Το κίτρινο αστάρι κάτω από την “ξηλωμένη μπογιά” στο υπό εκσυγχρονισμό F-4E, είναι μια παράξενη εικόνα. Τα F-4E Φάντομ που εντάχθηκαν σ...
Το κίτρινο αστάρι κάτω από την “ξηλωμένη μπογιά” στο υπό εκσυγχρονισμό F-4E, είναι μια παράξενη εικόνα.
Τα F-4E Φάντομ που εντάχθηκαν στην Τουρκική Πολεμική Αεροπορία το 1974 .
Μετά από διαπραγματεύσεις με την Ισραηλινή Αεροπορική Βιομηχανία (ΙΑΙ) το 1997, με ένα κοινό σχέδιο εκσυγχρονισμού κόστους 632 εκ. $, διασφαλίστηκε για τα 54 καταχωρημένα στις Τ.Ε.Δ. αεροσκάφη, δομική ενδυνάμωση, νέας γενιάς συστήματα πλοήγησης, HUD (Head-Up Display), HOTAS (Hands on Throttle-and-stick), MFD (Multi-Function-Display), νέα γενιά ασυρμάτων, όπως και αλλαγή του υπάρχοντος ραντάρ AN-APQ 120 με το ραντάρ ELTA ELO/M-2032
Παράλληλα με αυτά το αεροσκάφος μπορεί να φέρει όπλα νέας γενιάς. Ο εκσυγχρονισμός 28 αεροσκαφών F-4 έγινε στην 1η Αεροπορική Βάση Συντήρησης στο Εσκισεχίρ και άλλων 26 στις εγκαταστάσεις της Ισραηλινής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΙΑΙ). Ως τμήμα του σχεδίου εκσυγχρονισμού των F-4E , τα αεροσκάφη F-4E 2020 απέκτησαν την δυνατότητα να ρίχνουν τον πύραυλο Popeye I. Με τον πύραυλο Popeye I που όταν ρίχνεται από μεγάλο υψόμετρο μπορεί να φτάσει σε βεληνεκές τα 100 χλμ. , αυξήθηκε η δύναμη πυρός και η ικανότητα χτυπήματος σημείο του αεροσκάφους.
Μετά από τον εκσυγχρονισμό τους τα αεροσκάφη ονομάστηκαν F-4 2020/Terminator. Tα F-4 μετά από τον εκσυγχρονισμό τους, συνεχίζουν να ασκούν τα καθήκοντα τους στην Τουρκική πολεμική Αεροπορία.
Kokpit.aero -μετ.tourkikanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.