Η σχιζοφρενική φαντασία των Ισλαμιστών στη Συρία δεν έχει όρια. Απέστειλαν τις αποτμηθείσες κεφαλές των πολυαγαπημένων ανδρών τους για να...
Η σχιζοφρενική φαντασία των Ισλαμιστών στη Συρία δεν έχει όρια. Απέστειλαν τις αποτμηθείσες κεφαλές των πολυαγαπημένων ανδρών τους για να καγχάσουν με τον πόνο των ανθρώπων ανήμερα της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου. Σύριοι ακτιβιστές καταγγέλλουν το γεγονός και απαιτούν διεθνή κινητοποίηση. Το κόκκινο κυρίαρχο χρώμα της ημέρας ήταν από αίμα στη Συρία.
Στο Anthropoetics 11, no . 2 (φθινόπωρο 2005 / χειμώνας 2006 ) δημοσιεύεται άρθρο -πάντα επίκαιρο- που επικαλείται στοιχεία του LLC (Ινστιτούτου για την έρευνα του Οργανωμένου Εγκλήματος και της Τελετουργικής Βίας). Τιτλοφορείται: Αιματηρά Τελετουργικά των Μουτζαχεντίν : η θρησκευτική, συμβολική και νομική ερμηνεία των αποκεφαλισμών της Al-Qaïda. Η δράση της Τζαμπχάτ αλ Νούσρα (Μέτωπο της Νίκης) που είναι παρακλάδι της Αλ Κάιντα και χρησιμοποιεί ταυτόσημες μεθόδους αλλά και η εμπλοκή του σημερινού επικεφαλή της πρώτης στο συριακό όπως και εκατοντάδων συναφών οργανώσεων επαναφέρουν το θέμα των αποκεφαλισμών με το πιο τραγικό τρόπο. Στην έρευνα αυτή μεταξύ άλλων αποκαλύπτονται:
Mujahideen ( arabe : مجاهدين) είναι ο πληθυντικός του moudjahid ( مجاهد ) που φιλολογικά σημαίνει “μαχητής ” κάποιος που δεσμεύεται στο djihad ή στη «μάχη», αλλά που συχνά μεταφράζεται ως « πολεμιστής του Θεού “. Ετυμολογικά η ρίζα του moudjahidines είναι JHD ( ج – ه – د ) , που σημαίνει “προσπάθεια » , ίδια ρίζα με το djihad που σημαίνει «μάχη», στον ιερό πόλεμο. Συχνά αποκαλούνται “στρατιώτες του Θεού”. Σε άρθρο στο “Jihad Unspun” από τον Zafir Jamaal με τίτλο” Στρατιώτες του Θεού , μάχονται στο όνομα του Allah ” περιγράφεται ο πολεμιστής
.
Mujahideen – είναι στρατιώτες του Αλλάχ που μάχονται στο όνομα του Allah σε πόλεμο κατά των απίστων .Το Κοράνι επιβεβαιώνει ότι όποιος σκοτώθηκε στο djihad γίνεται ένας Shaheed δηλ. μάρτυρας και εξασφαλίζει περίοπτη θέση στον Παράδεισο. Οι Shaheed θάβονται στο πεδίο της μάχης όπου πέφτουν με τα ρούχα που σκοτώθηκαν,με ματωμένα κορμιά χωρίς να πλυθούν και ακήδευτοι. Πάνε στον Allah ακριβώς όπως ήταν όταν έπεσαν για την πίστη τους.Δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή από αυτήν για τον πολεμιστή μουσουλμάνο.
Αλλά και όποιος συμμετείχε στον ιερό πόλεμο κι ας μην σκοτώθηκε, τιμάται. Αποκαλείται Ghazi και το Ισλάμ του υπόσχεται πλούσια τα ελέη στον Παράδεισο. Σύμφωνα με τον Μωάμεθ η σκοπιά μιας νύχτας που φυλάει ο μουτζαχεντίν ισοδυναμεί με 1000 νύχτες προσευχών ενός μέσου πιστού.
Η πολεμική ιαχή του μουτζαχεντίν είναι « Allah o Akbar » δηλ. “Ο Θεός είναι μεγάλος”. Αυτή τη φράση κραυγάζουν όταν επιτίθενται όταν ρίχνουν με τα όπλα τους, όταν παρακολουθούν το επιτυχημένο χτύπημα στο στόχο. Είναι η ιαχή που ακούστηκε ανά τους αιώνες όταν μάχεται κανείς για τον Allah.
