Μετά τους αλλεπάλληλους σεισμούς στο πανέμορφο νησί του Ιονίου, την Κεφαλονιά, δημιουργήθηκαν αρκετά προβλήματα στο νησί, τόσο σε δημόσια...
Μετά τους αλλεπάλληλους σεισμούς στο πανέμορφο νησί του Ιονίου, την Κεφαλονιά, δημιουργήθηκαν αρκετά προβλήματα στο νησί, τόσο σε δημόσια και ιδιωτικά κτήρια, όσο και στο οδικό δίκτυο.
Ο Ελληνικός Στρατός απέστειλε στο νησί το Ειδικό Τάγμα Μηχανικού - ΕΤΜΧ 747 - το οποίο συμμετείχε στον σχεδιασμό, στον χρονικό προγραμματισμό αλλά και στην επίβλεψη και την κατασκευή, δώδεκα συνολικά έργων υποδομής τα οποία διέφεραν ως προς την φύση τους, αλλά και ως προς τον τρόπο της εκτέλεσής τους.
Ειδικότερα, τα έργα αυτά αφορούσαν τους εξής τομείς: α) Αποκατάσταση οδικών δικτύων.
Το Τάγμα συμμετείχε στην αποκατάσταση οδικών δικτύων με την απομάκρυνση προϊόντων κατολισθήσεων και προϊόντων καταστρώματος μετά τη βλάβη τους σε συνολικό μήκος 2400μ. Διανυθέντα χιλιόμετρα 3.200 χλμ κινήσεως.
β) Μεταφορές Αδρανών Υλικών.
Για την εκτέλεση των προαναφερθέντων έργων μεταφερθήκαν 2143 κ.μ. αδρανών υλικών από λατομεία της περιοχής. Διανυθέντα χιλιόμετρα 10.715 χλμ κινήσεως.
γ) Αποκατάσταση Ν/Σ Ληξουρίου.
Για την αρχική διάνοιξη Νέας πύλης στο Ν/Σ Ληξουρίου μεταφέρθηκαν προϊόντα εκσκαφής συνολικού όγκου 1.500 κ.μ. Διανυθέντα χιλιόμετρα 3000 χλμ.
To ΕΤΜΧ 747 παρέμεινε στο νησί επί 60 ημέρες, από 3 Φεβρουαρίου μέχρι 3 Απριλίου, και βοήθησε στην πραγματοποίηση των παραπάνω έργων τόσο με έμψυχο υλικό όσο και με μηχανήματα και υλικά κατασκευής των έργων.
Συνολικά απασχολήθηκαν: Επικεφαλής (Αξιωματικοί – Υπαξιωματικοί): 9, Χειριστές – Οδηγοί: 72, Σύνολο προσωπικού που εργάσθηκε: 81,οι οποίοι «δαπάνησαν» στο νησί 6.120 εργατοώρες.
Τα μηχανήματα που χρησιμοποιηθήκαν στα έργα αποκατάστασης του νησιού είναι τα κάτωθι:
1) 1 Προωθητής D7H CAT
2) 1 Εκσκαφέας Τάφρων VOLVO
3) 1 Φορτωτής FIAT
4) 1 μικρός-φορτωτής BOBCAT
5) 1 μικρό-Εκσκαφέας Τάφρων KOBELCO
• Ειδικά Οχήματα – Οχήματα
1) 1 680M STEYR
2) 1 290 GD M/S
3) 4 Ανατρεπόμενα Οχήματα K-35 STEYR
4) 1 Ρυμουλκό STEYR
• Τεχνικό Υλικό
1) 1 Η/Ζ 330 KWA
2) 1 Φωτιστικός Πύργος
3) Σκηνικό Υλικό
Ο Ελληνικός Στρατός απέστειλε στο νησί το Ειδικό Τάγμα Μηχανικού - ΕΤΜΧ 747 - το οποίο συμμετείχε στον σχεδιασμό, στον χρονικό προγραμματισμό αλλά και στην επίβλεψη και την κατασκευή, δώδεκα συνολικά έργων υποδομής τα οποία διέφεραν ως προς την φύση τους, αλλά και ως προς τον τρόπο της εκτέλεσής τους.
Ειδικότερα, τα έργα αυτά αφορούσαν τους εξής τομείς: α) Αποκατάσταση οδικών δικτύων.
Το Τάγμα συμμετείχε στην αποκατάσταση οδικών δικτύων με την απομάκρυνση προϊόντων κατολισθήσεων και προϊόντων καταστρώματος μετά τη βλάβη τους σε συνολικό μήκος 2400μ. Διανυθέντα χιλιόμετρα 3.200 χλμ κινήσεως.
β) Μεταφορές Αδρανών Υλικών.
Για την εκτέλεση των προαναφερθέντων έργων μεταφερθήκαν 2143 κ.μ. αδρανών υλικών από λατομεία της περιοχής. Διανυθέντα χιλιόμετρα 10.715 χλμ κινήσεως.
γ) Αποκατάσταση Ν/Σ Ληξουρίου.
Για την αρχική διάνοιξη Νέας πύλης στο Ν/Σ Ληξουρίου μεταφέρθηκαν προϊόντα εκσκαφής συνολικού όγκου 1.500 κ.μ. Διανυθέντα χιλιόμετρα 3000 χλμ.
To ΕΤΜΧ 747 παρέμεινε στο νησί επί 60 ημέρες, από 3 Φεβρουαρίου μέχρι 3 Απριλίου, και βοήθησε στην πραγματοποίηση των παραπάνω έργων τόσο με έμψυχο υλικό όσο και με μηχανήματα και υλικά κατασκευής των έργων.
Συνολικά απασχολήθηκαν: Επικεφαλής (Αξιωματικοί – Υπαξιωματικοί): 9, Χειριστές – Οδηγοί: 72, Σύνολο προσωπικού που εργάσθηκε: 81,οι οποίοι «δαπάνησαν» στο νησί 6.120 εργατοώρες.
Τα μηχανήματα που χρησιμοποιηθήκαν στα έργα αποκατάστασης του νησιού είναι τα κάτωθι:
1) 1 Προωθητής D7H CAT
2) 1 Εκσκαφέας Τάφρων VOLVO
3) 1 Φορτωτής FIAT
4) 1 μικρός-φορτωτής BOBCAT
5) 1 μικρό-Εκσκαφέας Τάφρων KOBELCO
• Ειδικά Οχήματα – Οχήματα
1) 1 680M STEYR
2) 1 290 GD M/S
3) 4 Ανατρεπόμενα Οχήματα K-35 STEYR
4) 1 Ρυμουλκό STEYR
• Τεχνικό Υλικό
1) 1 Η/Ζ 330 KWA
2) 1 Φωτιστικός Πύργος
3) Σκηνικό Υλικό
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.