Πρωτες οι ένοπλες δυναμεις και η εκκλησία, στον πάτο τραπεζιτες και ΜΜ”Ε”! Υπαρχει ελπίδα… Στην 15η και 16η θέση βρίσκονται τα μ...
Πρωτες οι ένοπλες δυναμεις και η εκκλησία, στον πάτο τραπεζιτες και ΜΜ”Ε”! Υπαρχει ελπίδα…
Στην 15η και 16η θέση βρίσκονται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (τύπος και τηλεόραση αντίστοιχα) σε μία λίστα 22 θεσμών όπου μετρήθηκε από την MRB (τον Δεκέμβρη του 2013), η εμπιστοσύνη που έχουν σε αυτούς οι πολίτες:
Θέση: 1η: Ένοπλες δυνάμεις 60,2%
Θέση 2η: Εκκλησία 57,9%
Θέση 3η: Έλληνα πολίτη 56,3%
Θέση 4η: Πανεπιστήμια-σχολεία 54,8%
Θέση 5η: Αστυνομία 48,8%
Θέση 6η: Δικαιοσύνη 43,4%
Θέση 7η: Πρόεδρο της Δημοκρατίας 38,8%
Θέση 8η: Μη κυβερνητικοί Οργανισμοί 34,7%
Θέση 9η: Τοπική αυτοδιοίκηση 32,55
Θέση 10η: Μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις 31,1%
Θέση 11η: Εργατικά Σωματεία Εργαζομένων 29,8%
Θέση 12η: Ελληνική Κυβέρνηση ως θεσμός 27,6%
Θέση 13η: Κοινοβούλιο-Βουλή: 26,2%
Θέση 14η: Πολιτικά κόμματα: 19,2%
Θέση 15η: Μέσα Μαζικής ενημέρωσης ο τύπος: 18,6%
Θέση 16η: Μέσα μαζικής ενημέρωσης η τηλεόραση: 17,2%
Θέση 17η: Ελληνικές Τράπεζες: 14,3%
Θέση 18η: Πολυεθνικές εταιρείες 10%
Θέση 19η: ΕΕ Ευρωπαϊκή Ένωση
Θέση 20η: ΗΠΑ 5,5%
Θέση 21η: Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα 4,8%
Θέση 22η: Διεθνές Νομισματικό Ταμείο 3,3%
Στη συνέχεια σε ότι αφορά στο γενικό βαθμό εμπιστοσύνης στα ΜΜΕ ηλικιακά:
Οι ηλικίες από 18 έως 44 ετών δείχνουν 15,4% εμπιστοσύνη στον τύπο και 14,9% στην τηλεόραση, ενώ οι μεγαλύτερες ηλικίες από 45 ετών και πάνω δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα μέσα: 20,2% στον τύπο και 18,8% στην τηλεόραση.
Σε ότι αφορά στο γενικό βαθμό εμπιστοσύνης όπως αυτός έχει διαμορφωθεί διαχρονικά:
Το 2005 ήταν στο 33,1% για την τηλεόραση και στο 32,6% για τον τύπο
Το 2007 ήταν στο 36,9% για την τηλεόραση και στο 37,5% για τον τύπο
Το 2009 ήταν στο 27,8% για την τηλεόραση και στο 29,8% για τον τύπο
Το 2011 ήταν στο 21,3% για την τηλεόραση και στο 23,8% για τον τύπο
Το 2013 ήταν στο 17,2% για την τηλεόραση και στο 18,6% για τον τύπο
Πηγή: εκπομπή: Στον Ενικό
Θέση: 1η: Ένοπλες δυνάμεις 60,2%
Θέση 2η: Εκκλησία 57,9%
Θέση 3η: Έλληνα πολίτη 56,3%
Θέση 4η: Πανεπιστήμια-σχολεία 54,8%
Θέση 5η: Αστυνομία 48,8%
Θέση 6η: Δικαιοσύνη 43,4%
Θέση 7η: Πρόεδρο της Δημοκρατίας 38,8%
Θέση 8η: Μη κυβερνητικοί Οργανισμοί 34,7%
Θέση 9η: Τοπική αυτοδιοίκηση 32,55
Θέση 10η: Μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις 31,1%
Θέση 11η: Εργατικά Σωματεία Εργαζομένων 29,8%
Θέση 12η: Ελληνική Κυβέρνηση ως θεσμός 27,6%
Θέση 13η: Κοινοβούλιο-Βουλή: 26,2%
Θέση 14η: Πολιτικά κόμματα: 19,2%
Θέση 15η: Μέσα Μαζικής ενημέρωσης ο τύπος: 18,6%
Θέση 16η: Μέσα μαζικής ενημέρωσης η τηλεόραση: 17,2%
Θέση 17η: Ελληνικές Τράπεζες: 14,3%
Θέση 18η: Πολυεθνικές εταιρείες 10%
Θέση 19η: ΕΕ Ευρωπαϊκή Ένωση
Θέση 20η: ΗΠΑ 5,5%
Θέση 21η: Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα 4,8%
Θέση 22η: Διεθνές Νομισματικό Ταμείο 3,3%
Στη συνέχεια σε ότι αφορά στο γενικό βαθμό εμπιστοσύνης στα ΜΜΕ ηλικιακά:
Οι ηλικίες από 18 έως 44 ετών δείχνουν 15,4% εμπιστοσύνη στον τύπο και 14,9% στην τηλεόραση, ενώ οι μεγαλύτερες ηλικίες από 45 ετών και πάνω δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα μέσα: 20,2% στον τύπο και 18,8% στην τηλεόραση.
Σε ότι αφορά στο γενικό βαθμό εμπιστοσύνης όπως αυτός έχει διαμορφωθεί διαχρονικά:
Το 2005 ήταν στο 33,1% για την τηλεόραση και στο 32,6% για τον τύπο
Το 2007 ήταν στο 36,9% για την τηλεόραση και στο 37,5% για τον τύπο
Το 2009 ήταν στο 27,8% για την τηλεόραση και στο 29,8% για τον τύπο
Το 2011 ήταν στο 21,3% για την τηλεόραση και στο 23,8% για τον τύπο
Το 2013 ήταν στο 17,2% για την τηλεόραση και στο 18,6% για τον τύπο
Πηγή: εκπομπή: Στον Ενικό
olympia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.