Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από τις δυνάμεις της... προόδου στην Ελλάδα, από το να βγουν και να υπερασπιστούν τον αισχρό υβριστή του Γ...
Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από τις δυνάμεις της... προόδου στην Ελλάδα, από το να βγουν και να υπερασπιστούν τον αισχρό υβριστή του Γέροντα Παίσιου που έφτιαξε σελίδα στο facebook αναφέροντας τον Γέροντα σαν... "Παστίτσιο". Οι (Τ)ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ με ανακοίνωσή τους χαρακτήρισαν... σάτιρα τον "Παστίτσιο" για να μας αποδείξουν ακόμη μια φορά πόσο πολύ σέβονται το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών... Δυο μέτρα και δυο σταθμά πάντοτε ισχύουν για τις περιβόητες δημοκρατικές δυνάμεις, οι οποίες δεν αντιμετώπισαν με την ίδια δόση χιούμορ το ανέκδοτο της Βούλας Παπαχρήστου την οποία και έπεσαν να την φάνε, διότι δήθεν ανακάλυψαν τον ρατσισμό! Πόσο προβλέψιμοι και κουραστικοί έχουν γίνει όλοι αυτοί οι τύποι, το έχουν άραγε καταλάβει;;;
Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΑΥΤΗ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ.ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΤΗΣ Ο.Ν.Ι ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝΕ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΜΑJESTIC 12 ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΟΧΙ ΝΟΜΟΣ,ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΚΑΝΟΥΝΕ.Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΣΕ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ,ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ,ΑΡΑ ΑΣΤΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΙΜΜΩΡΗΘΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήoti skata kai na einai ton tsakose h tsimpida tou nomou kai paei mesa..
ΑπάντησηΔιαγραφήTi einai ayta oni klp - o typos einai kathgoroymenos kai nomika diokomenos
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι ακριβώς, πάλι μόνο ο ΣΤΟΧΟΣ έκανε τον εύστοχο συσχετισμό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΝ ΜΩΑΜΕΘ ΟΙ ΡΟΖΑΛΙΕΣ Κ ΤΑ ΚΑΡΑΜΕΛΟΠΑΙΔΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ,ΤΗ ΜΑΚΡΟΝΗΣΟ ΘΑ ΤΝ ΒΛΕΠΑΝΕ ΣΑΝ ΤΝ ΜΥΚΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΝΕ ΑΠΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΧΤΥΠΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΝ ΕΛΛΑΔΑ Κ ΤΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΝΟΣ.ΘΕΛΕΙ Η ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ Κ Ο ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ ΔΝ ΤΝ ΑΦΗΝΕΙ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι μια χαρουμενη αδερφη, μουσουλμανος απο το Φιερι. Και απαιτω να κατεβει αμεσως η ιστιοσελιδα του αντιχριστου απο τα Ψαχνα που διακομωδει τον Αγιο Παϊσιο. Η σεξουαλικη μου προτιμηση και η καταγωγη/θρησκεια μου ειναι αυτες που μου επιβαλλουν να υπερασπιζομαι την πιστη των ανθρωπων που κατοικουν στη χωρα που διαλλεξα για δευτερη πατριδα μου -και αργοτερα, γιατι οχι, και πρωτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΜΜ....ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ-ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ..ΑΠ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...!!! ΤΙ ΝΟΜΗΖΕΤΕ ΟΤΙ 'ΞΥΠΝΗΣΕ' ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΡΕΖΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΠΕ .. ...ΕΙΝΕ ΒΑΛΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΑΡΙΣΤΕΡΑ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΤΡΕΞΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΛΗΔΕΣ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΕΥΣΟΥΝ...!!! ΤΥΧΑΙΟ ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν λέμε "Ελευθερία του λόγου" εννοούμε εξ' ορισμού ότι δε μπορεί να διώκεται κάποιος ΠΟΙΝΙΚΑ και να ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ,δηλαδή να θεωρείται ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ,για τη γνώμη του, όσο σκληρή και να είναι αυτή. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι άτομο ή κοινωνική ομάδα είναι υποχρεωμένο να ανέχεται άλλο άτομο ή κοινωνική ομάδα που έχει αντίθετη άποψη από αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Παπαχρήστου λοιπόν ΔΕΝ θεωρήθηκε εγκληματίας από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,είναι ΑΘΩΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΛΑΒΑΝ και ΔΕΝ ΔΙΚΑΣΤΗΚΕ. Την απέκλεισε η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, επειδή είναι στους κανόνες της να μην ανέχεται φαινόμενα ρατσισμού επειδή θεωρεί ότι δε συνάβουν με το πνεύμα των αγώνων. Δικαίωμα της Παπαχρήστου να πει την άποψή της, δικαίωμα και της Ολυμπιακής επιτροπής να μη την ανεχτεί.
Κατά αντιστοιχία με τον "Παστίτσιο", είναι δικαίωμα της εκκλησίας να κρίνει ότι αυτό που έκανε δε συνάβει με τα πιστεύω της και να τον αποκλείσει από τους "κόλπους" της αλλά όταν συλλαμβάνεται από την Ελληνική δικαιοσύνη, θεωρείται εγκληματίας και δικάζεται,κάτι που φυσικά δεν έγινε με την Παπαχρήστου, τότε ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Ένας ακόμα λόγος που είναι διαφορετικές οι περιπτώσεις, είναι ότι η Παπαχρήστου εκπροσωπούσε στους αγώνες μια ολόκληρη χώρα, σε αντίθεση με τους γέρων Παϊσιο και 27χρονο "Παστίτσιο" που εκπροσωπούσαν/εκπροσωπούν μόνο τους εαυτούς τους.
Επειδή στο μυαλό σου ,είναι πολύ δύσκολο να γίνει αντιληπτή η διαφορά των δυο σχολιασμών, ανήκεις στον χώρο που ανήκεις ‘φιλέ’
ΑπάντησηΔιαγραφή