Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΚΑΘΗΛΩΜΕΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Σοβαρό και άμεσο κίνδυνο να δούμε τουρκικά αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας να ...

ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Σοβαρό και άμεσο κίνδυνο να δούμε τουρκικά αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας να επιχειρούν στο Αιγαίο, υπό «ΝΑΤΟϊκό μανδύα» και στο πλαίσιο της επιχείρησης της Συμμαχίας για την πάταξη της διεθνούς τρομοκρατίας στη θάλασσα, αντιμετωπίζει πλέον η Ελλάδα, μετά την πρόσφατη καθήλωση του μοναδικού εναπομείναντος σε επιχειρησιακή ετοιμότητα αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας P-3B «Οράιον» της 353 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας (353 ΜΝΑΣ) της Πολεμικής Αεροπορίας.
Το αεροσκάφος προχθές πραγματοποίησε την τελευταία του πτήση, διάρκειας τρεισήμισι περίπου ωρών, και αμέσως μετά καθηλώθηκε, αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια για τη διενέργεια της απαραίτητης εργοστασιακού επιπέδου συντήρησης, που διαρκεί περίπου 10 μήνες και πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) στην Τανάγρα.
Την ίδια ώρα, τρία ακόμα πολύτιμα αεροσκάφη της Μοίρας «αναπαύονται» στα υπόστεγα συντήρησης της ΕΑΒ εδώ και τέσσερα, τρία και δύο χρόνια αντίστοιχα, αφού το προαναφερθέν χρονικό διάστημα δεν δόθηκαν στο Πολεμικό Ναυτικό -στο οποίο ανήκουν τα αεροσκάφη και έχει και την επιχειρησιακή τους αξιοποίηση- τα απαραίτητα χρήματα για να πληρωθεί η εταιρεία για τις εργασίες της προβλεπόμενης «μεγάλης συντήρησης», εργοστασιακού επιπέδου (PDM), στην οποία αυτά έπρεπε να υποβληθούν για να είναι πάλι έτοιμα για πτήσεις. Ας σημειωθεί ότι στο τελευταίο αεροσκάφος είχε δοθεί «παράταση του επιχειρησιακού ορίου ζωής κατά 200 ώρες, στις αρχές του 2008, που όμως και αυτές πέρασαν χωρίς να εξευρεθεί λύση».
Μετά τη δυσάρεστη αυτή εξέλιξη είναι πολύ πιθανό, είτε το ΝΑΤΟ αυτοτελώς είτε έπειτα από σχετική πρόταση των άμεσα ενδιαφερόμενων, για ευνόητους λόγους, Τούρκων, να αναθέσει στους τελευταίους να καλύψουν το «κενό ασφαλείας» στο Αιγαίο με τα αντίστοιχα δικά τους αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας τύπου CASA CN-235 που διαθέτουν. Ήδη οι Τούρκοι διαθέτουν τα αεροσκάφη τους αυτά για τη διενέργεια αντίστοιχων αποστολών εθνικού και ΝΑΤΟϊκού επιχειρησιακού ενδιαφέροντος, καλύπτοντας τον τομέα ευθύνης τους ανατολικά του Καστελλορίζου, βόρεια της Κύπρου, εκτός δηλαδή του ελληνικού FIR (FIR Αθηνών).
Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει και σοβαρά προβλήματα μεταξύ των πληρωμάτων των αεροσκαφών αυτών, καθώς οι ιπτάμενοι θα αρχίσουν βαθμιαία να χάνουν τη διαθεσιμότητά τους σε νυκτερινές πτήσεις, πτήσεις δι’ οργάνων κ.λπ., με όποιες επιπτώσεις μπορεί αυτό να έχει στην ασφάλεια πτήσεων.

