Ένας 37χρονος από την Γκάνα άφησε πίσω του ίχνη καταστροφής - όπως αναφέρθηκε - το Σαββατοκύριακο στο Stephansdom της Βιέννης. Ο ίδιος μετ...
Τον Νοέμβριο του προηγούμενου έτους, ο 37χρονος έφτασε στο αυστριακό έδαφος, και υπέβαλε αίτηση ασύλου.
Ο άντρας από τη Γκάνα στεγάστηκε αρχικά στο Traiskirchen, αλλά δεν έμεινε πολύ καιρό εκεί: την 1η Ιανουαρίου ο συγκεκριμένος έδειξε εξαιρετικά επιθετική συμπεριφορά για πρώτη φορά, απειλώντας ένα υπάλληλο του ασύλου με μια πέτρα αφήνοντάς τον τελικά αναίσθητο. Στη συνέχεια τον έδιωξαν από το άσυλο.
Με τις λέξεις «Κάτω τα αγάλματα σας, είστε όλοι άπιστοι» έσπρωξε το άγαλμα του Αγίου Ιούδα Θαδδαίου από τη βάση του στο Stephansdom το βράδυ του Σαββάτου.
Το προσωπικό της εκκλησίας και μάρτυρες της πράξης ήταν σε θέση να εξουδετερώσουν τελικά τον μαινόμενο άνθρωπο. Αλλά ο εισαγγελέας τον άφησε ελεύθερο και πάλι!
Ο ύποπτος ο οποίος λέγεται ότι έχει καταστρέψει ιερά αντικείμενα σε εκκλησίες της Βιέννης την Τρίτη παραδέχθηκε τις ενέργειές του σε πέντε περιπτώσεις.
«Παραδέχεται πλήρως, αλλά έδωσε συγκεχυμένες πληροφορίες σχετικά με το κίνητρό του. Ο άνδρας ανέφερε ότι «ο Θεός τον είχε διατάξει», εξήγησε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας Roman Hahslinger την Τρίτη το βράδυ.
Ο 37χρονος είπε ότι κατά την άποψή του, οι άνθρωποι δεν επιτρέπεται να δημιουργούν ιερές εικόνες!
Να λοιπόν πώς "εκφράζονται" "δημοκρατικά" οι μετανάστες σε μία χριστιανική ευρωπαϊκή χώρα!
Ένα από τα μείζονα θρησκειολογικά ζητήματα, ασχέτως της όποιας θρησκείας μπορεί να πιστεύει ο όποιος άνθρωπος, είναι η δυνατότητα απεικόνισης καί αναπαράστασης του θεϊκού στοιχείου από τον άνθρωπο. Έτσι, άλλες θρησκείες αποδέχονται αυτήν την δυνατότητα, άλλες την απορρίπτουν καί άλλες έχουν επαμφοτερίζουσα θέση, ανά τους αιώνες καί τις χιλιετίες. Επομένως, επειδή θεωρώ ότι το συγκεκριμένο ζήτημα είναι σημαντικό, απεφάσισα να οργανώσω μία σχετική συζήτηση, ώστε να δω καί τις θέσεις σας, ώστε να δούμε τί πιστεύετε επί αυτού του μείζονος θρησκειολογικού ζητήματος, ασχέτως των όποιων θρησκευτικών πεποιθήσεών σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) α) Αρχαίο κείμενο
Τίνα γάρ άλλην αυτοίς γλύφοντες επιβάλλουσι μορφήν ή τήν αρρένων καί γυναικών, καί τών έτι κατωτέτρω τούτων καί αλόγων όντων τήν φυσιν πετεινών παντοίων, τετραπόδων ημέρων τε καί αγρίων, καί ερπετών, όσα γή καί θάλαττα καί πάσα τών υδάτων η φύσις φέρει; εις γάρ τήν τών παθών καί ηδονών αλογίαν πεσόντες οι άνθρωποι, καί πλέον ουδέν ορώντες ή ηδονάς καί σαρκός επιθυμίας, ως εν τούτοις τοίς αλόγοις τήν διάνοιαν έχοντες, εν αλόγοις καί τό Θείον ανεπλάσαντο κατά τήν ποικιλίαν τών παθών εαυτών, καί θεούς τοσούτους γλύψαντες. τετραπόδων τε γάρ εικόνες καί ερπετών, καί πετεινών εισι παρ' αυτοίς καθώς καί ο τής θείας καί αληθούς ευσεβείας ερμηνεύς φησιν' Εματαιώθησαν εν τοίς διαλογισμοίς αυτών, καί εσκοτίσθη η ασύνετος αυτών καρδία' φάσκοντες είναι σοφοί, εμωράνθησαν, καί ήλλαξαν τήν δόξαν τού αφθάρτου Θεού εν ομοιώματι εικόνος φθαρτού ανθρώπου, καί πετεινών καί τετραπόδων καί ερπετών' διό καί παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας. προπαθόντες γάρ τήν ψυχήν ταίς τών ηδονών αλογίαις, ως προείπον, επί τήν τοιαύτην θεοπλαστίαν κατέπεσον' καί πεσόντες, λοιπόν ως παραδοθέντες εν τώ αποστραφήναι τόν Θεόν αυτούς ούτως εν αυτοίς κυλίονται, καί εν αλόγοις τόν τού Λόγου
Πατέρα Θεόν απεικάζουσι.
