Ο τίτλος τους γράφτηκε με χρυσά γράμματα στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας Ο κόσμος των βιντεοπαιχνιδιών γνώρισε μια απίστευτη ανάπτυξη...
Ο τίτλος τους γράφτηκε με χρυσά γράμματα στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας
Ο κόσμος των βιντεοπαιχνιδιών γνώρισε μια απίστευτη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, δημιουργώντας μια βιομηχανία με budget ανάλογα με αυτά του Χόλυγουντ.
Άπειροι είναι οι τίτλοι των παιχνιδιών που έχουν γραφτεί από τα τέλη του ’70, λίγα είναι όμως αυτά που κατάφεραν να χαραχτούν στη μνήμη των gamers, ανεξαρτήτου ηλικίας και καταγωγής.
Παρακάτω, θα δούμε ορισμένα από αυτά τα παιχνίδια που άφησαν τη σφραγίδα τους στο σύμπαν το videogames, επηρεάζοντας την εξέλιξή του, και έγραψαν τον τίτλο τους με χρυσά γράμματα στη βιομηχανία της διασκέδασης.
Space Invaders
Οι «Εισβολείς του Διαστήματος» προέρχονταν στην πραγματικότητα από την Ιαπωνία, αλλά κανείς εν τέλει δεν μπόρεσε να τους αποτρέψει από το να κυριαρχήσουν ανά την υφήλιο. Το παιχνίδι πρωτοκατασκευάστηκε από την Taito το 1978 και μπορούσε να το βρεθεί σε κάθε ουφάδικο που σέβονταν τον εαυτό του.
Το Space Invaders οριοθέτησε τα shooter παιχνίδια, ενώ οι πιξελαρισμένοι εξωγήινοι έγιναν σύμβολα στην ιστορία των videogames!
Arkanoid
Το κλασικό παιχνίδι arcade αναπτύχθηκε το 1986 από την Taito και έκτοτε αντιγράφηκε από πληθώρα εταιρειών. Παρά την απλότητα του έκανε αρκετούς να «κολλήσουν», αποδεικνύοντας πώς ένα παιχνίδι μπορεί να είναι εξαιρετικά διασκεδαστικό, ακόμη και αν δεν έχει σενάριο ανάλογο ταινίας...
Pac-Man
Τι να πει κανείς για το παιχνίδι που πρωτοκυκλοφόρησε το 1980, αλλά ακόμη υπάρχουν φανατικοί που δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από την κίτρινη, αχόρταγη σφαίρα που δεν σταματά... να «μασουλάει» και τα πολύχρωμα φαντάσματα που βρίσκονταν πάντα (ή έστω σχεδόν πάντα) στο κατόπι του.
Το videogame απέφερε τα περισσότερα κέρδη στην ιστορία και μας κράτησε σε αναμονή μέχρι το 1999 για να μάθουμε το μέγιστο δυνατό σκορ που μπορεί κάποιος να φτάσει. Εάν αναρωτιέστε ποιο είναι αυτό, η απάντηση ακούει στον αριθμό 3.333.360 πόντοι! Τους έπιασε ο Billy Mitchell ο οποίος μέσα σε 6 ώρες κατάφερε να συμπληρώσει 255 επίπεδα, τρώγοντας κάθε βούλα, φρούτο και εχθρό, χωρίς να χάσει ούτε μια ζωή!
Τέτρις
Το σοβιετικό παιχνιδάκι που έμελε να αναδειχθεί σε παγκόσμια μανία, σχεδιάστηκε το 1984 από τον Alexey Pajitnov, αλλά έπρεπε να φτάσουμε στο σωτήριο έτος 1989 ώστε να κυκλοφορήσει για το περίφημο Game Boy της Nintedo και να καθιερωθεί στη συνείδηση μικρών και μεγάλων. Το μουσικό θέμα που το συνόδευε έχει χαραχτεί ανεξίτηλα στη μνήμη κάθε παίκτη!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.