Στο φύλλο της Πέμπτης 9 Αυγούστου 2012, ο «Στόχος» δημοσίευσε στην πρώτη σελίδα την αποκάλυψη για τον Αθανάσιο Διάκο της Λένας Κιτσοπούλ...
Σήμερα ο «Στόχος» βγάζει μερικά ακόμη πικάντικα για την 41χρονη Λένα Κιτσοπούλου, που δεν έχουν πάρει χαμπάρι οι εκατοντάδες νοματαίοι που έβγαλαν λεφτά με την αποκάλυψή μας… 1. Στις 29 Οκτωβρίου 2011, η Λένα απάντησε στο «Ερωτηματολόγιο του Προύστ» που της έθεσε η εφημερίδα «Lifo». Μεταφέρουμε, επί λέξει, για να αντιληφθείτε το ποιόν της κοπέλλας: «ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά; ΛΕΝΑ ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ: Κώλους, μουνιά, γαμοσταυρίδια, Παναγίες, Χριστούς και λοιπά»!..
2. Το 2012 κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο της Λένας από τις εκδόσεις «Μεταίχμιο», μια σειρά διηγημάτων με τον τίτλο «Μεγάλοι Δρόμοι», που έγινε ανάρπαστο από τους αριστεροκουλτουριάρηδες και την καθιέρωσε ως την αγαπημένη συγγραφέα των Αριστερών, των Κιναίδων, των Λεσβιών, των Αντιχρίστων και των πάσης φύσεως Ανθελλήνων. Η Διεύθυνση του «Στόχου» δεν μού επιτρέπει να μεταφέρω αποσπάσματα από το βιβλίο. Απλώς θα σας πώ τους τίτλους δύο από τα διηγήματα της Κιτσοπούλου και θα καταλάβετε: «Ο Μουνής» και «Λά Καπότ»!
Ο Εσταυρωμένος ήθελε να… ουρήσει
Αυτή την στιγμή γίνεται τέτοιος χαμός για την Κιτσοπούλου στο Διαδίκτυο, που αποκλείεται η καημενούλα η Λένα να μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο για να θαυμάσει τους αγαπημένους της Μαύρους, με τους οποίους προτρέπει τις Ελληνίδες να συνευρίσκονται, μπάς και ομορφύνει η κακάσχημη Ελληνική Φυλή… ΣΥΝΕΧΙΖΩ: 3. Όπως απεκάλυψε η έγκυρη θεατρική κριτικός Λουΐζα Αρκουμανέα στο «Βήμα» της 22ας Ιουλίου, στην παράσταση «Αθανάσιος Διάκος, η Επιστροφή» που παρουσιάστηκε από το Φεστιβάλ Αθηνών στο Θέατρο της οδού Πειραιώς στις 14 και 16 Ιουλίου, έπαιζε και ένας Εσταυρωμένος, ο οποίος κάποια στιγμή ζήτησε να ουρήσει! Ακόμη και το αριστεροκουλτουριάρικο κοινό της παραστάσεως αγανάχτησε με το φτηνιάρικο αυτό «εύρημα» της Λένας Κιτσοπούλου, σε μια προσπάθεια να χτυπηθεί η Χριστιανική Θρησκεία, επισημαίνει η κ. Αρκουμανέα!..
4. Στην πολυσυζητημένη παράσταση έπαιζε και η ίδια η Λένα: Δίκην ημίγυμνης Εύας – Τσιτσιολίνας (πάντα κατά την περιγραφή της κ. Αρκουμανέα στο «Βήμα»), η Κιτσοπούλου επιτίθεται κατάμουτρα στο κοινό και αποχωρεί από την σκηνή μέσα σε ένα λαχανί «Honda», φωνάζοντας… «άντε γαμηθείτε»!..
