Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ. ΟΔΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

Αθήνα, οδός Δεληγιάννη, δεκάδες οι εταιρείες λεωφοριακών γραμμών ανάμεσα στην Αθήνα και σε διάφορες πόλεις της Αλβανίας. Από εδώ κάθε απόγευ...

Αθήνα, οδός Δεληγιάννη, δεκάδες οι εταιρείες λεωφοριακών γραμμών ανάμεσα στην Αθήνα και σε διάφορες πόλεις της Αλβανίας. Από εδώ κάθε απόγευμα ξεκινούν πλήθος λεωφορείων γεμάτα με αλβανούς εργαζόμενους στην Αθήνα, με Έλληνες Βορειοηπειρώτες αλλά και κάποιους τουρίστες και επισκέπτες. Όλα ως εδώ καλά, οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις είναι ελληνικών συμφερόντων και κάποιες αλβανικών. Το αξιοσημείωτο στην υπόθεση και το απαράδεκτο ταυτόχρονα είναι πως σε καμία, μα καμία από όλες αυτές τις εταιρείες δεν υπάρχει στις επιγραφές της μία λέξη ελληνική, τα πάντα είναι γτραμμένα στα Αλβανικά. Διαφημίζεται η μεταφορά προς τις διάφορες πόλεις της Αλβανίας αλλά και ελληνικές ιστορικές πόλεις και περιοχές της Βορείου Ηπείρου όπως Αργυρόκαστρο, Κορυτσά, Άγιοι Σαράντα, Δρόπολη όχι στα ελληνικά ή και στις δυο γλώσσες αλλά στα αλβανικά και μόνο. Έτσι διαβάζουμε GJIROKASTER, KORCE, SARANDE, DROPULL κλπ. Θα πρέπει δηλαδή και οι Έλληνες επιβάτες να μάθουν με το ζόρι αλβανικά για να ταξιδέψουν.
Την ίδια στιγμή οποιαδήποτε προσπάθεια έκφρασης του ελληνικού βορειοηπειρωτικού στοιχείου στην γειτονική μας χώρα και ιδιαίτερα στον νότο, στην Βόρειο Ήπειρο είναι διωκόμενη και ουσιαστικά ανύπαρκτη. Ακόμα και οι κάποιες πινακίδες στα ελληνικά που υπάρχουν, τις νύχτες κάποιοι γνωστοί - άγνωστοι τις εξαφανίζουν με μαύρη μπογιά. Στην Αλβανία λοιπόν δεν μπορούμε να έχουμε ελληνικές πινακίδες αλλά ούτε και στην Αθήνα.



Η πλήρης ευθυγράμμιση όλων των εταιρειών της οδού Δεληγιάννη, ελληνικών και αλβανικών, στο "¨ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ" εγγείρει υποψίες μήπως κάποιες αλβανικές υπηρεσίες, οι οποίες κυριολεκτικά αλωνίζουν στην Αθήνα, βρίσκοναι πίσω από αυτή την απαράδεκτη κατάσταση.


Δημήτρης Περδίκης
Πρόεδρος της Κίνησης για την Αναγέννηση της
Βορείου Ηπείρου.

Οι παρακάτω δυο φωτογραφίες επίσης αποκαλυπτικές. Οι εταιρείες είναι ελληνικών συμφερόντων, όμως και εδώ ούτε μια λέξη στα ελληνικά.

2 σχόλια

  1. Αυτό που συζητάτε έχει να κάνει με το μονοπώλιο που έχουν στήσει τα ελληνικά ΚΤΕΛ. Η μαφία που κανονίζει τις τιμές των εισιτηρίων, έχει κανονίσει να απαγορεύεται στους Έλληνες να χρησιμοποιούν τα αλβανικά λεωφορεία (τα οποία είναι σε λογικές τιμές) προκειμένου ο κόσμος να πληρώνει εξωφρενικά ποσά στους Έλληνες οδηγούς. Η μη ύπαρξη πινακίδων στα ελληνικά είναι μέρος της γενικότερης απαγόρευσης-αποθάρρυνσης του κοινού, να χρησιμοποιεί τα αλβανικά ΚΤΕΛ για να πάει για παράδειγμα στη Θεσσαλονίκη ή στη Καστοριά με τα μισά χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω θα ηθελα να ρωτησω εαν εχουν ελεγχθει οι αδειες αυτων των πρακτορειων να λειτουργουν ως πρακτορεια ή ως παρκινγκ, διοτι μου κανει παραξενο να λειτουργει στο κατακεντρο κτελ λεωφορειων που δεν τηρουνται οι προδιαγραφες για τετοια χρηση, εισοδος εξοδος, ευρος δρομου, παραβασεις κοκ καθημερινα απο επισκεπτες αλλα και απο τα ιδια τα λεωφορεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.