Θρησκευτικός συμβολισμός
Τον εμπεριέχει ο σφαγιασμός γιατί διαπράττεται στο όνομα θρησκευτικής ιδεολογίας. Η τελετουργοποίηση της βίας είναι το στοιχείο της ιεροποίησης και επομένως της δικαιολόγησης της.
Ο συμβολισμός του σύγχρονου αποκεφαλισμού είναι άλλοτε πολιτικός και άλλοτε θρησκευτικός .Πολιτικά προσβλέπει στο να εμπνεύσει το φόβο και θρησκευτικά ως τιμωρία με “ηθική” αιτιολόγηση.
Οι πολιτικές εκφάνσεις συμπεριλαμβάνουν τη σοφιστικέ χρήση τεχνολογίας βίντεο και προβολής αποκεφαλισμών από δορυφορικά παναραβικά κανάλια για να ενσπείρουν τον πανικό.
Στο βιβλίο του «Tο Ισλάμ στην Ψηφιακή Εποχή», ο Gary Bunt εστιάζει στη θρησκευτική χρήση του Internet από τους μουσουλμάνους και το φαινόμενο το αποκαλεί « fatwas on line ” ή ” e- jihad ” . Ενώ σε άρθρο του « Οι αποκεφαλισμοί από τρομοκράτες: πολιτισμικές και στρατηγικές αναφορές “, ο Ronald H. Jones περιγράφει πως χρησιμοποιούνται αυτές οι τεχνικές από τα πολυμέσα. Τα βίντεο στοχεύουν και στην στρατολόγηση.
Το να κόβεις το κεφάλι κάποιου μ΄ ένα μαχαίρι και να το επιδεικνύεις κρατώντας το στην κάμερα είναι προφανώς μια μορφή ψυχολογικού πολέμου.
Το τελετουργικό του αποκεφαλισμού βρίθει από συμβολισμό που φέρνει τους μαχητές πιο κοντά στις ρίζες του Ισλάμ όταν ο μόνος τρόπος να πολεμήσεις ήταν το ξίφος.
Αυτά τα τελετουργικά αυθεντικοποιούν το ιδανικό ότι μάχεσαι όπως και ο προφήτης και οι πρώτοι μουσουλμάνοι. Δημιουργούν την αδιάσπαστη συνέχεια.
“Όταν θα συναντήσετε τους απίστους χτυπάτε τους στο λαιμό. “
Κορανικό κεφάλαιο (Sourate 08:12) : “θα ενσπείρω το τρόμο στις καρδιές των απίστων να κοπούν τα κεφάλια τους και όλα τα δάκτυλά τους». Αν και αυτοί οι στίχοι επιδέχονται και πιο ήπιες ερμηνείες υιοθετήθηκαν από ισλαμιστές ως δικαιολόγηση των αποκεφαλισμών – ακρωτηριασμών.
Ο Timothy Furnish σε άρθρο του που τιτλοφορείται Αποκεφαλισμός στο όνομα του Ισλάμ , διευκρινίζει τη θρησκευτική σημασία των αποκεφαλισμών. Το Ισλάμ είναι η μόνη θρησκεία που σε κρατικό ή μη κρατικό επίπεδο νομιμοποιεί αποκεφαλισμούς.
Ο al Zarqawi και oι άλλοι ισλαμιστές που πραγματοποιούν αποκεφαλισμούς πιστεύουν ότι ο Θεός τους έταξε να εξολοθρεύσουν τους εχθρούς τους με αυτόν τον τρόπο. Γι αυτούς το Ισλάμ είναι η θρησκεία του ξίφους και της λάμας στο λαιμό του απίστου. Αλλωστε το θρησκευτικό υπόβαθρο του τελετουργικού σφαγιασμού υποδηλώνει και η μακρόσυρτη ιαχή “Allahu akbar ” που τον συνοδεύει ως υπόκρουση καθώς συμβαίνει αργά και βασανιστικά.
Βρυξέλλες, Πορφύρης Δ/Σταφυλά Π
elas-lyste
dexiextrem.blogspot.com
ETSI ARMOZH STO POLITIKOUS PRODOTES
ΑπάντησηΔιαγραφήΦρικαλεοτητες.Ο ανθρωπος εγινε τερας
ΑπάντησηΔιαγραφή