Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΝΑΥΤΙΚΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ... 204 (!!!) ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2009 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!

Κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο γίνονται εμφανή τα αποτελέσματα της καταστροφικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ να καταργήσει το ΥΕΝ πριν από περίπο...


Κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο γίνονται εμφανή τα αποτελέσματα της καταστροφικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ να καταργήσει το ΥΕΝ πριν από περίπου δύο χρόνια. Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ μείωση παρουσιάζει ο υπό ελληνική σημαία στόλος αφού οι Έλληνες εφοπλιστές αλλάζουν νηολόγιο κάτω από την πίεση ενός μπαράζ κυβερνητικών επιθέσεων σε έναν από τους δύο πυλώνες της ελληνικής οικονομίας.

Επισημαίνεται ότι τα τελευταία 10 χρόνια η ελληνική ναυτιλία έχει φέρει στην ελληνική οικονομία έσοδα άνω των 140 δις ευρώ. Και ενώ οι Έλληνες βρίσκονται στην πρώτη θέση διεθνώς με μερίδιο 8,70% του παγκοσμίου στόλου σε αριθμό πλοίων και 13,50% σε χωρητικότητα η ελληνική πολιτεία απόφάσισε πριν από δύο χρόνια να καταργήσει το ΥΕΝ με την κατάσταση να γίνεται κωμικοτραγική από τότε αφού από το 2009 έχει αλλάξει τέσσερις φορές το διοικητικό πλαίσιο της ναυτιλίας δημιουργώντας μία καθόλου ευχάριστη ατμόσφαιρα στις σχέσεις κυβέρνησης –εφοπλισμού.

Αξίζει να επισημανθεί ότι από το 2009 ο αριθμός των πλοίων με ελληνική σημαία εκτοπίσματος άνω των 1000 dwt μειώθηκε από 1121 το 2009 στα 917 το 2011, δηλαδή κατά 204 πλοία. (defencenet.gr)

1 σχόλιο

  1. Αυτήν την πραγματικά βαριά βιομηχανία της Ελλάδος,(και όχι την γιαλαντζί που ακούει στο όνομα ....τουρισμός όπως προσπαθούν να μας πείσουν οι γνώστες παντός επιστητού) οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ (όχι ότι αυτές της ΝΔ ήταν καλλίτερες) από τον αλήστου μνήμης ΥΕΝ Κατσιφάρα έως την κατάργηση του ΥΕΝ της μεγαλύτερης ναυτιλίας του κόσμου, έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να την καταβαραθρώσουν. Η κατάργηση δε του ΥΕΝ από την "κυβέρνηση" του ΓΑΠ, κατέδειξε δύο πράγματα. 1ον: την ασχετοσύνη που διέπει όλους αυτούς που παραβαίνουν τον βασικό κανόνα της ναυτιλίας που ορίζει ότι"Ερρέτην χρήναι πρώτα γενέσθαι, πριν πηδαλίοις επιχειρείν" και 2ον: τον άκρατον ανθελληνισμό των, επειδή απλά μαθήματα ιστορίας έχουν δείξει ότι το Ελληνικόν Έθνος επιβίωσεν χάριν της Θαλάσσης. Από το 500 π.Χ. (τείχος ξύλινον δίδει Ζευς μόνον απόρθητον τελεθείν το σε τέκνα τ'οννείση" έως το 1940-41 και το "Θαύμα" όπως απεκλήθει η ανασύσταση της ελληνικής εμπορικής Ναυτιλίας με τα 100 "Λίμπερτυ", η θάλασσα απετέλεσε την συνέχεια του Ελλαδικού χώρου, όσες φορές ο χερσαίος βρέθηκε υπό κατοχή. Αυτό οι ηγετίσκοι που παριστάνουν τους "πρωθυπουργούς" και τους "προέδρους" η το ξέχασαν εντελώς, η ακόμα χειρότερο έμαθαν να το μισούν στα σχολεία ανθελληνικού προγραμματισμού όπου "φοίτησαν". Έτσι φτάσαμε στο επαίσχυντο σημερινό κατάντημα. Πάντως και τώρα ακόμα δεν είναι αργά. Αν βρεθεί κάποιος Έλληνας να αναλάβει τα ηνία της Ναυτιλίας, μειώνοντας το εξωφρενικό "tax tonnage" που ισχύει σήμερα για την Ελληνική Σημαία, και αναγνωρίζοντας τις εξαγορασμένες στο ΝΑΤ υπηρεσίες Ελλήνων Ναυτικών για την απόκτηση διπλωμάτων (γιατί η ναυτιλία χρειάζεται στελέχη) σε πλοία με ξένες σημαίες μη συμβεβλημένες με το ΝΑΤ (αυτά δηλαδή που αποκαλούν ανασφάλιστα) η κατάσταση θα βελτιωθεί δραματικά. Και λεφτά στο καταχρεωμένο ΝΑΤ θα μπουν, και η ναυτιλία θα "δουλέψει". Πάντα η σωτηρία της Ελλάδος ήλθε από την θάλασσα. Αν το ξεχάσουμε, σβήσαμε. Μ.Κ.Η. Πλοίαρχος Ε.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.