Μια διαλυμένη ερπύστρια στο «αρχαίο» Μ113 ήταν η αιτία του θανατοφόρου ατυχήματος όπως δείχνει η πρώτη εικόνα από το όχημα που ανασύρθηκε....
Μια διαλυμένη ερπύστρια στο «αρχαίο» Μ113 ήταν η αιτία του θανατοφόρου ατυχήματος όπως δείχνει η πρώτη εικόνα από το όχημα που ανασύρθηκε.
Συγκεκριμένα κόπηκε η δεξιά ερπύστρια του οχήματος και εξ αυτού του λόγου το όχημα προσέκρουσε στην δεξιά μπάρα, όπως μετέδωσε πρώτο το defencenet.gr.
O 20χρονος οδηγός του ΤΟΜΠ, προσπάθησε να το κρατήσει στο δρόμο, αλλά αυτό έφυγε αριστερά. Μόλις που πρόλαβε και πήδηξε από το όχημα ένας δεύτερος πεζοναύτης. Το όχημα ήταν «ηλικίας» 51 ετών.
Η φάλαγγα 18 οχημάτων του 575 τάγματος πεζοναυτών ξεκίνησε από το στρατόπεδο στον Αυλώνα με προορισμό το λιμάνι του Ωρωπού. Τα 10 ερπυστριοφόρα οχήματα μεταφοράς προσωπικού τύπου Μ113 μαζί με οκτώ στρατιωτικά τζιπ τύπου Hummer επρόκειτο να φορτωθούν σε αρματαγωγό του Πολεμικού Ναυτικού για να διεξαχθεί ένα από τα σενάρια της τακτικής άσκησης.
Ο 20χρονος πεζοναύτης από την Κάρυστο οδηγούσε το όχημα μεταφοράς προσωπικού με την θυρίδα του οδηγού ανοικτή, όπως γίνεται πάντα προκειμένου να υπάρχει ορατότητα του οδηγού (βλέπουμε στην φωτό πως προεξέχει και πολεμά – ο Θεός να φυλάξει… – ο οδηγός και ο αρχηγός πληρώματος του Μ113 ενρελώς ακάλυπτοι) , αφού τα παλαιά οχήματα όπως το Μ113 δεν διαθέτουν περισκόπιο οδήγησης υπό την προστασία του θώρακα.
Σύμφωνα με το ΓΕΣ οι οδηγοί των ερπυστριοφόρων -όταν συμμετέχουν σε φάλαγγα- οδηγούν με το κάθισμα υπερυψωμένο και το κεφάλι πάνω και έξω από το όχημα. Μόλις το Μ113 «τούμπαρε», ο οπλίτης έπεσε από το ερπυστριοφόρο με αποτέλεσμα το βαρύ όχημα να τον καταπλακώσει.
Στον τόπο του δυστυχήματος μετέβη από την πρώτη στιγμή ο αρχηγός ΓΕΣ αντιστράτηγος Αθανάσιος Τσέλιος για να συντονίσει τις έρευνες και διέταξε τα αρμόδια στρατιωτικά όργανα να διενεργήσουν Ένορκη Διοικητική Εξέταση και Προανάκριση.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
----------------------------------------
απο προσωπικη πειρα στο συγκεκριμενο οχημα ,εχω να πω οτι δεν παιζει απολυτος κανενα ρολο αν το οχημα ηταν 51 η 101 χρονων,ειναι καθαρα θεμα συντηρησης και αντικαταστασης η οχι της φθαρμενης ερπιστριας ,ερπιστρια 50 ετων δεν υπαρχει γιατι εαν υπηρχε δεν θα ειχε ιχνος λαστιχο επανω της,πραγμα που θα την εκανε ανικανη να περπατησει επανω σε ασφαλτο,,ειναι ναν να λεμε οτι ενα ι.χ. δεκαετιας 2003 μοντελο που ο οδηγος του δεν μπηκε ποτε στον κοπο να αλλαξει τα ελαστικα να λεμε οτι φτεει το αυτοκινητο,δεν στεκει ,για εμενα ειναι καθαρα ευθυνη του δοιηκητη του λοχου που υπηρετουσε το παλικαρι ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ αυτο λεει και το αρθρο φιλε μου. Κρεμαλες σε αυτους που φταινε!
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω αν και παμπαλαια ερπυστριοφορα δεχονται συντηρηση...που ειναι η δοιμιρια συντηρησεως που περνανε απο τακτικο ελεγχο ολα τα οχηματα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω υπηρετησει στο 575.Ειναι το χειροτερο ταγμα οπου βολευουν οι Χαλκιδαιοι τα παιδια τους,και οσοι εχουν μεσον τα παιδια τους,και τους υπολοιπους τους γ@μ@νε.Διοικητης,αξιωματικοι και υαπαξιωματικοι κοτες μπροστα στα βυσματα και σφιχτες στους αλλους.Κλειστε το μπουρδελο,να σωθει κανα παιδι.Εξαλου ειανι χωρος αξυπηρετησης βυσματων.
ΑπάντησηΔιαγραφή