Από την σημερινή (Τετάρτη 25 Ιούνη 2014) «Καθημερινή» μεταφέρουμε το άρθρο του γνωστού χριστιανο-συριζαίου δημοσιογράφου Παντελή Μπουκάλα...
Από την σημερινή (Τετάρτη 25 Ιούνη 2014) «Καθημερινή» μεταφέρουμε το άρθρο του γνωστού χριστιανο-συριζαίου δημοσιογράφου Παντελή Μπουκάλα, όπου... βάζει χέρι στον "Στόχο" γιατί τολμήσαμε και αποκαλύψαμε το άγριο ξύλο που έφαγαν οι αναρχοάπλυτοι απο τους ΑΕΚτζήδες, όταν προσπάθησαν να ματαιώσουν την κατασκευή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ:
Πληκτρολογείς «ξύλο + Νέα Φιλαδέλφεια», για να δεις πώς καλύφθηκαν δημοσιογραφικά τα πρόσφατα ξυλοκοπικά επεισόδια. Και βλέπεις ξανά ότι τα ακροδεξιά αποτυπώματα στο Ιντερνετ πολλαπλασιάζονται καρκινικά. Πάνω πάνω στα ευρήματα είναι το εξής, που το διαβάζεις πριν προσέξεις ποιοι οι πατεράδες του: «Πριν λίγο... Πολύ ξύλο στη Νέα Φιλαδέλφεια: Αεκτζήδες μπούκαραν σε κατάληψη και κυνηγάνε άπλυτους και Συριζαίους που προσπαθούν να ματαιώσουν την κατασκευή του γηπέδου....!!!»
Αντανακλαστικά; Αριστα. Ούτε πολεμικό απεσταλμένο να είχε στείλει στο μέτωπο της Νέας Φιλαδέλφειας ο χρυσαυγίτης «Στόχος» (αυτός ο πατήρ). Ειδησεογραφική ουδετερότητα; Αστεία πράγματα. Ο χαρακτηρισμός «άπλυτοι» (τον οποίο συνηθίζουν και ευγενέστερες πένες όταν αναγκάζονται να κατεβούν από το ύψος τους και να γράψουν για τίποτε αναρχοκουλτουριαραίους) τα λέει όλα. Αλλωστε, είναι και τα (τέσσερα) αποσιωπητικά στο τέλος και τα τρία θαυμαστικά, που διαλαλούν τη χαρά των «φιλάθλων» χρυσαυγιτών για το ξύλο που έφαγαν οι «άπλυτοι». Γιατί τους έδειραν, με λοστάρια, κυβόλιθους και ό,τι άλλο συνηθίζει να παίρνει μαζί του όποιος βγαίνει βόλτα στη γειτονιά (αυτό το παραμύθι πλάσαραν, πως ήταν αγανακτισμένοι περίοικοι); Μα επειδή οι εθνοπροδότες και θρησκειοκτόνοι είναι αρνητές της «νέας Αγιασοφιάς» που οραματίστηκαν όσοι άφησαν την ΑΕΚ να εξαθλιωθεί, για να έρθουν έπειτα καβάλα στ’ άλογο, σαν σωτήρες της. Ποντάρουν και αυτοί, όπως και οι πολιτικοί με τους οποίους συναλλάσσονται, στην όλο και βραχύτερη συλλογική μνήμη.
Αφού λοιπόν η «νέα Αγιασοφιά» θα είναι ο καθεδρικός ναός της κιτρινόμαυρης θρησκείας, κρίθηκε φρόνιμο (όπως συμβαίνει πάντα με τις θρησκείες) να εκριζωθούν τα ζιζάνια των αιρετικών και των διαμαρτυρομένων. Να φρονηματιστούν διά των γνωστών παιδαγωγικών μεθόδων (αγύριστο κεφάλι; βαράτε το) όσοι επιμένουν ότι δεν πρέπει να καταστραφεί το άλσος της περιοχής εν ονόματι μιας «ιδέας», που, όπως σχεδόν όλες οι «ιδέες» τέτοιου τύπου παντού στον κόσμο, είναι το άλλο όνομα συμφερόντων.
