Η βιτρίνα του καταστήματος Fokas στην Ερμού στην οποία ήταν μέχρι χτες κολλημένη η φράση "Hungry But Chic" (πεινασμένη αλλά σικ...
Στο twitter πολλοί χρήστες εξέφρασαν την οργή τους.
Για παράδειγμα κάποιος γράφει: "Από αυτό το "hungry but chic" του #fokas δεν πρέπει να έχω συναντήσει περισσότερο προσβλητικό και χυδαίο slogan"
Ένας άλλος σημειώνει: "Απλήρωτοι εργαζόμενοι εδώ κ 4 μήνες, αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99. Υπάλληλοι hungry, αλλά ο ιδιοκτήτης πάντα chic"
Αλλος τονίζει: "Το bad publicity is good publicity δεν θα ισχυσει στη περιπτωση #fokas που με μια κινηση ματ προσβαλει πελατες και μη"
Η φράση αυτή είναι από την καμπάνια της εταιρείας ρούχων Kookaϊ, όμως στην Ελλάδα αποκτά άλλη σημασία.
Άλλωστε και η καμπάνια της εταιρείας στο εξωτερικό είχε λάβει επίσης κακές κριτικές, αφού ξαναέφερε στη μόδα το πρότυπο της ανορεξικής γυναίκας.
Μετά τα εκατοντάδες αρνητικά σχόλια η διαφήμιση αφαιρέθηκε από την βιτρίνα του καταστήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.