Γρ. Ξενόπουλος σε διασκευή Λένας της τσατσάς
Υπάρχουν και χειρότερα: Κατόπιν απαιτήσεως των πάσης φύσεως Ανθελλήνων, το «Θέατρο Τέχνης» του μακαριστού Εβραίου Καρόλου Κούν θα επαναλάβει από τον προσεχή Οκτώβριο (η πρεμιέρα έγινε τον περασμένο Μάρτιο) το χειρότερο από τα 46 έργα του Γρηγορίου Ξενοπούλου, το «Χαίρε Νύμφη», που παρουσιάστηκε επί σκηνής μία μόνο φορά (το 1930) και κατέβηκε ως… απαράδεκτο. Γιατί το «Θέατρο Τέχνης» ανεβάζει το «Χαίρε Νύμφη» του Ξενόπουλου; Απλούστατα, διότι ανέλαβε να το διασκευάσει και να το σκηνοθετήσει η… κοσμαγάπητη Λένα Κιτσοπούλου!... Θέλετε να μάθετε για τι αισχρό κατασκεύασμα πρόκειται; Μεταφέρω τι έγραψε στα «Νέα» της 2ας Απριλίου 2012, ο αριστερός θεατρικός κριτικός Κώστας Γεωργουσόπουλος: «Εχουν, φευ, και οι σημαντικοί συγγραφείς τα ρετάλια τους για τις ανάγκες της επιβίωσης. Κι όμως βρέθηκε νέα Ελληνίδα σκηνοθέτις να αναλάβει να παρουσιάσει στο Θέατρο Τέχνης της οδού Φρυνίχου το «Χαίρε Νύμφη»… Συνειδητά αποφάσισε να εξευτελίσει τον Ξενόπουλο, να τον διαπομπεύσει, να τον μετατρέψει σε συγγραφέα τραβεστί. Σ' ένα εργάκι διδακτικό για τα δεινά που υφίστανται καλαί κόραι καλών οικογενειών από ασυνείδητους νεαρούς με γκαρσονιέρες, ώστε αφού τις εκβιάσουν, τις βιάσουν τις οδηγούν στην πορνεία και την αυτοκτονία, ενώ τις έχουν ερωτευτεί αγνοί φτωχοί εργαζόμενοι. Η κυρία Κιτσοπούλου μετέτρεψε τους άνδρες σε καταναλωτές κόκας, τους έβαλε να ξεβρακώνονται και να απαυτώνονται, γύμνωσε τις γυναίκες και η ίδια ως ηθοποιός, διαστρέφοντας τον Ξενόπουλο, αφόδευσε επί σκηνής ό,τι μπορεί κανείς να ξεράσει σε χυδαιολογία, βωμολοχικό οχετό, μπινελίκια. Η πρωταγωνίστρια δε, η πρώην κόρη θεολόγου καθηγητή και μεγαλοπόρνη που εκμαυλίζει δεκαεξάρικα, επιδίδεται επί σκηνής με μικρόφωνο δίκην φαλλού σε πεολειχία επί δεκάλεπτον με ηχητικό αναστενάζον απορροφητικό μπακράουντ. Οι ηθοποιοί υποχρεώνονται, άνδρες και γυναίκες να αυνανίζονται και να εκσπερματώνουν με σπρέι στο πρόσωπο της πρωταγωνίστριας, όλος ο Ξενόπουλος στα μεγαλεία του… Η κυρία Κιτσοπούλου ηδονίζεται να εκσπερματώνει λεκτικώς όπως οι παλαιές τσάτσες των πορνείων»!..
"KOINOΣ ΝΟΥΣ"
(ΣΤΟΧΟΣ 6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012, ΑΡ.Φ. 563)
-----------------------------------------
Το παρακάτω ποίημα ταιριάζει απόλυτα σε αυτούς που δεν σεβαστηκαν το μεγάλο ήρωα ο οποίος μαρτύρησε με φρικτό τρόπο απο τους σκατομογγόλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι σουρεαλιστικό όπως και το υπόψη “θεατρικο” ξερασμα.
Η Κιτσοπούλου αναζητά μαύρους στο στρατό του Ομέρ Βρυώνη.
Η Κιτσοπούλου αναζητά ψωλή του Βουκεφάλα γιαυτό και ονειρεύεται γαμιά αράπη άντρα.
Που πας ωρέ κορίτσαρε της λέει ο Ομέρ Βρυώνης, αχ τούρκε καβαλλαρη μου σε βλέπω και με λειώνεις, που ναι πασά μ οι αράπηδες, τους έσφαξε ο Διάκος, να τον σουβλίσεις πάραυτα γιατί έχω γίνει ράκος, χωρίς ψωλή αράπικη εδώ και μία ώρα ο κώλος μου ο αμαρτωλός περνά μεγάλη μπόρα, γιαυτό θα βγω στο θέατρο μ έργο λαμπρό αστέρι, που το γραψε ένας ντιντής με το πουλί στο χέρι, στο ένα χέρι το πουλί στον κώλο το αγγούρι, να γραφει σκατοπαπαριές με σπέρματα στη μούρη.
Γαμάτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΛΑ ΑΠΑΙΧΤΟΣ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς ελάχιστο ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια, παραθέτω κατωτέρω το τέλος του ποιήματος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μαθαίνει ο Καραισκακης και στέλνει μήνυμα στην Κιτσοπουλου:
"Εισ´ ενα ξεκωλιαρικο είσ´ ενα πουτανακι που λαχταρά η κωλάρα του ΚΑΒΛΙ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ.
Ουτιδανο μου ξεκωλο κι ολιγισθο πρεζόνι, παράτα πια το θέατρο γι αραπη Τσιντσιλωνη".
Και καταλήγει στο μήνυμα του ο Καραισκακης :
"Τουρκαλάδες και Κιτσοπουλου ελάτε να καθίσετε στον μπούτσον μου".