Η γυναικεία ομορφιά αποτελεί το πρώτο δέλεαρ των media. Ιδιαίτερα στην εποχή μας. Πώς το σχολιάζει αυτό η Έλλη Στάη; «Μιλάς για τον κιν...
Η γυναικεία ομορφιά αποτελεί το πρώτο δέλεαρ των media. Ιδιαίτερα στην εποχή μας. Πώς το σχολιάζει αυτό η Έλλη Στάη;
«Μιλάς για τον κινηματογράφο. Για την πασαρέλα. Για την εν γένει περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Εκεί συμφωνώ. Όχι όμως για τη δημοσιογραφία και την ενημέρωση. Εκεί διαφωνώ. Εγώ, ας πούμε, όταν εγκατέλειψα τη δικηγορία χάριν της δημοσιογραφίας, μελέτησα, οργανώθηκα και προσπάθησα να μιμηθώ μερικά πρότυπα. Ανθρώπινα πρότυπα. Χωρίς αυτά, είμαστε ευάλωτοι και άδειοι».
Ποια πρότυπα;
«Από την Ελλάδα ο χαρακτήρας της Εύης Δεμίρη. Από τη Γαλλία η λάμψη και η ετοιμότητα της Αν Σενκλέρ και της Κριστίν Οκράντ. Αυτές είχα και έχω ως πρότυπα. Κοντά σ' αυτά, η αξιοκρατία και η ποιότητα. Θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Μια και αναφέρθηκες στον αμείλικτο παράγοντα της ''θεαματικότητας''. Μερικά κανάλια της λεγόμενης trash TV (σκουπιδο-τηλεόραση) έκαναν μεγαλύτερη θεαματικότητα από τα πολιτικά talk shows των ''κανονικών'' καναλιών. Κι όμως, εμείς είχαμε περισσότερα διαφηµιστικά σποτ. Που σημαίνει ναι μεν η θεαματικότητα, αλλά στο βάθος υπάρχει και ο παράγοντας της ποιότητας και της εγκυρότητας. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά συνθέτουν τη μαγική λέξη ''επιρροή''. Όσο περισσότερο επηρεάζεις τόσο ανεβαίνουν οι μετοχές σου! Ο,τι και να γίνει, η δημοσιογραφία αντιστέκεται. Να το ξέρεις».
Ποιους εκτιμούσες από τα άλλα κανάλια;
«∆εν θα σου πω. No names. Αλλωστε εδώ ήρθαμε να μιλήσουµε για άλλα πράγµατα».
Οπως;
«Ας πούμε, ποιος νοµίζεις ότι είναι ο χαρακτήρας μου;»
Άλλο που δεν ήθελα. Το είχα στην άκρη της γλώσσας µου»
Του killer. Η γυναίκα-δολοφόνος. Η femme fatale. Το πιο γοητευτικό πρόσωπο των αμερικανικών θρίλερ.
«Εγώ πιστεύω ότι είμαι rebel. Επαναστάτρια. Αντάρτισσα. Είμαι πεισµατάρα. Φιλόδοξη. Βάζω στόχους».
Πηγή: Πρώτο Θέμα
«Μιλάς για τον κινηματογράφο. Για την πασαρέλα. Για την εν γένει περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Εκεί συμφωνώ. Όχι όμως για τη δημοσιογραφία και την ενημέρωση. Εκεί διαφωνώ. Εγώ, ας πούμε, όταν εγκατέλειψα τη δικηγορία χάριν της δημοσιογραφίας, μελέτησα, οργανώθηκα και προσπάθησα να μιμηθώ μερικά πρότυπα. Ανθρώπινα πρότυπα. Χωρίς αυτά, είμαστε ευάλωτοι και άδειοι».
Ποια πρότυπα;
«Από την Ελλάδα ο χαρακτήρας της Εύης Δεμίρη. Από τη Γαλλία η λάμψη και η ετοιμότητα της Αν Σενκλέρ και της Κριστίν Οκράντ. Αυτές είχα και έχω ως πρότυπα. Κοντά σ' αυτά, η αξιοκρατία και η ποιότητα. Θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Μια και αναφέρθηκες στον αμείλικτο παράγοντα της ''θεαματικότητας''. Μερικά κανάλια της λεγόμενης trash TV (σκουπιδο-τηλεόραση) έκαναν μεγαλύτερη θεαματικότητα από τα πολιτικά talk shows των ''κανονικών'' καναλιών. Κι όμως, εμείς είχαμε περισσότερα διαφηµιστικά σποτ. Που σημαίνει ναι μεν η θεαματικότητα, αλλά στο βάθος υπάρχει και ο παράγοντας της ποιότητας και της εγκυρότητας. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά συνθέτουν τη μαγική λέξη ''επιρροή''. Όσο περισσότερο επηρεάζεις τόσο ανεβαίνουν οι μετοχές σου! Ο,τι και να γίνει, η δημοσιογραφία αντιστέκεται. Να το ξέρεις».
Ποιους εκτιμούσες από τα άλλα κανάλια;
«∆εν θα σου πω. No names. Αλλωστε εδώ ήρθαμε να μιλήσουµε για άλλα πράγµατα».
Οπως;
«Ας πούμε, ποιος νοµίζεις ότι είναι ο χαρακτήρας μου;»
Άλλο που δεν ήθελα. Το είχα στην άκρη της γλώσσας µου»
Του killer. Η γυναίκα-δολοφόνος. Η femme fatale. Το πιο γοητευτικό πρόσωπο των αμερικανικών θρίλερ.
«Εγώ πιστεύω ότι είμαι rebel. Επαναστάτρια. Αντάρτισσα. Είμαι πεισµατάρα. Φιλόδοξη. Βάζω στόχους».
Πηγή: Πρώτο Θέμα
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.