Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΤΩΡΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΠΟΪΝΓΚ ΣΕ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΗΣ 11ΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ...!!!

Είναι στον Ινδικό Ωκεανό; Είναι στ’ ανοιχτά της Αυστραλίας; Ή τελικά είναι σε μια βάση των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν και από εκεί προετοιμ...


Είναι στον Ινδικό Ωκεανό; Είναι στ’ ανοιχτά της Αυστραλίας; Ή τελικά είναι σε μια βάση των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν και από εκεί προετοιμάζεται η νέα τρομοκρατική επίθεση αλά 11η Σεπτεμβρίου;

Το τελευταίο είναι το τελευταίο σενάριο και έρχεται μέσω της Independent. Το αγνοούμενο Boeing των Malaysian Airlines πέταξε σκοπίμως πολύ χαμηλά (κοντά στα 5.000 πόδια) για να "χαθεί" από τα ραντάρ ώστε να κατευθυνθεί σε προπύργιο των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν, κοντά στα σύνορα με το βορειοδυτικό Πακιστάν.

Είκοσι έξι χώρες συμμετέχουν στις έρευνες που διεξάγονται πάνω σε δύο διαδρόμους, στο βόρειο και το νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού
Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι αρχές της Μαλαισίας προσπαθούν να πάρουν διπλωματική άδεια για να ερευνήσουν τη θεωρία αυτή.
Σύμφωνα με το ίδιο σενάριο, δεν αποκλείεται το τελευταίο μήνυμα "εντάξει, καληνύχτα", η τελευταία επικοινωνία με το αγνοούμενο αεροπλάνο, να έγινε από το έδαφος.

Το ενδεχόμενο να Boeing να βρίσκεται "παρκαρισμένο" σε βάση των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν ενισχύει και το σενάριο πως ενδεχομένως εκείνοι που "απήγαγαν" το αεροπλάνο γνώριζαν πως να πιλοτάρουν και ίσως ετοιμάζουν τρομοκρατική επίθεση ανάλογη με εκείνη της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 στη Νέα Υόρκη και τους Δίδυμους Πύργους.

Το χρονοδιάγραμμα του θρίλερ

Το Σάββατο 8 Μαρτίου, η πτήση MH370 απογειώνεται στις 00:41 (18:41 ώρα Ελλάδας της Παρασκευής) από την Κουάλα Λουμπούρ με 239 επιβαίνοντες, οι 227 από τους οποίους επιβάτες, και κατεύθυνση το Πεκίνο

Τη νυχτερινή πτήση πραγματοποιούν ο κυβερνήτης Ζαχαρίε Άχμαντ Σαχ, 53 ετών, περισσότερα από 30 από τα οποία έχει περάσει στους κόλπους της Malaysia Airlines, και ο συγκυβερνήτης Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, 27 ετών

Το Boeing 777-200 φέρει αρκετά καύσιμα για να πετάει οκτώ ώρες: έξι ώρες ως το Πεκίνο και δύο ώρες ως ρεζέρβα ασφαλείας, σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στην πολιτική αεροπορία

Το σύστημα μηνυμάτων ACARS (Aircraft Communication Addressing And Reporting System) που μεταδίδει στην εταιρεία μηνύματα για οποιεσδήποτε ανωμαλίες κατά την πτήση, βλάβες ή διακοπή του συστήματος, σταματάει να εκπέμπει στη 01:07

Η απενεργοποίηση αυτού του συστήματος δεν μπορεί να γίνει παρά από πιλότο ή από κάποιον μυημένο, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες

Λίγο μετά, ο μαλαισιανός έλεγχος της εναέριας κυκλοφορίας ανακοινώνει στους πιλότους ότι θα εγκαταλείψουν τον εναέριο χώρο της χώρας και θα μπουν στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ. Οι ελεγκτές καταγράφουν τότε το τελευταίο προφορικό μήνυμα από το κοκπίτ: "Όλα καλά, καληνύχτα". Η ταυτότητα του προσώπου που το εξέπεμψε δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά αυτός που μίλησε έπρεπε να γνωρίζει πως το ACARS έχει απενεργοποιηθεί.

Οι τρανσπόντερ, που παρέχουν ενδείξεις σε πραγματικό χρόνο για τη θέση και το ύψος του αεροπλάνου, απενεργοποιήθηκαν 14 λεπτά μετά το ACARS, στη 01:21. Αντίθετα από το ACARS, η διακοπή της λειτουργίας των τρανσπόντερ είναι κάτι σχετικά εύκολο: είχε διακοπεί στα τρία από τα τέσσερα αεροπλάνα στα οποία είχε γίνει αεροπειρατεία την 11η Σεπτεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ

Το αεροπλάνο εξαφανίζεται από τις οθόνες των ραντάρ της μαλαισιανής πολιτικής αεροπορίας στη 01:30. Συνεχίζει να εμφανίζεται στα στρατιωτικά ραντάρ μέχρι τις 02:15, αλλά δεν ταυτοποιείται αμέσως ως η πτήση MH370

Στα μισά του δρόμου ανάμεσα στις ακτές της Μαλαισίας και αυτές του Βιετνάμ, το αεροπλάνο πραγματοποιεί μια ξαφνική αλλαγή πορείας προς τη Δύση, κατευθυνόμενο προς τη μαλαϊκή χερσόνησο, και στη συνέχεια βορειοδυτικά. Σύμφωνα με τους New York Times, το αεροπλάνο άλλαξε πολλές φορές κατεύθυνση και ύψος, μετά την απώλεια της επαφής μαζί του

Το αεροπλάνο φέρεται ότι ανέβηκε ως τα 45.000 πόδια (περίπου 13.700 μέτρα ύψος), πολύ πάνω από το επιτρεπόμενο όριο για ένα Boeing 777, πριν κατεβεί με ακανόνιστο τρόπο μέχρι τα 23.000 πόδια, δηλαδή κάτω από το ύψος πτήσης του, πλησιάζοντας το Πενάνγκ, ένα πυκνοκατοικημένο νησί της Μαλαισίας.
Οι πληροφορίες αυτές δεν έχουν επιβεβαιωθεί από τις αρχές.

Η τελευταία δορυφορική επικοινωνία καταγράφηκε στις 08:11, καθώς το αεροπλάνο είχε τότε σχεδόν εξαντλήσει τα αποθέματα των καυσίμων του. Δυστυχώς τα δεδομένα αυτά δεν επιτρέπουν το γεωγραφικό εντοπισμό του.

Οι παρατηρήσεις έχουν επιτρέψει να χαραχθούν δύο μεγάλα τόξα --το ένα από τη βόρεια Μαλαισία ως την κεντρική Ασία, το άλλο στο νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού-- που πιστεύεται ότι διασταυρώνονται με την πορεία που ακολούθησε το αεροπλάνο. newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.