Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

OTI NA 'ΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ! ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΩΡΟΥΔΙΑΚΩΝ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΓΕΝΝΗΣΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΠΙΠΑΣ!

ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΟΥΣ "ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΟΥΣ" ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ...

ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΟΥΣ "ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΟΥΣ" ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ!

Σύσσωμος ο βρετανικός λαός ασχολείται τις τελευταίες ημέρες με την άφιξη του διαδόχου στη ζωή. Οι παπαράτσι κυριολεκτικά στρατοπέδευσαν έξω από το νοσοκομείο εις αναμονή της γέννησης, τα στοιχήματα για το φύλο καθώς και το όνομα του μωρού έδιναν και έπαιρναν, η πρώτη εμφάνιση της δούκισσας του Κέιμπριτζ, Κέιτ Μίντλετον και του Πρίγκιπα Ουίλιαμ με το νεογέννητο παιδί τους προκάλεσαν τις ζητωκραυγές του πλήθους ενώ οι φωτογραφίες με το λεγόμενο πρώτο «βασιλικό νεύμα» του κοιμισμένου μωρού κάνουν το γύρο του διαδικτύου.

Η βρετανική φρενίτιδα σχετικά με την άφιξη του νέου βασιλικού μέλους όμως, όχι μόνο δεν πρόκειται να κοπάσει γρήγορα αλλά αντιθέτως αναμένεται να δώσει μια αναζωογονητική ένεση ύψους 281 εκατ. ευρώ στο εμπόριο, εκτοξεύοντας τις πωλήσεις μωρουδιακών ειδών στα ύψη.

Καλαθούνες, καροτσάκι, κάθισμα αυτοκινήτου, ρουχισμός και η λίστα δεν έχει τέλος αφού όλα τα μάτια είναι στραμμένα στον εξοπλισμό του «μικρού πρίγκιπα». Αυτό φυσικά μεταφράζεται αυτόματα σε κέρδος χιλιάδων λιρών για τις ακριβές μάρκες που είχαν την τύχη να αποτελέσουν επιλογή του πριγκιπικού ζεύγους, μια και για τις εγκυμονούσες και τις νέες μητέρες καθετί που αρμόζει σε ένα γαλαζοαίματο μωρό μπαίνει αυτόματα και στη δική τους λίστα αγορών.

Μαζί με το βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα λοιπόν,  και έτσι όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν μια μικρή περιουσία για να αποκτήσουν τα πολυπόθητα βρεφικά προϊόντα και αξεσουάρ που φέρουν το διακριτικό σήμα κάποιας πολυτελούς μάρκας καταφεύγουν σε πιο οικονομικές λύσεις επιλέγοντας καλοφτιαγμένες απομιμήσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα καταστήματα ASDA, τα οποία επωφελήθηκαν με μια αύξηση της τάξης του 57%  στις online πωλήσεις μιας πιο φτηνής εκδοχής του καλαθιού με το οποίο μεταφέρθηκε το μωρό από το νοσοκομείο.

Το φαινόμενο αυτό _ να επηρεάζουν δηλαδή διάσημα πρόσωπα τις πωλήσεις εταιρειών βάσει των δικών τους αγορών _ δεν είναι διόλου καινούριο. Πολύ πριν την Μίντλετον, έχουν προηγηθεί οι δημόσιες εμφανίσεις άλλων διάσημων τέκνων, όπως η Σούρι Κρουζ, η Χάρπερ Μπέκαμ και η Λίλα Γκρέις, κόρη της Κέιτ Μος, που αν και μη γαλαζοαίματες, το ενδυματολογικό τους στυλ τυγχάνει ευρείας απομίμησης.

Αστέρες του Χόλιγουντ, της μουσικής βιομηχανίας, του μόντελινγκ ή απλά εύποροι κοσμικοί έχουν κάνει την αρχή εδώ και χρόνια ξοδεύοντας ποσά που συχνά φτάνουν τα όρια της υπερβολής. Η συλλογή παπουτσιών της Χάρπερ Μπέκαμ πριν ακόμη συμπληρώσει το πρώτο της έτος ζωής τιμολογήθηκε στα 2.300 ευρώ ενώ το κόστος των βρεφικών ειδών και της προετοιμασίας του δωματίου του _ τότε _ αγέννητου μωρού της βρετανίδας τραγουδίστριας Αντέλ είχε αγγίξει τα περίπου 40.800 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.