zougla.gr_ Στροφή 180 μοιρών κάνει η γερμανική εταιρεία σούπερ μάρκετ LIDL, μετά τον σάλο που προκλήθηκε για τη διαφήμιση - μέσω της ιστ...
Η Καθημερινή της Κύπρου και όλα τα κυπριακά μέσα ενημέρωσης καυτηρίασαν την τακτική της εταιρείας και μάλιστα έγιναν διαβήματα μέσω της κυπριακής πρεσβείας στο Βερολίνο προς τη γερμανική αλυσίδα.
Διαφήμιση για διακοπές στα Κατεχόμενα
Σε διαφημιστικά φυλλάδια της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ LIDL που διανέμονται στις υπεραγορές της στη Γερμανία διαφημίζεται ως προορισμός διακοπών η κατεχόμενη Κύπρος. Στελέχη της εταιρείας έσπευσαν να δικαιολογηθούν αναφέροντας πως τα συγκεκριμένα φυλλάδια αφορούσαν είτε σε διαγωνισμό που απευθύνεται κυρίως στη μεγάλη τουρκική κοινότητα της Γερμανίας είτε ήταν πολύ παλιά έντυπα.
Σύμφωνα με την εικόνα που δίδει η εταιρεία μέσω της ιστοσελίδας της αλλά και της πληθώρας των προσφορών και επιλογών, η πρωτοφανής αυτή επιχειρηματική κίνηση της LIDL κάθε άλλο παρά ως ένα μεμονωμένο συμβάν μπορεί να παρουσιαστεί, καθώς εμφανίζεται ως μια στρατηγική επιλογή της εταιρείας για ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος των Κατεχομένων.
Προς αυτό το συμπέρασμα συνηγορεί και η υποβάθμιση των διακοπών προς την Κυπριακή Δημοκρατία. Επισκεπτόμενος κάποιος την ιστοσελίδα lidl-reisen.de θα διαπιστώσει πως διαφημίζονται ξενοδοχεία στην κατεχόμενη Κερύνεια και Αμμόχωστο.
κανενας ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ δέν πρέπει να ψωνίζει απο τα λίντλ μετά απο αυτό που έγινε .Μπουκοτάζ σε όλα τα Γερμανικά προιόντα υπηρεσίες και πολυκαταστήματα ή σούπερ μάρκετ. για να ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ εκεί που μας ξεπαραδιάζουν και απο πάνω μας φτύνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή