Ξεσάλωσε πάλι εχθές ο γνωστός διαδικτυακός διασκεδαστής Τσατσόπουλος (πιο γνωστός ως «χούφτερμαν», για ευνόητους λόγους). Κατ’ αρχάς, έπ...
«Πρώτα ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης και τώρα ο δήμαρχος Γιώργος Καμίνης μάς δείχνουν το δρόμο: έργα, όχι μόνο λόγια. Το ομοφοβικό και το ρατσιστικό δηλητήριο των Χρυσών Βλαμμένων δεν πρόκειται να εμποτίσει την καθημερινότητά μας -και για να το πετύχουμε αυτό χρειάζεται ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ από το να κρύβουμε το κεφάλι μας στην άμμο ή να κρατάμε την αναπνοή μας έως ότου τα Χρυσά Βλαμμένα εξαφανιστούν. Ανεξάρτητα από τις πολιτικές μας διαφορές, οι δύο δήμαρχοι αξίζουν το σεβασμό μας».
Λίγο αργότερα συνέχισε το παραλήρημά του, αποκαλύπτοντας μια μεγάλη αλήθεια. Πως, παρά τους ευσεβείς πόθους των πολιτικάντηδων, ότι ο κόσμος που ψηφίζει Χρυσή Αυγή δεν… ξέρει τι ακριβώς είναι, κι άμα μάθει θα την εγκαταλείψει τρέχοντας και θα επιστρέψει στα μαντριά, ο Τσατσόπουλος υποστηρίζει ότι οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής είναι ενσυνείδητοι:
«Χρονιάρα μέρα σήμερα, αποκατάσταση της δημοκρατίας -”το καθεστώς της 24ης Ιουλίου”, που λένε και τα Χρυσά Βλαμμένα-, συγγνώμη που ενοχλώ, μια απορία έχω, αν θέλετε μου απαντάτε. ΟΚ, για όλη αυτή τη στροφή προς το φασισμό, φταίνε πολλά, η δικομματική ομερτά τεσσάρων δεκαετιών, το πελατειακό κράτος, η κοινωνική εξαθλίωση, πολλά, πολλά, μην τα λέμε και τα ξαναλέμε. Μήπως, μήπως λέω, μήπως φταίνε λιγουλάκι και αυτοί που ψηφίζουν τους φασίστες; Λιγουλάκι. Όσο πατάει η γάτα. Συγγνώμη, το κατανοώ, είναι αφελής η ερώτησή μου, καμία αντίρρηση, αν θέλετε την αποσύρω, μπορούμε να επιστρέψουμε στο αυτομαστίγωμα και να συνεχίσουμε να πιπιλάμε αυτή την υπέροχη καραμέλα πως για την άνοδο του φασισμού φταίνε οι πάντες εκτός από τους φασίστες και αυτό το ανεπανάληπτο εκλογικό σώμα, με την αθωότητα βρέφους στη θερμοκοιτίδα, με τη σοφία γέροντα στο Θιβέτ, μπορεί, αν θέλει να μας τιμωρήσει, να ψηφίσει κι εναντίον της δημοκρατίας, να κόψει το κλαδί που κάθεται και, ω του θαύματος, διόλου να μην ευθύνεται, να ευθύνονται οι πάντες εκτός του ιδίου. Μην ακούτε έναν μεσήλικα γκρινιάρη. Χρόνια πολλά βρε. Δικό μας είναι το μαγαζί, άμα θέλουμε το καίμε. Εβίβα».
Κι… άσπρο πάτο!
ethnikismos.net
τι λεει ο τενεκες παλι?δεν βλεπει η σφηνοπουτσα που μοιαζει με εκεινο το ξωτικο στον αρχοντα των δαχτιλιδιων παρα το παιζει και μουρη η σφηνοπουτσα!ρε ξεφτιλες πολιτικοι μου θυμιζετε τα κοτοπουλα το εκτροφειου που μεγαλωνουν χωρις να κανουν τιποτα μονο περιμενουν να σφαγιαστουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα επί του προκειμένου, ακριβώς αυτό πρέπει να συνειδητοποιηθεί καί να βιωθεί στον ύφιστο βαθμό, από το σύνολο των συνελλήνων καί των συνελληνίδων μας. Ότι σε τελική ανάλυση όλα είναι πολιτική. Όταν "προσλαμβάνω" έναν αλλοεθνή, τον "τρέφω"/"στεγάζω"/"μορφώνω"/"αμείβω"/"εκπαιδεύω" προφανώς είναι πολιτική επιλογή μου. Όταν "αποφασίζω" έναν μεικτό γάμο με έναν/μίαν αλλοεθνή, προφανώς είναι πολιτική επιλογή μου. Όταν "ψηφίζω" κλέπτες καί λωποδύτες για κυβερνήτες της χώρας "μου", χάριν δημοτικών καί περιφερειακών αυτοδιοικήσεων, Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Βουλής των Ελλήνων, προφανώς "ευθύνομαι" για τις πράξεις ή τις παραλείψεις "τους". Όταν "αδιαφορώ" για την κατάχρηση δημοσίου χρήματος καί την πολλαπλή φοροδιαφυγή είτε αρνούμενος/αρνουμένη την παροχή νόμιμης απόδειξης είτε με την αδιαφορία "μου" όσον αφορά την καταγγελία κατάχρησης δημοσίου χρήματος από άλλους ομοτέχνους/άλλες ομότεχνες στην υπηρεσία/στο επάγγελμά μου, "χάριν συναδελφικής αλληλεγγύης" τότε προφανώς "συνευθύνομαι" καί πρέπει "να τιμωρηθώ" εξ ίσου μαζί τους, λόγω της επιβάρυνσης των εντίμων συνελλήνων καί συνελληνίδων "μου" με αχρήστους φόρους, αχρεωστήτως καταβληθέντες εκ μέρους "τους". Καί η άξια τιμωρία "μου" είναι η δήμευση της περιουσίας "μου". Μάλιστα στο προκείμενο η καταστολή πρέπει να αρχίζει παιδιόθεν. Ακόμα καί το "σκονάκι" της αντιγραφής να τιμωρείται παραδειγματικώς, ενώ απ' εναντίας να επαινείται
ΑπάντησηΔιαγραφήο μαθητής/η μαθήτρια που δεν αντέγραψε, ακόμα καί αν έγραψε "χειρότερο" βαθμό. Προτιμότερο ένα "12" αν ο μαθητής/η μαθήτρια κατανοεί τα γραφόμενά του/της παρά το "19" της μηχανικής απομνημόνευσης. Επί τέλους, εδώ ισχύει το ρητό του φιλοσόφου Ηρακλείτου "Χρή τόν δήμον μάχεσθαι υπέρ τού νόμου, όκωσπερ τείχεος", δηλαδή "Πρέπει να μάχεται ο λαός για χάρη νόμου, όπως ακριβώς για το τείχος".Τέλος, ο Ρωμαίος πολιτικός Κικέρωνας έλεγε "Πρέπει να είμαστε υπηρέτες των νόμων, εφ' όσον θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι". Τα συμπεράσματα είναι δικά σας.-