Απίστευτα γεγονότα και τραγελαφικές καταστάσεις σημαδεύουν την πολιτική ζωή του τόπου την ώρα που οι πολίτες είναι στα κάγκελα, ειδικά μ...
Η πιο τραγελαφική εικόνα όλων όσων κατεγράφησαν έξω από την Τροχαία Αγίας Παρασκευής ήταν ότι ο κ.Λιάπης βγήκε από το τζιπ χαμογελώντας φωνάζοντας «ώπα», εικόνα που οδήγησε στο συμπέρασμα τους παρευρισκόμενους δημοσιογράφους ότι η υπουργάρα έχει εντελώς.. «φύγει».
Φορούσε ένα καπέλο τύπου τζόκει και σπορ ρούχα. Μάλιστα φέρεται να είχε πει στους άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ νωρίτερα το πρωί την ώρα που κάλεσαν την τροχαία: «Εχω κάνει αυτοσχέδιες πινακίδες για να κάνω βόλτες». Επιπλέον οδηγούσε και χωρίς δίπλωμα. Πάντως ο κ. Λιάπης προσκόμισε το δίπλωμα και την ταυτότητά του όμως κρατήθηκε και λίγο μετά τις 18.00 το απόγευμα της Τρίτης οδηγήθηκε στον εισαγγελέα με τις κατηγορίες της πλαστογραφίας, ψευδούς βεβαίωσης(του παλιού νόμου 105)καθώς και ανασφάλιστου οχήματος.
«Τον πούστη μας ξεφτύλισε…»
Σύμφωνα με πληροφορίες μας όταν ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής πληροφορήθηκε από την αστυνομία το συμβάν, σε έξαλλη κατάσταση φέρεται να είπε σε φίλους του για ένα ακόμα πάθημα του ξαδέρφου του: «Τον πούστη τον Μιχάλη μας ξεφτύλισε. Ακόμα δεν έχει βάλει μυαλό. Σαν παιδί φέρεται». Πρέπει να σημειωθεί ότι η οικογένεια Καραμανλή-κατά αξιόπιστες πηγές-έχει ενοχληθεί ιδιαίτερα αφού οι προσωπικοί «κώδικες ηθικής της πολιτικής φαμίλιας» δεν επιτρέπουν ανάλογες συμπεριφορές. Εν αντιθέσει με τον κ. Λιάπη που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια, μετά την παραίτηση του από την πολιτική δράση, έναν αλλοπρόσαλλο και αντικονφορμιστικό χαρακτήρα.
Η καριέρα και το αντάμωμα με τον Χριστοφοράκο
Γεννήθηκε στην Αθήνα καταγόμενος από το Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας. Είναι γιος του Κωνσταντίνου Λιάπη και της Αντιγόνης Καραμανλή, αδελφής του ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή. Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Νομική Σχολή στο Παρίσι. Τον καιρό της Μεταπολίτευσης πρωταγωνίστησε στην ίδρυση της ΟΝΝΕΔ. Απέκτησε την άδεια του Δικηγόρου το 1976. Από το 1977 ως το 1980 εργάστηκε ως ειδικός συνεργάτης επί θεμάτων επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του θείου του, τότε πρωθυπουργού. Το 1980 ο θείος του εξελέγη Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Μιχάλης Λιάπης τον ακολούθησε ως Διευθυντής του Ιδιαίτερου Γραφείου του, όπου παραμένει μέχρι το 1985.
Το 1985 εξελέγη Βουλευτής στη Β’ Περιφέρεια Αθηνών και έκτοτε επανεκλεγόταν συνεχώς μέχρι και τις εκλογές του 2007. Διετέλεσε μέλος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Δυτικοευρωπαϊκής Ένωσης (Πολιτική Επιτροπή και Επιτροπή Κανονισμού) και της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης (Οικονομική Επιτροπή – Επιτροπή Μετανάστευσης). Επίσης, χρημάτισε Υφυπουργός Εμπορίου της Κυβέρνησης Μητσοτάκη από το Δεκέμβριο του 1992 για 10 μήνες (ως την πτώση της). Τον Μάιο του 1997 τοποθετείται Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού και Προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας. Επί σειρά ετών ήταν μέλος της Κοινοβουλευτικής Αντιπροσωπείας της Δυτικο-Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Από τον Μάρτιο του 2004 μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2007 διετέλεσε Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών. Μετά τις βουλευτικές εκλογές του 2007 του ανατέθηκε η θέση του Υπουργού Πολιτισμού, την οποία διατήρησε μέχρι και τον ανασχηματισμό της 7ης Ιανουαρίου του 2009.
Στις 3 Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου χαρακτηρίζοντας ως “ιστορικό λάθος για τη χώρα και ατόπημα για την παράταξη” την προκήρυξη πρόωρων εκλογών. Έχει συγγράψει τρία βιβλία πολιτικού περιεχομένου: «Για Μια Ριζοσπαστική Ανανέωση», «Για Ένα Νέο Ήθος» και «Για Μια Δημιουργική Ανατροπή».
Όμως ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Μ. Λιάπης ήταν και το στέλεχος της ΝΔ που στοχοποιήθηκε από πολιτικούς του αντιπάλους στην κοινοβουλευτική έρευνα που διεξήγαγε άνευ αντικρίσματος, η Εξεταστική Επιτροπή για τη Siemens. Όπως κατ’επανάληψη έχει γραφεί οι συμβάσεις που υπεγράφησαν επί της υπουργίας του τόσο στο υπουργείο Μεταφορών, κυρίως στον ΟΣΕ και στον Προαστιακό, όσο και μετά το 2007 στο υπουργείο Πολιτισμού, όπως για τους ηλεκτρονικούς ξεναγούς, αλλά και τα ταξίδια του, το καλοκαίρι του 2005, παρέα με τον τότε ισχυρό άνδρα της γερμανικής εταιρείας στην Ελλάδα κ. Μ. Χριστοφοράκο για την παρακολούθηση των ποδοσφαιρικών αγώνων του Confederation Cup είχαν δημιουργήσει αναταράξεις . Δεν ήταν τυχαίες άλλωστε οι ειδικές αναφορές που είχαν γίνει κατά την τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής στις συνολικά 35 επαφές που είχε ο κ. Λιάπης με τον κ. Χριστοφοράκο, όπως κατεγράφησαν στο ημερολόγιο του τελευταίου από τη γραμματέα του κυρία Αικατερίνη Τσακάλου.
Το ρεπορταζ δημοσιεύτηκε στην “Ελέυθερη Ώρα”
MONO STHN ELADA..............................
ΑπάντησηΔιαγραφήχωρις το "ανω θρωσκειν" δεν υπαρχει κανενα ηθος και καμια αξια
ΑπάντησηΔιαγραφή