Προς άρση κάθε είδους πιθανής παρεξηγήσεως να πω, πριν από οτιδήποτε άλλο, ότι το περιστατικό που θα παρατεθεί παρακάτω αποτελεί απλώς και...
Προς άρση κάθε είδους πιθανής παρεξηγήσεως να πω, πριν από οτιδήποτε άλλο, ότι το περιστατικό που θα παρατεθεί παρακάτω αποτελεί απλώς και μόνο την αφορμή για να παρατεθούν σκέψεις επί του συνόλου της σύγχρονης ελλαδικής (γιατί ελληνικής δεν την λες…) διανόησης και κουλτούρας. Σκέψεις που ως αφορμή έχουν το συγκεκριμένο γεγονός, αλλά ως αίτιο της μπορούμε να βρούμε την κατάντια και τον πρακτορισμό που έχει καταλάβει τους ακαδημαϊκούς κύκλους τις τελευταίες δεκαετίες.
Θα ασχοληθούμε, εν είδει αφορμής, με τον αριστερό σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, ο οποίος προ κάποιων ημερών είχε επιτεθεί εναντίον της Χρυσής Αυγή, όπως πράττει κάθε ξεπεσμένος, ξεπερασμένος και «δευτεράντζας» ψευδοκαλλιτέχνης ώστε να διαφημιστεί τσάμπα από το καθεστώς του μνημονίου και του «αντιρατσισμού». Διαβάζαμε, λοιπόν, χθες ότι ο εν λόγω σκηνοθέτης είχε μεταφερθεί στην Κωνσταντινούπολη για να διαμαρτυρηθεί για την επερχόμενη κατεδάφιση ενός κινηματογράφου της πόλεως. Ο σκηνοθέτης έστειλε και επιστολή προς τον τούρκο πρωθυπουργό Ερντογάν, όπου του λέει ότι με αυτό τον τρόπο «διαγράφει ένα κομμάτι της ιστορίας της Τουρκίας».
Δεν γνωρίζουμε, ούτε μας απασχολούν τα «πολιτιστικά» δρώμενα της Τουρκίας, άλλωστε πεποίθηση μας είναι ότι δεν υφίσταται ο παραπάνω όρος. Επιπλέον σε φιλελεύθερη κοινοβουλευτική δημοκρατία ζούμε, οπότε ο κ. Γαβράς και ο κάθε «κ. Γαβράς» μπορεί να έχει τις πεποιθήσεις του για τα πάσης φύσεως δρώμενα. Τουλάχιστον αυτό λένε ότι πρεσβεύει η δημοκρατία, ασχέτως που μονίμως το ξεχνάνε αυτό όταν η συζήτηση έρχεται στην Χρυσή Αυγή. Όμως ας πάμε στο «ζουμί» της όλης υποθέσεως…
Εδώ και τουλάχιστον δύο δεκαετίες συγκεκριμένα κέντρα δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα που προσπαθούν να διαγράψουν την Ελληνική Ιστορία, που άπτεται της Τουρκοκρατίας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν πολιτικοί σκοποί. Για να φέρουμε ένα και μόνο παράδειγμα ας μιλήσουμε για το «κρυφό σχολειό», το οποίο όλοι οι σύγχρονοι ταγοί της «διανόησης» και της «κουλτούρας» παρουσιάζουν ως ένα «μύθο» που στηρίχθηκε στον ομώνυμο πίνακα του Νικόλαου Γύζη. Ως απάντηση σε αυτά τα ψέμματα δεν θα φέρουμε τα ακράδαντα επιχειρήματα που παρουσίασε η Συναγωνίστρια Ειρήνη Δημοπούλου, τα οποία φρόντισαν να αποσιωπήσουν οι εντολοδόχοι της Άγκυρας και του Τζορτζ Σόρος (δια μέσω CDRSEE). Θα φέρουμε τα ίδια τους τα λόγια, όταν σε μεταμεσονύκτια εκπομπή σχετικά με το ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ «1821» ο ίδιος ο Βερεμής παραδέχτηκε την ύπαρξη του κρυφού σχολειού στις περιοχές που γινόντουσαν συστηματικοί εξισλαμισμοί, δηλαδή στο σύνολο της Ελληνικής επικράτειας.
Που ήταν ο Γαβράς και ο κάθε «Γαβράς» να διαδηλώσει και να διατρανώσει την αντίθεση του για την διαγραφή της Ιστορίας και του πολιτισμού; Που ήταν ο Γαβράς και ο κάθε «Γαβράς» να διαδηλώσει όταν ο πίνακας «Η Ελλάς Ευγνωμονούσα», επί πρωθυπουργίας Τζέφρυ Παπανδρέου, αποσυρόταν από το γραφείο του πρωθυπουργού για να τοποθετηθεί στην θέση του ένας σκισμένος μπλε καμβάς;
Που ήταν ο Γαβράς και ο κάθε «Γαβράς» να καταγγείλει την παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας όταν κύκλοι του ΚΕΜΟ πρωτοστατούντος του Δημήτρη Χριστόπουλου, αριστερού, αντιπροέδρου αντιρατσιστικής ΜΚΟ και σφοδρού υποστηρικτή της πολυπολιτισμικότητας επιχείρησαν να ανακινήσουν θέμα «Τσάμηδων»; Αξίζει να τονισθεί ότι την εν λόγω εκδήλωση «χειροκρότησε» αρθρογραφικά ο γνωστός «Ιός» και την εισήγηση του κ. Χριστόπουλου δημοσίευσε η κομματική εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ, «Αυγή». Όμως ο Γαβράς και ο κάθε θολοκουλτουριάρης «Γαβράς» δεν ήταν εκεί να διαμαρτυρηθεί.
Η Ελλάδα κάποτε είχε στην κορυφή της διανόησης τιτάνες όπως ο Κωστής Παλαμάς, ο Παπαρηγόπουλος, ο Περικλής Γιαννόπουλος, ο Ίων Δραγούμης, ο Άγγελος Σικελιανός, οι οποίοι με το διανοητικό τους μέγεθος και μόνο αρκούσαν για να μην μπορούν να αναπτυχθούν τα παράσιτα του ανθελληνισμού και του διεθνισμού. Μια συστηματική, όμως, διεργασία αφελλήνισε την κορυφή των Ελληνικών Γραμμάτων και των Τεχνών επιτρέποντας σε τέτοιου είδους παρακμιακά στοιχεία να παρεισφρήσουν και να ροκανίζουν την ίδια την Ψυχή του Έθνους. Η ιδεολογική αντεπίθεση του Ελληνισμού, όμως, έχει επισήμως ξεκινήσει. Με την ημερίδα για το 1821, το ΑΙΓΙΣ, το Ανεξάρτητο Ίδρυμα Γεωπολιτικών και Ιστορικών Σπουδών, θα φροντίσει για την αντιστροφή αυτής της εθνοκτόνου διεργασίας και δεν θα αφήσει τον Ελληνικό Λαό ανυπεράσπιστο απέναντι στην αντεθνική, παγκοσμιοποιητική λαίλαπα.
Κώστας Αλεξανδράκης
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/h-ntopia-tholokoultoura-en-drasei-h-ideologikh-antepithesh-tou-ellhnismou-e#.UWUuyKJFBn9#ixzz2Q3CRTs4G
-----------------------------
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.