β) Μετάφραση(δική μου)
Διότι ποιάν άλλη μορφή επιβάλλουν σε αυτούς όταν αναγλύφουν ή αυτήν των αρρένων καί των γυναικών, καί των ακόμα κατωτέρων από αυτούς καί χωρίς λογικό όντων στην φύση παντοειδών πετεινών, τετραπόδων καί ημέρων καί αγρίων καί ερπόντων, όσα η γη καί η θάλασσα καί όλη η φύση των υδάτων μεταφέρει; Διότι αφού έπεσαν οι άνθρωποι στον παραλογισμό των παθών καί των ηδονών, καί πλέον τίποτε δεν βλέπουν πέραν από τις ηδονές καί τις επιθυμίες της σάρκας, όπως σε τούτα τα παράλογα έχοντας την διάνοια, στα παράλογα καί ανέπλασαν καί το Θείον(=θεϊκό στοιχείο) κατά την ποικιλία των παθών τους, καί δημιούργησαν γλυπτά για τόσο πολλούς θεούς. Διότι καί οι εικόνες των τετραπόδων καί των ερπετών, καί των πετεινών είναι από αυτούς, καθώς λέγει καί ο ερμηνευτής της θεϊκής καί αληθινής ευσεβείας. απεδείχθησαν μάταιοι στους διαλογισμούς τους, καί σκοτίστηκε η ασύνετη καρδιά τους. λέγοντας ότι είναι σοφοί, έγιναν μωροί, καί άλλαξαν την γνώμη του αφθάρτου Θεού σε ομοίωμα εικόνας φθαρτού ανθρώπου, καί πετεινών καί τετραπόδων καί ερπετών. για αυτό καί τους παρέδωσε ο Θεός στα πάθη της ατιμίας διότι έπαθαν από πριν από τις ανοησίες των ηδονών, όπως προείπα, από αυτήν την τέτοια θεοπλαστία(=αναπαράσταση του θείου) ώστε κατέπεσαν. καί αφού έπεσαν, το υπόλοιπο αφού παρεδόθησαν στο να αποστραφούν τον Θεό τους έτσι σε αυτούς κυλίονται, και σε άλογα(=παράλογα) τον Πατέρα Θεό του Λόγου απεικονίζουν.
Πηγή: Αθανασίου, αρχιεπισκόπου Αλεξανδρείας «Κατά Ελλήνων», εδάφιο 19, σειρές 1–21.
Ωστόσο, κάποιους αίώνες αργότερα, ο Ιωάννης Δαμασκηνός, αντιτασσόμενος στους εικονομάχους, απάντησε "Οι εικόνες είναι τα βιβλία των αγραμμάτων" ανατρέποντας ουσιαστικώς τα γραφόμενα του Αθανασίου Αλεξανδρέως καί αντλώντας επιχειρήματα, από το έργο του πολυθεϊστή φιλοσόφου Πορφυρίου "Περί αγαλμάτων". Έτσι, επικράτησαν οι εικονολάτρες.Καί τελικώς, στην Δύση το 1.517μ.α.χ.χ., με τον Λούθηρο οι Διαμαρτυρόμενοι απεκήρυξαν τις εικόνες, αποδεχόμενοι ουσιαστικώς τα λεγόμενα του Αθανασίου Αλεξανδρέως καί άρα την Παλαιά Διαθήκη, η οποία στο βιβλίο "ΕΞΟΔΟΣ" στο εικοστό κεφάλαιο, στο τέταρτο εδάφιο("ΕΞΟΔΟΣ", Κ' 4) αναφέρει επί λέξει
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ου ποιήσεις σ' εαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα"
καί είναι μία από τις δέκα εντολές.
Άρα, εδώ τίθεται μείζον θρησκειολογικό ζήτημα, για το οποίο απαιτείται σαφέστατη απάντηση εκ μέρους όλων όσων διαβάσουν το παρόν θέμα. Αποδέχονται ή απορρίπτουν την αναπαράσταση του θεϊκού στοιχείου; Ο Ιουδαϊσμός, ο Ισλαμισμός καί κάποιες άλλες ανατολικές θρησκείες την απορρίπτουν. Οι πολυθεϊστικές,
όπως το Ελληνικό Δωδεκάθεο ή το Ρωμαϊκό Πάνθεον ή ο Σιντοϊσμός ή ο Ινδουϊσμός την αποδέχονται.
Επομένως εδώ πρέπει να απαντηθεί σαφώς το μείζον ερώτημα ναί ή όχι στην αναπαράσταση του θεϊκού στοιχείου;
Για να σας δω τώρα τί απαντάτε επί αυτού του μείζονος θέματος.
Τί ακριβώς ιερό προτιμάτε;
(Α) Αναπαριστώμενον θείον έχουμε τις κάτωθι εκδοχές:
(1) Ελληνική
(2) Ρωμαϊκή
(3) Χριστιανική
(α) Ορθόδοξη
(β) Ρωμαιοκαθολική
(4) Βαβυλωνιακή
(5) Αρχαία Αιγυπτιακή
(6) Ασσυριακή
(7) Προκολομβιανή Αμερικάνικη
(α) Ολμέκικη
(β) Τολτέκικη
(γ) Ίνκας
(δ) Αζτέκικη
(8) Κινέζικη
(9) Ιαπωνική Σιντοϊκή
(10) Υποσαχάριας Αφρικής
(11) Βίκινγκς
(12) Λοιπών άλλων θρησκειών
(Β) Ανεικονική
(1) Εβραϊκή
(2) Αραβική
(3) Χριστιανική Διαμαρτυρομένη κ.λ.π.
Άρα, για να δούμε τώρα το σκεπτικό σας επί τέτοιων μειζόνων θεμάτων. Υπενθυμίζω καί την "Εικονομαχίαν" καί την αποκήρυξιν των εικόνων από τον Λούθηρον κ.λ.π.-