Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ... ΝΕΑ 48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ.... ΑΡΑ ΝΕΑ 48ΩΡΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ...!!!

ΤΩΡΑ: Η Γενική Συνέλευση Εργαζομένων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. αποφάσισε τη ... συνέχιση των κινητοποιήσεων με νέα 48ωρη απεργία των εργαζομέν...


ΤΩΡΑ: Η Γενική Συνέλευση Εργαζομένων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. αποφάσισε τη ...
συνέχιση των κινητοποιήσεων με νέα 48ωρη απεργία των εργαζομένων στις 24 και 25 Ιανουαρίου 2013. Μετά από ήδη τρία 48ωρα επιτυχημένων και δυναμικών κινητοποιήσεων, οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. καταγγέλλουν την άρνηση της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου Υπουργείου να προσέλθει σε διάλογο, προκειμένου να δοθούν λύσεις στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων.

Οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., ως Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες θέτουμε, ενδεικτικά και μόνο, στην αρμόδια Πολιτική Ηγεσία που οφείλει να ενδιαφέρεται για το δημόσιο συμφέρον, τα ακόλουθα ερωτήματα:

 Γνωρίζει ο κ. Κωστής Χατζηδάκης ότι η εκπόνηση της Μελέτης της Επέκτασης της Καλαμαριάς από τους εργαζόμενους της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κόστισε μόνο το 1/10 σε σχέση με την αντίστοιχη δαπάνη εκπόνησης της ίδιας Μελέτης από ιδιώτες;

 Επιθυμεί ο κ. Υπουργός, όπως έχουμε ήδη επισημάνει:
• να γίνονται «φιλικοί» διακανονισμοί με τους μεγαλοεργολάβους καταστρατηγώντας τη νομοθεσία εκτέλεσης δημοσίων έργων, διασπαθίζοντας δημόσιο χρήμα;
• να εκτελούνται έργα Μετρό από ακριβοπληρωμένους Συμβούλους με μισθούς από 12.000 έως 22.000 Ευρώ έκαστος μηνιαίως, όταν οι θέσεις/ειδικότητες καλύπτονται ενδοεταιρικά από μηχανικούς της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. με μεγαλύτερη εμπειρία και εξειδίκευση καίτοι η εταιρεία διαθέτει διαχειριστική επάρκεια;

 Επιθυμεί ή όχι ο κ. Υπουργός η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. διατηρώντας τον ευέλικτο χαρακτήρα της ως Α.Ε. του Δημοσίου, να συνεχίσει να συνεισφέρει πάνω από 1% του ΑΕΠ στα επόμενα χρόνια εκτελώντας έργα υψηλού επιπέδου ή αποτελεί λύση ο τεμαχισμός, η ιδιωτικοποίηση και η παράδοση της εταιρείας βορά στα ξένα και εγχώρια ιδιωτικά συμφέροντα;

Οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., διεκδικούν:
 Απένταξη της εταιρείας από τις ΔΕΚΟ, με άμεση επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς λειτουργίας της, βάσει του ιδρυτικού της Νόμου 1955/1991.
 Διασφάλιση ατομικών και συλλογικών συμβάσεων.
 Διαφύλαξη της ποιότητας και της ασφάλειας των Μεγάλων Έργων που κατασκευάζει η εταιρεία μας.

Η συνεχής απαξίωση στην οποία οδηγείται η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. μόνο ζημιές θα επιφέρει στο Δημόσιο συμφέρον.
Θα συνεχίσουμε το δίκαιο αγώνα μας για το συμφέρον της Εθνικής οικονομίας, το συμφέρον των κατοίκων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και το συμφέρον της ίδιας της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και των εργαζομένων της !

Το ΔΣ του ΣΕΑΜ Το ΔΣ του ΣΜΑΜ

2 σχόλια

  1. ΕΛΕΟΣ ΑΛΛΟ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΛΛΟ ΑΜΕΛ!ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕ 48ΩΡΗ Η ΑΜΕΛ!ΑΛΛΑ Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαζι με τους εργαζόμενους του μετρό μπράβο παιδιά καλα τους κάνετε καιρος να ξυπνήσουν και αλη οργανισμη είμαστε μαζί σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.