδρο, κάποιον κ. Λουκή Λουκαΐδη, έχουν μετατραπεί σε πραγματικούς δήμιους της Ελλάδας. Δικαίωσαν για παράδειγμα και κατά παράβαση της Συνθήκης της Λωζάννης τα ελληνικά μουσουλμανικά σωματεία που θέλουν να λέγονται "τουρκικά", αλλά και το ΟΤ, αναγνωρίζοντας "μακεδονική" μειονότητα στην Ελλάδα.
    Σε έναν τέτοιο Εφιάλτη είχε εμπιστευθεί ο Σημίτης τον χειρισμό των εθνικών μας θεμάτων!!!
    Θα άξιζε ο "ΣΤΟΧΟΣ" να κάνει μία έρευνα πάνω στο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλε... Τι έρευνα να κάνει ο "Στόχος"; Για τον Ροζάκη; Τον Ροζάκη ή Ροζενστάϊν, ο "Στόχος" τον αποκάλυψε. όχι μόνο για την αλλαγή του επιθέτου του αλλά και για την δράση του... Μιά δράση που ξεκινούμε πολύ πριν καν υπουργοποιηθεί... Όλα αυτά που διαβάζεις σήμερα, είναι αντιγραφές και συραφές από δημοσιεύματα του "Στόχου" της περασμένης δεκαετίας... Αυτή είναι η στεγνή αλήθεια που την γνωρίζουν και οι αντιγραφείς αλλά δυστυχώς όχι και οι νεώτεροι. ίσως να είναι δικό μας λάθος αυτό αλλά δεν μπορούμε συνέχεια να ευλογάμε τα γένια μας γιατί όσο δίκιο κι αν έχουμε μπορεί να καταντήσει κουραστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για το Ροζενστάιν, ένα επίθετο που χρησιμοποιούσε στη Αμερική, έχω ξανακούσει. Δεν ήξερα ότι ο "ΣΤΟΧΟΣ" είχε γράψει παλιότερα γι αυτό. Λέγοντας ότι μπορείτε να κάνετε μία έρευνα για το θέμα, δεν εννοούσα μόνο για τον συγκεκριμένο άτομο, αλλά για την όλη υπόθεση της δικαίωσης του ΟΤ και των "τουρκικών" σωματείων. Απ' όσο διάβασα, δεν πρόκειται για καινούρια απόφαση, αλλά μάλλον του 2005 (αν κάνω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσετε) και απορώ γιατί την φέρνει τώρα στο φως το «ΘΕΜΑ». Έπειτα, ποιος είναι αυτό ο Κύπριος Λουκαΐδης, τι ρόλο παίζει; Σ’ αυτόν στέλνουν οι Έλληνες της Κύπρου της υποθέσεις τους; Σώθηκαν! Όμως, δύο υποθέσεις Ελλήνων της Κύπρου έχουν δικαιωθεί στο ΕΔΑΔ, της Τιτίνας Λοϊζίδου και του Αποστολίδη.
    Τελικά, δεν νομίζω ότι ήταν κι εντελώς άσκοπο εκ μέρους μου να φέρω (έστω εν αγνοία μου ξανά) το θέμα εδώ. Είμαι βέναιος ότι υπάρχουν πολλοί που δεν τα γνωρίζουν όλα αυτά. Τέλος πάντων, υπάρχει πολύ μίσος για την Ελλάδα και ο ελάχιστος εχθρός που έχουμε, ο πιο ακίνδυνος, είναι οι Τούρκοι. Ο εσωτερικός εχθρός (Σημίτηδες, Αλαβάνοι, Μεριέττες, Ρεπούσες, Δαμανομπιστοκουναλάκηδες, αυτοί που έχουν τα αντιπατριωτικά sites και blogs) αυτοί είναι πολύ πιο επικίνδυνοι, διότι δρουν ύπουλα. Δυστυχώς, αυτοί μας κυβερνούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.