Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ... ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΜΗΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΪΝΓΚ... ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΚΡΑΤΗ

Την ώρα που το θρίλερ του εξαφανισμένου αεροσκάφους των μαλασιανών αερογραμμών συνεχίζεται, οι έρευνες για τον εντοπισμό του δε θα πάψου...


Την ώρα που το θρίλερ του εξαφανισμένου αεροσκάφους των μαλασιανών αερογραμμών συνεχίζεται, οι έρευνες για τον εντοπισμό του δε θα πάψουν αν δεν εντοπιστεί το Boeing 777, όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών της Μαλασίας, Χισαμουντίν Χουσείν.

«Θα συνεχίσουμε μέχρι να βρούμε την πτήση MH370», τόνισε ο υπουργός, επισημαίνοντας πως σε συνεργασία με τη γαλλική ομάδα που συμμετέχει στις έρευνες, αξιοποιούνται τα δεδομένα που αφορούν στον εντοπισμό των μαύρων κουτιών της πτήσης 447 της Air France που είχε συντριβεί στον Ατλαντικό το 2009.

«Όλα τα στοιχεία που λαμβάνουμε από τη γαλλική ομάδα, θα περάσουν από επεξεργασία τις επόμενες 30 ημέρες», συμπλήρωσε.

Την ίδια ώρα, τόνισε ότι ο «νότιος διάδρομος» αποτελεί περιοχή όπου χρειάζεται να εστιάσουν οι ειδικοί καθώς είναι απαραίτητο να μετριαστεί η έκταση ερευνών, ώστε να διευκολυνθεί το έργο των τοπικών αρχών.

Βέβαια, δεν έκρυψε την απαισιοδοξία του για τους χρόνους που θα χρειαστούν, λέγοντας πως «ο δρόμος θα είναι μακρύς» μέχρι να ολοκληρωθούν οι έρευνες.

Παράλληλα, υποστήριξε ότι η Μαλαισία αναμένει την άδεια από την κυβέρνηση του Καζακστάν ώστε να πραγματοποιηθεί έρευνα και στο βόρειο διάδρομο.

Μάλιστα, μετά την έκρηξη οργής και τις έντονες διαμαρτυρίες των συγγενών των 239 αγνοουμένων για ελλιπή ενημέρωση, ο Χισαμουντίν Χουσεϊν, διαβεβαίωσε πως οι οικογένειες των επιβατών και του πληρώματος θα ενημερώνονται για όλες τις τελευταίες εξελίξεις.

Την ίδια στιγμή και ενώ το αεροπλάνο θεωρείται το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο με λίγες πιθανότητες δυστυχημάτων, σύμφωνα με τις στατιστικές μετρήσεις, πολλά ερωτήματα προκύπτουν για τα αίτια που οδηγούν ένα αεροσκάφος στην πτώση.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Flightglobal η μεγαλύτερη πιθανότητα πτώσης ενός αεροσκάφους (δυτικής κατασκευής) είναι η δολιοφθορά σε ποσοστό 28%, δεύτερη έρχεται η απώλεια ελέγχου και η μηχανική βλάβη κατά 17,3%, η έκρηξη ή η φωτιά εν πτήσει, η εναέρια σύγκρουση και τα άγνωστα αίτια με 8,7%, με μόλις 4,4% ακολουθεί η αεροπειρατεία, καθώς και η πτώση στη θάλασσα, ενώ ελάχιστη είναι η πιθανότητα απώλειας ισχύος και η κατάρριψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.