ΘΙΧΤΗΚΑΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΣΗΜΕΡΑ... ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΔΗΛΑΔΗ; ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...
ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 25@ ΕΛΛΗΝΑ... ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ "ΣΤΟΧΟ" ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ 6 ΜΑΊΟΥ ΤΟΥ 2006 ΔΗΛΑΔΗ ΕΞΙΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ...
ΕΝΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΒΑΜΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2010... ΠΑΛΙ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ... DEN EIXAME KAMIA ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ... ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΙ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ...
------------------------------
Αλλά επί του προκειμένου, το θέμα δεν είναι μόνον η επίμαχη ομιλία του Ηλία Κασιδιάρη, αλλά οι ευρύτερες ιδεολογικές καί πολιτειακές προεκτάσεις της. Καί αυτές οι προεκτάσεις είναι διαχρονικές. Ακριβεστέρως, οι επίμαχες προεκτάσεις είναι οι κάτωθι.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Α) Η Ελληνική διαχρονική αντίληψη περί του ομαίμου.
(1) Στην Αρχαία Αθήνα μέχρι τα μέσα του πέμπτου προχριστιανικού αιώνα, αρκούσε για την πολιτογράφηση, κάποιος να έχει κάποιος τον πατέρα του Αθηναίο, αλλά με πρόταση του Περικλή, το 451-450π.α.χ.χ., οι Αθηναίοι ψήφισαν ότι για την πολιτογράφη καίση ότι απαιτείται καταγωγή "εξ αμφοίν αστοίν", δηλαδή αμιγής Αθηναϊκή καταγωγή(Πλουτάρχου "Περικλής" 37,2-6).
(2) Ακριβώς ο ίδιος νόμος ίσχυε καί στην Σπάρτη, καθώς ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι απαιτούσαν για την πολιτογράφηση αμιγή καταγωγή(Ηροδότου Ιστορία "Κλειώ" Α' 65,1). Μάλιστα, ήταν τόσον απόλυτη αυτή ακριβώς η διάταξη, ώστε όταν τέθηκε το θέμα της καταγωγής του βασιλιά το 398π.α.χ.χ., διότι όταν πέθανε ο Άγις Β', τέθηκε το θέμα της καταγωγής του γιου του Λεωτυχίδη, ο οποίος καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα έπρεπε να βασιλεύσει στην Σπάρτη. Αλλά ο Αγησίλαος, ετεροθαλής αδελφός του Άγιδος Β', έθεσε θέμα ότι ο νεαρός Λεωτυχίδης δεν ήταν νόμιμος γιος του αδελφού του Άγιδος Β', αλλά νόθος υιός του Αθηναίου Αλκιβιάδη. Τότε, το θέμα παραπέμφθηκε στην Απέλλα, χάριν άμεσης εκλογής του βασιλιά από τους πολίτες. Όταν εκεί ο μάντης Διοπείθης αανέφερε σχετικό χρησμό βάσει του οποίου η Σπάρτη θα καταστραφεί από "χωλή βασιλεία", με αποτέλεσμα να ψηφίσουν οι πολίτες υπέρ του χωλού, κοντού καί καχεκτικού Αγησιλάου, αντί του Λεωτυχίδη
(Ξενοφώντα Ελληνικά Γ' ΙΙΙ 1-3,
Πλουτάρχου "Αλκιβιάδης" 23,7-9,
"Λύσανδρος" 22,6-13, "Αγησίλαος" 3, καθώς καί
Πλάτωνα "Αλκιβιάδης μείζων" 121c-e).
(3) Αντίστοιχες θέσεις είχαν καί οι άλλες Ελληνικές πόλεις-κράτη.
(4) Κατόπιν χιλιετιών, την Ελληνική διαχρονική αντίληψη περί ομαίμου θέσπισαν οι Έλληνες εθνεγέρτες από τα πρώτα επαναστατικά συντάγματα, ισχύουσα μέχρι καί σήμερα.
(Β)(1) Έτσι, κατανοούμε ότι ο "νόμος Ραγκούση" περί πολιτογράφησης των εν Ελλάδι αλλοεθνών, εναντιώνεται σε αυτές ακριβώς τις διαχρονικές Ελληνικές εθνοφυλετικές αρχές.
(2) Αλλά ταυτοχρόνως, θα πρέπει να σκεφθούμε ότι επί τέτοιων θεμάτων απαγορεύονται οι "εκλεκτικισμοί". Όποιος υποστηρίζει την συγκεκριμένη θέση, ταυτοχρόνως υποχρεωτικώς αρνείται την πολιτογράφηση των κάτωθι αλλοεθνών εν Ελλάδι, ως πολιτών:
(α) Εβραίων εν Ελλάδι(π.χ. Κάρολος Κουν, Μαρία Ρεζάν, Ζακ Κοέν κ.λ.π.).
(β) Βαυαρών εν Ελλάδι, ελθόντων επί Όθωνος(π.χ. Άγγελος καί Μιλτιάδης Έβερτ, Ελισάβετ Βόζενμπεργκ).
(γ) Τσιγγανογύφτων εν Ελλάδι(π.χ. Βασίλειος Παϊτέρης, Σωτήριος Βολάνης κ.λ.π.).
(δ) Αλλοεθνών(=Ρώσων, Γεωργιανών, Σέρβων, Ουκρανών κ.λ.π.) μοναχών στον Άθω, κατ' άρθρον 105.1Σ.
(ε) Αλλοεθνών αθλητών(π.χ. Ντανιέλ Μπατίστα, Χολέμπας κ.λ.π.).
(στ) Αλλοεθνών πλουσίων(π.χ. Καταλωνών πλουσίων
Ραούλ->Ράλληδες).
Βάσει του libro d' oro του ενυπάρχοντος στην
Εθνική Βιβλιοθήκη Ελλάδος στην Ομόνοια.
(ζ) Πολιτογραφηθέντων εν Ελλάδι πολιτικών προσφύγων την περίοδο των ετών 1.949-1.990μ.α.χ.χ. από πλείστες χώρες, όπως την Χιλή επί του Πινοσέτ, τις Φιλιππίνες επί του Μάρκος, την Ισπανία επί του Φράνκο, Σουδανών καί λοιπών Αφρικανών, Λιβανέζων καί λοιπών πολιτικών πεοσφύγων από την Εγγύς καί Μέση Ανατολή κ.λ.π., εν πολλοίς μέσω των διαφόρων ιεραποστολών της Εκκλησίας της Ελλάδας.
(η) Πολιτογραφηθέντων καί πολιτογραφηθεισών εν Ελλάδι λόγω των μεικτών γάμων, Ελλήνων καί Ελληνίδων με αλλοεθνείς,καθώς καί των τέκνων τους.
Άρα, εφ' όσον τεθεί θέμα μίας ιδεολογικής αρχής επί της πολιτογράφησης βάσει της εθνικής καταγωγής, προσυπογράφω ασυζητητί, εφ' όσον αφαιρεθούν τα πολιτικά δικαιώματα των συγκεκριμένων εθνικών ομάδων, με ό,τι συνεπάγεται.