Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΙΓΗΡΙΑΝΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ

Θρίλερ με ελληνόκτητο  δεξαμενόπλοιο το οποίο…αγνοείται από τις 6 Οκτωβρίου. Πρόκειται για το υπό σημαία Μπαχάμες tanker Orfeas χωρητικότη...

Θρίλερ με ελληνόκτητο  δεξαμενόπλοιο το οποίο…αγνοείται από τις 6 Οκτωβρίου. Πρόκειται για το υπό σημαία Μπαχάμες tanker Orfeas χωρητικότητας 73.400   τόνων και ναυπηγήσεως 2008, του οποίου διαχειρίστρια εταιρεία είναι η Grace Management SA. Το πλοίο είναι έμφορτο με 32.000 τόνους βενζίνης και βρισκόταν αρόδου  της Abidjan που είναι η  οικονομική πρωτεύουσα της Ακτής Ελεφαντοστούν όπου και ξεφόρτωνε. Σύμφωνα με τη διαχειρίστρια εταιρεία, με το τελευταίο στίγμα του κατευθυνόταν  Τελευατίο στίγμα    κατευθυνόταν σύμφωνα προς το Λάγος της Νιγηρίας. 
Έχει 24μελές πλήρωμα. Έλληνες είναι ο καπετάνιος και α’ μηχανικός και 22 Φιλιππινέζοι. 

Έγινε έρευνα στην θαλάσσια περιοχή  από τις αρχές της Νιγηρίας χωρίς να έχει εντοπιστεί. Πιθανολογείται ότι μπορεί να έχει καταληφθεί από πειρατές. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της διαχειρίστριας  εταιρείας ζητήθηκε βοήθεια από τις αρχές τόσο της Νιγηρίας όσο και των γειτονικών χωρών προκειμένου να εντοπιστεί το πλοίο χωρίς μέχρις στιγμής αποτέλεσμα.

Η Νιγηρία έχει πάρει τα σκήπτρα από τους Σομαλούς και η δυτική Αφρική έγινε το νέο πεδίο δράσεις για τους σύγχρονους Jack Sparrows.

 Η τακτική που ακολουθούν οι πειρατικές ομάδες της Νιγηρίας είναι διαφορετική από εκείνη των Σομαλών, αλλά έχει εξελιχθεί το τελευταίο χρόνο. Εν αντιθέσει με τους Σομαλούς, οι οποίοι καταλαμβάνουν τα πλοία με σκοπό να εισπράξουν λύτρα για την απελευθέρωση των πληρωμάτων και του πλοίου, οι Νιγηριανοί ξεκίνησαν ως ένοπλοι ληστές, αφού ανέβαιναν σε πλοία που ήταν δεμένα σε λιμάνια ή ήταν αρόδο.

όμως στην πορεία εξέλιξαν τη δράση τους, με αποτέλεσμα σήμερα να καταλαμβάνουν πλοία για περίοδο περίπου μιας εβδομάδας για να πάρουν το φορτίο που μεταφέρουν, ενώ δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν ακόμα και ένοπλη βία κατά των ναυτικών.

Αναλυτές στο εξωτερικό πάντως σημειώνουν ότι πίσω από τις επιθέσεις στα δεξαμενόπλοια πρέπει να βρίσκονται οργανωμένες συμμορίες, οι οποίες γνωρίζουν και την παγκόσμια πετρελαϊκή αγορά, αλλά και τη λειτουργία των δεξαμενόπλοιων. Σημειώνεται ότι στο Δέλτα του Νίγηρα διάφορες συμμορίες καταφέρνουν και αποσπούν από τους αγωγούς ακόμα και χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου. 

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.