Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ... ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΥ ΣΤΟΝ ΔΕΝΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΘΗΛΩΜΕΝΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Ερώτηση για την έλλειψη πυροσβεστικών αεροπλάνων την φετινή αντιπυρική περίοδο προς τους υπουργούς Εθνικής Αμύνης & Δημοσίας Τάξεως...


Ερώτηση για την έλλειψη πυροσβεστικών αεροπλάνων την φετινή αντιπυρική περίοδο προς τους υπουργούς Εθνικής Αμύνης & Δημοσίας Τάξεως κατέθεσε ο Βουλευτής Β’ Αθηνών Ηλίας Παναγιώταρος ο οποίος τονίζει ότι:

Με γερασμένο στόλο αεροσκαφών και πολύ περιορισμένα μέσα κατάσβεσης πυρκαγιών, τόσο σε επίπεδο έμψυχου όσο και άψυχου υλικού, καλείται η Πυροσβεστική να αντεπεξέλθει και στη φετινή αντιπυρική περίοδο. Ο στόλος της Πυροσβεστικής αποτελείται από 20 αεροσκάφη τύπου καναντέρ, εκ των οποίων το ένα βγήκε εκτός μάχης, μετά την ανατροπή του στη θαλάσσια περιοχή Αγγελοχωρίου Μηχανιώνας την ώρα που πραγματοποιούσε προσθαλάσσωση για υδροληψία. Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, από τα 19 αεροσκάφη που έχουν στη διάθεσή τους, μόλις τα 12-14 μπορούν καθημερινά να σηκωθούν για κατάσβεση πυρκαγιών. Η Πολεμική Αεροπορία, που είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση του στόλου, δυσκολεύεται να «βγάλει» καθημερινά «αξιόμαχα» όλα τα αεροσκάφη, λόγω πολύ συχνών βλαβών. Στην ουσία έχουν απομείνει μόλις 5 καναντέρ νέου τύπου CL4-15 και τα υπόλοιπα είναι πολύ παλιά.

Τα απαρχαιωμένα πυροσβεστικά αεροσκάφη τύπου Canadair CL- 215, κατασκευής του ’60, τα οποία η χώρα μας αγόραζε συστηματικά μέχρι το 1988, δεν έχουν ανανεωθεί και παρουσιάζουν συχνές βλάβες, που όπως επισημαίνουν μηχανικοί της Πολεμικής Αεροπορίας, σχετίζονται με την παλαιότητα, με αποτέλεσμα να παραμένουν καθηλωμένα για αρκετό διάστημα. Τα CL-215 θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί εδώ και χρόνια και να έχουν αντικατασταθεί με νέο στόλο, καθώς στο Δημόσιο η συντήρησή τους κοστίζει περισσότερο και από την αγορά νέων Canadair. Τα αεροσκάφη αυτά δεν μπορούν πλέον να πραγματοποιήσουν παρά μόνο μία αεροπυρόσβεση τη μέρα, ενώ δεν μπορούν να απογειωθούν αν η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 38 βαθμούς Κελσίου, που είναι συνηθισμένη σε περιόδους καύσωνα. Εξυπακούεται ότι όλες αυτές οι δομές δεν θα μπορούσαν να υφίστανται, αν δεν υπήρχαν οι υπεράνθρωπες προσπάθειες του προσωπικού της Πυροσβεστικής και της Πολεμικής Αεροπορίας.

Ο Ηλίας Παναγιώταρος ερωτά:

Πώς θα αντιμετωπισθεί το πρόβλημα της έλλειψης πυροσβεστικών αεροπλάνων;
Γιατί ενώ έχει ήδη αρχίσει η αντιπυρική περίοδος δεν έχουν αντιμετωπιστεί έχουμε τέτοια έλλειψη πυροσβεστικών αεροπλάνων;
Γιατί ενώ για ζητήματα ήσσονος σημασίας δαπανώνται εκατομμύρια ευρώ, δεν διατίθενται κονδύλια για αγορά νέων πυροσβεστικών αεροπλάνων, με δεδομένο το ότι μία τέτοια λύση θα είναι προς όφελος και της αντιπυρικής προστασίας και της εθνικής μας οικονομίας;

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.