Ο εμπνευστής του πρώτου σχεδίου καθιέρωσης των υδροπλάνων στην Ελλάδα Μιχ. Πατέλλης βρίσκεται πλέον στον Καναδά, πλήρως απογοητευμένος από...
Δύο ήταν τα καίρια χτυπήματα για τα υδροπλάνα. Η μη διεξαγωγή
πτήσεων στο Αιγαίο και η έλλειψη υδατοδρομίου στην Αθήνα. Είναι
χαρακτηριστικό ότι από το καλοκαίρι του 2004 τα υδροπλάνα παρέμειναν…
εξόριστα στο Ιόνιο. Το 2008 πετούσαν μόνο τρία, συνδέοντας καθημερινά
τα νησιά του Ιονίου με την Πάτρα, τα Ιωάννινα και το Μπρίντιζι της
Ιταλίας. Αυτό όμως δεν αρκούσε για να στηρίξει την ανάπτυξη ενός
σοβαρού επιχειρηματικού πλάνου άνω των 80 εκατ. δολαρίων.
-----------------------------------------
Το μεγαλύτερο εμπόδιο ήταν που ονομάζοταν Πατέλης και όχι "Λαμπράκης", "Κόκκαλης" "Μπόμπολας" "Βαρδινογιάννης" κ.λ.π. Οι κυβερνήσεις των λαμόγιων αν δεν "έτρωγαν" δεν έδιναν άδειες και τα συναφή. Πρώτα είχαν τους δολοφόνους της 17Ν. Μετά που αναγκάστηκαν λόγω των Ο.Α. να τους κλείσουν φυλακή, έχουν βρει "άλλους" τρόπους για να μοιράζουν την "πίττα".... τους!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή