\ ΣΤΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΡΕΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑΪΣΟΥΝ ΟΥΤΕ TΑ ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΑ ΚΑΡΑ...! Ένας πρωτότυπος δρόμος, ικανός ...
ΣΤΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΡΕΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑΪΣΟΥΝ ΟΥΤΕ TΑ ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΑ ΚΑΡΑ...!
Ο δρόμος έχει μήκος 12 χιλιόμετρα και είναι ο πρώτος του είδους του στον κόσμο. Τα ειδικά σχεδιασμένα λεωφορεία δεν χρειάζεται να κάνουν στάση για να ανεφοδιαστούν. Αρκεί να κινούνται πάνω στο δρόμο προκειμένου να «αντλούν» από αυτόν την απαραίτητη ενέργεια. Δύο δημόσια λεωφορεία χρησιμοποιούν ήδη τη νέα τεχνολογία. Σύμφωνα με το σχέδιο των Νοτιοκορεατών, έως το 2015 θα προστεθούν ακόμη δέκα.
«Είναι εντυπωσιακό το ότι οχήματα που τροφοδοτούνται ασύρματα με ηλεκτρική ενέργεια τίθενται στην υπηρεσία του κοινού» τόνισε ο Ντονγκ-Χο Τσο του Ινστιτούτου Εξελιγμένης Επιστήμης και Τεχνολογίας της Κορέας.
Στο κάτω μέρος των λεωφορείων έχει τοποθετηθεί ένας ειδικός πομπός, ο οποίος λαμβάνει την ηλεκτρική ενέργεια από τον δρόμο μέσω μαγνητικών πεδίων. Τα ηλεκτρικά καλώδια που είναι τοποθετημένα κάτω από το δρόμο χρησιμοποιούνται προκειμένου να ενεργοποιήσουν τα μαγνητικά πεδία.
Ακολούθως, το «φορτίο» φιλτράρεται μέσω ενός εξελιγμένου μετατροπέα ενέργειας προκειμένου να δώσει κίνηση στα λεωφορεία. Η μέγιστη απόσταση που πρέπει να χωρίζει το όλο σύστημα από το δρόμο προκειμένου να γίνεται εφικτή η «σύνδεση» που απαιτείται για την τροφοδοσία των λεωφορείων με ενέργεια είναι 17 εκατοστά. newsit.gr
«Είναι εντυπωσιακό το ότι οχήματα που τροφοδοτούνται ασύρματα με ηλεκτρική ενέργεια τίθενται στην υπηρεσία του κοινού» τόνισε ο Ντονγκ-Χο Τσο του Ινστιτούτου Εξελιγμένης Επιστήμης και Τεχνολογίας της Κορέας.
Στο κάτω μέρος των λεωφορείων έχει τοποθετηθεί ένας ειδικός πομπός, ο οποίος λαμβάνει την ηλεκτρική ενέργεια από τον δρόμο μέσω μαγνητικών πεδίων. Τα ηλεκτρικά καλώδια που είναι τοποθετημένα κάτω από το δρόμο χρησιμοποιούνται προκειμένου να ενεργοποιήσουν τα μαγνητικά πεδία.
Ακολούθως, το «φορτίο» φιλτράρεται μέσω ενός εξελιγμένου μετατροπέα ενέργειας προκειμένου να δώσει κίνηση στα λεωφορεία. Η μέγιστη απόσταση που πρέπει να χωρίζει το όλο σύστημα από το δρόμο προκειμένου να γίνεται εφικτή η «σύνδεση» που απαιτείται για την τροφοδοσία των λεωφορείων με ενέργεια είναι 17 εκατοστά. newsit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.