Κι άλλη παραγγελία δόθηκε στην τουρκική Αμυντική Βιομηχανία, η οποία έχει διεισδύσει για τα καλά στη διεθνή αγορά, είναι άκρως ανταγωνιστι...
Η Τουρκία εδώ και δεκαετίες δεν αγόραζε απλά οπλικά συστήματα αλλά επένδυε , αποκτούσε τεχνογνωσία και δημιουργούσε εγκαταστάσεις ώστε να μπορεί να πουλάει αυτά που μέχρι πρότινος προμηθευόταν από προηγμένες χώρες.
Συγκεκριμένα το Μπαχρέιν παρήγγειλε έξι ταχέα περιπολικά μήκους 18 μέτρων στην Άγκυρα, για την ακτοφυλακή του. Τα σκάφη αυτά θα κατασκευαστούν από σύνθετα υλικά (συνδυασμός υαλονημάτων και ινών άνθρακα) και θα “κτιστούν” από τα τουρκικά ναυπηγεία Ares Shipyard και αποτελούν σχεδίαση του βρετανικού συμβουλευτικού οίκου BMT Nigel Gee.
Μάλιστα, η εν λόγω σύμβαση περιλαμβάνει και δικαίωμα προαίρεσης για επιπλέον έξι μονάδες, που το τουρκικό ναυπηγείο ευελπιστεί ότι θα ενεργοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών εν πλω του πρώτου περιπολικού της σειράς.
Σύμφωνα με εκπροσώπους της BMT Nigel Gee, το πρώτο από τα έξι περιπολικά τύπου Ares 58 FPB την παρούσα περίοδο βρίσκεται στο στάδιο εγκατάστασης του εξοπλισμού ώστε να καθελκυστεί περί τα μέσα Οκτωβρίου. Η παράδοση του στην ακτοφυλακή του Μπαχρέιν προγραμματίζεται για το τέλος του τρέχοντος έτους ενώ το σύνολο των περιπολικών θα παραδοθεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2014.
Τα περιπολικά τύπου Ares 58 με πλάτος 4,8μέτρα και βύθισμα 0,9 μέτρα χρησιμοποιούν δύο πετρελαιοκινητήρες MTU 8V 2000 M84 που μεταδίδουν την κίνηση σε δύο προπέλες σταθερού βήματος με πέντε πτερύγια η κάθε μία. Η μέγιστη συνεχής ταχύτητα που επιτυγχάνουν είναι 32 κόμβοι ενώ η μέγιστη ταχύτητα τους υπερβαίνει τους 35 κόμβους.
Στην πλώρη του σκάφους θα τοποθετηθεί σταθμός οπλισμού με πολυβόλο διαμετρήματος 7,62 χλστ. και βαλλιστική προστασία για τον πολυβολητή. Όσον αφορά στον εξοπλισμό τα πρώτα έξι περιπολικά θα φέρουν ραντάρ ναυτιλίας της Raymarine και ηλεκτρο-οπτικό αισθητήρα ημέρας – νύκτας της FLIR Systems.
Όμως εκτιμάται, ότι η δεύτερη παρτίδα των περιπολικών (εφόσον ασκηθεί το δικαίωμα προαίρεσης) θα εξοπλιστούν με περισσότερους και υψηλότερων επιχειρησιακών επιδόσεων αισθητήρες. Το πλήρωμα που απαιτεί είναι πέντε ατόμων.
Και όλα αυτά ενώ τα ναυπηγεία στην Ελλάδα δεν έχουν παραγγελίες, το προσωπικό τους είναι απλήρωτο και το μέλλον τους απαισιόδοξο ενώ η χώρα μας είχε παράδοση στο “κτίσιμο πλοίων” και είχε φήμη για τα γερά σκαριά της.
newpost.gr
εκει τουλαχιστον δουλευουν και δεν σταματανε τις εργασιες τους για να κανουν απεργιες και να δεσμευουν τα πλοια για μηνες εδω θελατε να δουλευετε ενα 8ωρο και να πληρωνεστε για 12 ωρες λαμογια καθιστε τωρα να κοιτατε τους συνδικαλιστες που σας πηραν τις δουλειες και τις εστειλαν στην Τουρκια γιατι αυτοι σας στερησαν την δουλεια σας οχι οι Τουρκοι... κωθονια ξυπνηστε επιτελους...
ΑπάντησηΔιαγραφή