Σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα, πόση δύναμη μπορεί να έχει ένα απλό σύνθημα; Ενεργοποιώντας τα ανακλαστικά της κοινωνίας των πολιτών...
«Η πρωτοβουλία έχει δύο στόχους: Αφενός, την προώθηση του τουρισμού τόσο μέσω της διαφήμισης όσο και μέσω της δημοσιότητας που θα λάβει η εκστρατεία και, αφετέρου, την αποστολή ενός μηνύματος προς όλες τις κατευθύνσεις ότι είναι στο χέρι μας να κάνουμε τη διαφορά», λέει στην «Καθημερινή» ο κ. Γιώργος Κλειβοκιώτης, ο οποίος από το 2005 εργάζεται στο εξωτερικό, αλλά ζει και αναπνέει για την Ελλάδα. Ήταν ο ίδιος άλλωστε που το 2009 άνοιξε εκείνη την περίφημη σελίδα στο Facebook για να προσκαλέσει ανθρώπους να κάνουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα, μια πρωτοβουλία που έφτασε σε 170.000 χρήστες από όλο τον κόσμο. «Η ιδέα της μαζικής χρηματοδότησης μιας διαφημιστικής καμπάνιας ήταν το επόμενο στοίχημα», λέει, πεποίθηση που μοιράζεται με τον αρμενικής καταγωγής Έλληνα επιχειρηματία Ονίκ Παλαντζιάν και τον Στάθη Χαϊκάλη, ειδικό της επικοινωνίας και γνωστό μπλόγκερ.
Το ποσό–στόχος
Το εγχείρημα θα πραγματοποιηθεί μέσω κοινωνικής χρηματοδότησης, δηλαδή από τις μικρές ή μεγαλύτερες προσφορές όσων επιθυμούν να συμμετάσχουν στην κοινή προσπάθεια. Έχει υπολογιστεί ότι για την υλοποίηση του σχεδίου απαιτούνται σε πρώτη φάση τουλάχιστον 7.500 δολάρια. Τα χρήματα δεν θα περάσουν από τα χέρια των διοργανωτών, αλλά θα συγκεντρωθούν μέσω της ανεξάρτητης πλατφόρμας www.loudsauce.com, η οποία θα αγοράσει και τον διαφημιστικό χώρο στη Νέα Υόρκη (κρατώντας μια μικρή προμήθεια). Όσο διαρκεί η καμπάνια, τα χρήματα που προσφέρονται θα λειτουργούν ως υπόσχεση (pledge) και η χρέωση των πιστωτικών καρτών θα γίνεται μόνον εφόσον συμπληρωθεί το ποσό–στόχος.
«Η εμπειρία από αντίστοιχες καμπάνιες δείχνει ότι η δύναμη που δίνει η συμμετοχή στο εγχείρημα 400–500 προσώπων είναι πολύ μεγαλύτερη από τη διαφημιστική δύναμη των 7.500 δολαρίων που θα συγκεντρωθούν», σημειώνουν οι διοργανωτές (σ.σ. μια σκέψη είναι στην αφίσα να τυπωθούν και οι φωτογραφίες όλων των συνδρομητών). «Ο στόχος μας είναι να κινητοποιηθούν εκατοντάδες και χιλιάδες Έλληνες, κυρίως του εξωτερικού. Εάν ο καθένας καλέσει τους φίλους του να επισκεφθούν τη χώρα μας, τότε αυτή η “από στόμα σε στόμα” κινητοποίηση θα έχει ανυπολόγιστη αξία».
Γιατί ο τουρισμός; «Αποτελεί το πιο προνομιακό πεδίο της Ελλάδας. Όσο ο τουρισμός της Ελλάδας πάει καλά, τόσο μεγαλύτερες οι προσδοκίες για οικονομική ανάπτυξη. Επιπλέον, ο τουρισμός αναγνωρίζεται στο εξωτερικό ως ένας χώρος όπου η Ελλάδα έχει, ακόμα και στις σημερινές συνθήκες, να προσφέρει». Δεν είναι τυχαίο ότι, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η σχεδόν ανύπαρκτη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό συγκράτησε την αύξηση του τουρισμού το 2011.
Real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.