... Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ, ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ! Η γνωστή πλέον «Δικοινοτική Πρωτοβουλία Ειρήνης - Ενωμ...
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ, ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!
Η γνωστή πλέον «Δικοινοτική Πρωτοβουλία Ειρήνης - Ενωμένη Κύπρος», που αριθμεί 37 οργανώσεις-μέλη, σε συναντήσεις της με τους Πρόεδρο Χριστόφια και τον κατοχικό Ταλάτ, ενημερώθηκε για την πορεία των συνομιλιών και δήλωσε ότι στηρίζει τις εν λόγω προσπάθειες που στοχεύουν στην Ομοσπονδοποίηση της Κύπρου. Μετά τη συνάντηση ο εκπρόσωπος των τ/κ οργανώσεων, Σενέρ Ελτζίλ τόνισε την ανάγκη «να υψώσουμε τη φωνή μας περισσότερο από τις δυνάμεις που δεν θέλουν λύση, για να ακουστεί η φωνή των Κυπρίων υπέρ της λύσης»(!!). Και καλά ρε Τουρκαλά, ποιοι είσαστε εσείς που θέλετε λύση και καταδικάζετε τους Έλληνες αντιομοσπονδιακούς που ζητούν την εφαρμογή των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων;
Καταδίκασαν ποτέ αυτές οι ψευδοεπαναπροσεγγιστικές οργανώσεις τον κατοχικό στρατό ή την παρανομία του ψευδοκράτους; Οι Τ/κύπριοι – μέλη της πιο πάνω πλατφόρμας είναι ή δεν είναι φορείς δελτίου ταυτότητας του ψευδοκράτους; Ζήτησαν την επιστροφή της κατάστασης στη Νομιμότητα; Όχι! Εξυπηρετούν μια χαρά την τουρκική προπαγάνδα περί «διάθεσης για εξεύρεση λύσης» στα πλαίσια της Διχοτομικής Ομοσπονδίας. Πού βρίσκουν το θάρρος οι επαναπροσεγγιστές Τ/κύπριοι να ζητούν και τα ρέστα; Από κάτι ενέργειες σαν και αυτές του Ν. Αναστασιάδη, ο οποίος με αντιπροσωπεία του ΔΗΣΥ, είχε σήμερα στα κατεχόμενα συνάντηση με το κόμμα «Ελευθερίας και Μεταρρύθμισης», υπό τον ηγέτη του Τουργκάι Αβτζί. Όπως είναι φυσικό, και οι δυο πιπίλισαν, την καραμέλα της Ομοσπονδίας. Και ενώ οι «δικοί μας» χαϊρεντίζονται με τους Τουρκαλάδες, ο Ταλάτ ασκεί άριστα την επικοινωνιακή πολιτική αναβάθμισης του ψευδοκράτους: αφού παρέθεσε γεύμα στους αντιπροσώπους των πέντε Μονίμων Μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ (ΗΠΑ, Βρετανία, Γαλλία, Ρωσία, Κίνα) στο «Προεδρικό» του, μετέβη στην Ιταλία για επίσημες συναντήσεις με αξιωματούχους (τον Υπ. Εξωτερικών Φράνκο Φρατίνι και με βουλευτές) και σε ομιλία του στο Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων κατηγόρησε την ελληνική πλευρά ως αδιάλλακτη. Ακόμα, στις 25 Φεβρουαρίου ο Ταλάτ θα μεταβεί στην Ιταλία...
Τα δυο πιο πάνω φαινόμενα, αποτελούν τις δυο όψεις του ιδίου νομίσματος: τη συνειδησιακή αναγνώριση του ψευδοκράτους αφ’ενός (με την επαναπροσεγγιστική προπαγάνδα των δικοινοτικών οργανώσεων και τις συναντήσεις των κομματαρχών μας με τα τ/κυπριακά κόμματα, που είναι θεσμοί του ψευδοκράτους) και αφ΄ετέρου τη διεθνή αναγνώριση της «Τ.Δ.Β.Κ», με την επικοινωνιακή πολιτική του Ταλάτ στο εξωτερικό. Σε μια άλλη εξέλιξη, ο πρόεδρος τη Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, θα επισκεφθεί την Κύπρο, μετά από πρόσκληση του ΔΗΣΥ, το διήμερο 21-22 Φεβρουαρίου. Η περίοδος χάριτος για τον Α. Σαμαρά, όσον αφορά το Κυπριακό, έχει τελειώσει. Ναι μεν στο παρελθόν εξέφρασε αξιοπρεπή στάση στο Μακεδονικό, καθώς και στο σχ. Ανάν, αλλά τα και τα δυο αυτά ζητήματα είναι μέχρι σήμερα ζωντανά. Ποια είναι η θέση Σαμαρά ως προς την επιδιωκόμενη μορφή λύσης του Κυπριακού; Και πόσο «αδερφικό» κόμμα είναι ο ΔΗΣΥ, που στηρίζει λύσεις τύπου Ανάν, ενώ το 2004 κατέγγελε διεθνώς την Κυπριακή Δημοκρατία για «δημοκρατικά ελλείμματα» κατά την προ-δημοψηφισματική περίοδο; Τα ελλαδικά κόμματα, έχουν εξίσου ευθύνη για την πορεία της κυπριακής υπόθεσης. Οπωσδήποτε αυτή την περίοδο προέχει η αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης και η δυσχερής κατάσταση των δημοσίων οικονομικών, όμως η κατρακύλα Χριστόφια οφείλεται και στην ελλαδική ανοχή.
Η εθνική ενότητα και συνοχη, την οποία οι πολιτικοί συχνά επαγγελίζονται, δεν επιτυγχάνεται με την ένοχη σιωπή στην ομοσπονδιακή προπαγάνδα των Ναινέκων, αλλά με την εκ βάθρων αναθεώρηση της εθνικής στρατηγικής, μέσα από πανεθνική Διάσκεψη, όχι μόνο κομμάτων, αλλά και ομάδων πολιτών και οργανώσεων! Αυτά ας αναλογιστεί ο κ. Σαμαράς, ενώ θα καταθέτει το στεφάνι στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας και στα Φυλακισμένα Μνήματα...
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
Υ.Γ. Πρόσφατα ο κομμουνιστής Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας απέκτησε το καινούριο Προεδρικό αυτοκίνητο, μάρκας Mercedes σειράς S class. Πέραν των 100 χιλιάδων ευρώ η (αφορολόγητη) αξία του! Είναι οικονομικό, τελευταίας τεχνολογίας, αρκούντως γρήγορο, ενώ δεν είναι θωρακισμένο... (www.apoellas.com)
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.