Πηγή
ΑΕΤΟΣ για το stoxos.gr

2 σχόλια

  1. Η ξεφτίλα δεν έχει όρια. Αν η ΕΑΒ "θέλει" χρήματα για να επισκευάσει-συντηρήσει τα αεροσκάφη P-3B του ΠΝ, τότε κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας, μιας και η ΕΑΒ και το ΠΝ ανήκουν στο ίδιο κράτος (εκτός κι'αν δεν είναι έτσι και ένα εκ των δύο ή και τα δύο, έχει ή εχουν ξεπουληθεί). Αλλοιώς αν η μία τσέπη ζητάει χρήματα από την άλλη τσέπη του ίδιου σακκακιού, και αυτός είναι ο λόγος που δεν συντηρούνται τα πολύτιμα αυτά Α/Φ, έ! τότε είμαστε για χοντρές κλωτσιές. ο Ναύαρχος Καλαμαλίκης ορθότατα είχε δώσει προτεραιότητα στην προμήθεια νέων αεροσκαφών Ν.Σ. αλλά στου κουφού την πόρτα (λέγε με διεύθυνση εξοπλισμών με τον ανεκδιήγητο πρόεδρο της και τους πρασινοκοκκινομπλέ προϊσταμένους του)και την πόρτα να ρήξεις κάτω, δεν πρόκειται να σ'ακούσει ο κουφός. Από την μία τα "ORION" να "αναπαύονται στα υπόστεγα της ΕΑΒ, από την άλλη τα LEOPARD2 HELL χωρίς πυρομαχικά, τα υποβρύχια στα Ναυπηγεία κατά Καπερναούμ πιο κάτω, η θητεία στους 9 μήνες πιό πέρα και με κερασάκι στην τούρτα τις εκλογές με τις κοκορομαχίες των υπευθύνων του χάους, το σχέδιο "Φιλανδο-ποιήσεως" της Ελλάδος, καλά κρατεί από την ανώνυμο εταιρεία "Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ". Ζητείται έστω και ανθυποδεκανέας με δίδυμους γεννετικούς αδένες επειγόντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προστάτες οι ιμπεριαλιστές
    Πλάι σ' όλα τα άλλα, τις εθνικιστικές και ρατσιστικές κραυγές, τον άκρατο λαϊκισμό, τις προτάσεις υπέρ των κεφαλαιοκρατών, ο ΛΑ.Ο.Σ. πρόσθεσε και κάτι ακόμα, άκρως επικίνδυνο για το λαό και τη χώρα. Προχτές, στο πλαίσιο συνέντευξής του στη ΝΕΤ, ο Γ. Καρατζαφέρης «παραπονέθηκε» που ο «Αμερικάνος» «αγκαλιάζει την Τουρκία», αλλά έχει την Ελλάδα «στα αζήτητα», προσπαθώντας έτσι να εξηγήσει το δικό του ανέξοδο, κούφιο και για τις εντυπώσεις αντιαμερικανισμό, που βεβαίως καμία σχέση δεν έχει με αντιιμπεριαλιστική στάση και θέση. Απόδειξη τα προτεινόμενα απ' τον Γ. Καρατζαφέρη «αντίποινα» στους «Αμερικάνους» για τη στάση τους αυτή. Ποια είναι αυτά; Δήλωσε: «Η Ρωσία έχει ένα πρόβλημα. 200 χρόνια προσπαθεί να βγει στις θερμές θάλασσες, όπου γίνεται και το μεγάλο πολιτικό παιχνίδι. Πρέπει κάποια στιγμή η Ελλάδα να εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο να παραχωρήσει στη Ρωσία μια βάση στο Αιγαίο, όπου θα μπορεί να εξυπηρετεί τα του οίκου της στο Ναυτικό, με μια συγκεκριμένη αντιπαροχή που θα είναι η προστασία στο Αιγαίο»!!!

    Ετσι, μετά τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ, να πατήσει πόδι στο Αιγαίο και ο ρώσικος ιμπεριαλισμός. Να τον «προσλάβουμε» προτείνει ο ΛΑ.Ο.Σ. για προστασία! Δηλαδή, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, να δεθεί η χώρα και ο λαός πισθάγκωνα στο άρμα του ιμπεριαλισμού. Αυτό προτείνει ο ΛΑ.Ο.Σ. Οχι υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα της χώρας και του ελληνικού λαού, αλλά τα συμφέροντα της ιμπεριαλιστικής νέας τάξης. Ο δρόμος όμως που προτείνει είναι όχι απλά επικίνδυνος για το λαό αλλά κυριολεκτικά ναρκοθετημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.