Δεν ξέρω αν ήταν «αγνοί Αεκτζήδες» οι τραμπούκοι, που αφού λιάνισαν όσους είχαν εξαγγείλει συγκέντρωση υπέρ του άλσους, παρέσυραν στο διάβα τους και τη «Στρούγκα». Ξέρω πόσο χάρηκε η Χ.Α με τους μιμητές της. Ξέρω όμως και πώς αντέδρασαν στο Περιστέρι οι οπαδοί της ΑΕΚ προ καιρού, όταν οι χρυσαυγίτες θέλησαν ν’ ανοίξουν γραφεία στην περιοχή τους: Τους το ξέκοψαν με το σύνθημα «Ούτε να το σκέφτεστε». Ξέρω, τέλος, ότι η έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Νέας Φιλαδέλφειας ματαιώθηκε, επειδή (όπως επιχαίρει η οπαδική εφημερίδα της ΑΕΚ) «έδωσαν το “παρών” 11 δημοτικοί σύμβουλοι και τον αγνόησαν (τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο κ. Βασιλόπουλο) 22!» Ενα το θαυμαστικό εδώ. Τι θαυμάζει τάχα; Τα αεκτζίδικα αισθήματα των 22; Κι αν απουσίασαν από φόβο, μετά τους τραμπουκισμούς, ή από πολιτικάντικο συμφεροντολογισμό;
Πληκτρολογείς «ξύλο + Νέα Φιλαδέλφεια», για να δεις πώς καλύφθηκαν δημοσιογραφικά τα πρόσφατα ξυλοκοπικά επεισόδια. Και βλέπεις ξανά ότι τα ακροδεξιά αποτυπώματα στο Ιντερνετ πολλαπλασιάζονται καρκινικά. Πάνω πάνω στα ευρήματα είναι το εξής, που το διαβάζεις πριν προσέξεις ποιοι οι πατεράδες του: «Πριν λίγο... Πολύ ξύλο στη Νέα Φιλαδέλφεια: Αεκτζήδες μπούκαραν σε κατάληψη και κυνηγάνε άπλυτους και Συριζαίους που προσπαθούν να ματαιώσουν την κατασκευή του γηπέδου....!!!»
Αντανακλαστικά; Αριστα. Ούτε πολεμικό απεσταλμένο να είχε στείλει στο μέτωπο της Νέας Φιλαδέλφειας ο χρυσαυγίτης «Στόχος» (αυτός ο πατήρ). Ειδησεογραφική ουδετερότητα; Αστεία πράγματα. Ο χαρακτηρισμός «άπλυτοι» (τον οποίο συνηθίζουν και ευγενέστερες πένες όταν αναγκάζονται να κατεβούν από το ύψος τους και να γράψουν για τίποτε αναρχοκουλτουριαραίους) τα λέει όλα. Αλλωστε, είναι και τα (τέσσερα) αποσιωπητικά στο τέλος και τα τρία θαυμαστικά, που διαλαλούν τη χαρά των «φιλάθλων» χρυσαυγιτών για το ξύλο που έφαγαν οι «άπλυτοι». Γιατί τους έδειραν, με λοστάρια, κυβόλιθους και ό,τι άλλο συνηθίζει να παίρνει μαζί του όποιος βγαίνει βόλτα στη γειτονιά (αυτό το παραμύθι πλάσαραν, πως ήταν αγανακτισμένοι περίοικοι); Μα επειδή οι εθνοπροδότες και θρησκειοκτόνοι είναι αρνητές της «νέας Αγιασοφιάς» που οραματίστηκαν όσοι άφησαν την ΑΕΚ να εξαθλιωθεί, για να έρθουν έπειτα καβάλα στ’ άλογο, σαν σωτήρες της. Ποντάρουν και αυτοί, όπως και οι πολιτικοί με τους οποίους συναλλάσσονται, στην όλο και βραχύτερη συλλογική μνήμη.
Αφού λοιπόν η «νέα Αγιασοφιά» θα είναι ο καθεδρικός ναός της κιτρινόμαυρης θρησκείας, κρίθηκε φρόνιμο (όπως συμβαίνει πάντα με τις θρησκείες) να εκριζωθούν τα ζιζάνια των αιρετικών και των διαμαρτυρομένων. Να φρονηματιστούν διά των γνωστών παιδαγωγικών μεθόδων (αγύριστο κεφάλι; βαράτε το) όσοι επιμένουν ότι δεν πρέπει να καταστραφεί το άλσος της περιοχής εν ονόματι μιας «ιδέας», που, όπως σχεδόν όλες οι «ιδέες» τέτοιου τύπου παντού στον κόσμο, είναι το άλλο όνομα συμφερόντων.
Δεν ξέρω αν ήταν «αγνοί Αεκτζήδες» οι τραμπούκοι, που αφού λιάνισαν όσους είχαν εξαγγείλει συγκέντρωση υπέρ του άλσους, παρέσυραν στο διάβα τους και τη «Στρούγκα». Ξέρω πόσο χάρηκε η Χ.Α με τους μιμητές της. Ξέρω όμως και πώς αντέδρασαν στο Περιστέρι οι οπαδοί της ΑΕΚ προ καιρού, όταν οι χρυσαυγίτες θέλησαν ν’ ανοίξουν γραφεία στην περιοχή τους: Τους το ξέκοψαν με το σύνθημα «Ούτε να το σκέφτεστε». Ξέρω, τέλος, ότι η έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Νέας Φιλαδέλφειας ματαιώθηκε, επειδή (όπως επιχαίρει η οπαδική εφημερίδα της ΑΕΚ) «έδωσαν το “παρών” 11 δημοτικοί σύμβουλοι και τον αγνόησαν (τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο κ. Βασιλόπουλο) 22!» Ενα το θαυμαστικό εδώ. Τι θαυμάζει τάχα; Τα αεκτζίδικα αισθήματα των 22; Κι αν απουσίασαν από φόβο, μετά τους τραμπουκισμούς, ή από πολιτικάντικο συμφεροντολογισμό;
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.