Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΔΕΙΤΕ ΘΡΑΣΣΟΣ Η ΑΜΕΤΑNΟΗΤΗ... ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ: "ΣΚΥΨΕ ΣΚΥΨΕ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ..." ΓΙΑΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΕΛΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ...!!

ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΕΣ...;;; H Εκκλησία μπήκε αυτή τη φορά στο στόχα...


ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΕΣ...;;;

H Εκκλησία μπήκε αυτή τη φορά στο στόχαστρο της βουλευτού της ΔΗΜΑΡ Μαρίας Ρεπούση.

Σχολιάζοντας την απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου να ζητήσει από το υπουργείο Παιδείας τη συμμετοχή εκπροσώπου της Εκκλησίας στην Επιτροπή Σύνταξης των σχολικών βιβλίων στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, η κυρία Ρεπούση έγραψε στο Twitter: “Στη συγγραφή των σχολικών βιβλίων ζητά να συμμετέχει τώρα η Ελληνική Εκκλησία.Σκύψε σκύψε να που φθάσαμε. Εδώ ταιριάζει το Κύριε ελέησον”.


2 σχόλια

  1. τελικά μέχρι πότε θα την δίνουν δικαιώματα αυτήν να είναι καίσαρας/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανεξαρτήτως των όποιων πιστευμάτων μας, φίλτατοι συνέλληνες καί φίλτατες συνελληνίδες, δυστυχώς ή ευτυχώς, η Μαρία Ρεπούση επί του προκειμένου έχει δίκαιον από καθαρώς θεσμικής καί νομικής άποψης, καθώς η Εκκλησία της Ελλάδος βάσει του ισχύοντος νόμου 590/1.977μ.α.χ.χ. είναι "Νομικόν Πρόσωπον Δημοσίου Δικαίου" καί αν αποδεχθούμε την αξίωσίν της, περί συμμετοχής της επί της συγγραφής των σχολικών βιβλίων, τότε αναγκαστικώς, θα πρέπει να μετέχουν αντιστοίχως κατ' αρχήν της ισονομίας του άρθρου 4.1-2Σ. καί οι Ρωμαιοκαθολικοί, οι μουσουλμάνοι μουφτήδες της Δυτικής Θράκης καί των Δωδεκανήσων, αλλά καί οι Εβραίοι ραββίνοι του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου. Άρα, σκεφθείτε τί εκ ακριβώς εξ αμφοτέρων επιλέγετε: την αποφυγή των άλλων, μέσω της απόρριψης του εκκλησιαστικού αιτήματος ή την ικανοποίησιν του εκκλησιαστικού αιτήματος καί την άμεσον αυτοδικαίως θεσμικήν συμπερίληψιν καί των άλλων; Τί εξ αμφοτέρωμ είναι το κατ' εσάς προτιμότερον; Εγώ προσωπικώς, υποστηρίζω την απόρριψίν του ως αιτήματος, χάριν άμεσης αποφυγής καί των άλλων. Εσείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.