Αθήνα, οδός Δεληγιάννη, δεκάδες οι εταιρείες λεωφοριακών γραμμών ανάμεσα στην Αθήνα και σε διάφορες πόλεις της Αλβανίας. Από εδώ κάθε απόγευ...
Την ίδια στιγμή οποιαδήποτε προσπάθεια έκφρασης του ελληνικού βορειοηπειρωτικού στοιχείου στην γειτονική μας χώρα και ιδιαίτερα στον νότο, στην Βόρειο Ήπειρο είναι διωκόμενη και ουσιαστικά ανύπαρκτη. Ακόμα και οι κάποιες πινακίδες στα ελληνικά που υπάρχουν, τις νύχτες κάποιοι γνωστοί - άγνωστοι τις εξαφανίζουν με μαύρη μπογιά. Στην Αλβανία λοιπόν δεν μπορούμε να έχουμε ελληνικές πινακίδες αλλά ούτε και στην Αθήνα.
Η πλήρης ευθυγράμμιση όλων των εταιρειών της οδού Δεληγιάννη, ελληνικών και αλβανικών, στο "¨ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ" εγγείρει υποψίες μήπως κάποιες αλβανικές υπηρεσίες, οι οποίες κυριολεκτικά αλωνίζουν στην Αθήνα, βρίσκοναι πίσω από αυτή την απαράδεκτη κατάσταση.
Δημήτρης Περδίκης
Πρόεδρος της Κίνησης για την Αναγέννηση της
Βορείου Ηπείρου.
Οι παρακάτω δυο φωτογραφίες επίσης αποκαλυπτικές. Οι εταιρείες είναι ελληνικών συμφερόντων, όμως και εδώ ούτε μια λέξη στα ελληνικά.
Αυτό που συζητάτε έχει να κάνει με το μονοπώλιο που έχουν στήσει τα ελληνικά ΚΤΕΛ. Η μαφία που κανονίζει τις τιμές των εισιτηρίων, έχει κανονίσει να απαγορεύεται στους Έλληνες να χρησιμοποιούν τα αλβανικά λεωφορεία (τα οποία είναι σε λογικές τιμές) προκειμένου ο κόσμος να πληρώνει εξωφρενικά ποσά στους Έλληνες οδηγούς. Η μη ύπαρξη πινακίδων στα ελληνικά είναι μέρος της γενικότερης απαγόρευσης-αποθάρρυνσης του κοινού, να χρησιμοποιεί τα αλβανικά ΚΤΕΛ για να πάει για παράδειγμα στη Θεσσαλονίκη ή στη Καστοριά με τα μισά χρήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω θα ηθελα να ρωτησω εαν εχουν ελεγχθει οι αδειες αυτων των πρακτορειων να λειτουργουν ως πρακτορεια ή ως παρκινγκ, διοτι μου κανει παραξενο να λειτουργει στο κατακεντρο κτελ λεωφορειων που δεν τηρουνται οι προδιαγραφες για τετοια χρηση, εισοδος εξοδος, ευρος δρομου, παραβασεις κοκ καθημερινα απο επισκεπτες αλλα και απο τα ιδια τα λεωφορεια.
ΑπάντησηΔιαγραφή