Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΔΕ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ! ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟΠΤΗ ΜΑΡΤΥΡΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΕΣΩΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΠΝΙΓΜΟ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΣΩΣΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ...

- Έξι μέρες μετά τις καταστροφικές πλημμύρες και δεν έχει κινηθεί καμία διαδικασία για την αποζημίωση των πληγέντων από το σούπερ μάρκε...


- Έξι μέρες μετά τις καταστροφικές πλημμύρες και δεν έχει κινηθεί καμία διαδικασία για την αποζημίωση των πληγέντων από το σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος
- Η δικαιολογία είναι ότι περιμένουν το πόρισμα της πυροσβεστικής
- Διαψεύδουν και τον αυτόπτη μάρτυρα που με κίνδυνο της ζωής του έσωσε μια γυναίκα από πνιγμό λέγοντας ότι την έσωσαν οι εργαζόμενοι του σούπερ μάρκετ
- «Θα γίνει αποζημίωση μόνο αν εμείς έχουμε υπαιτιότητα», δηλώνουν στο Newsit
Έχουν περάσει έξι μέρες από τις καταστροφικές πλημμύρες στην Αττική. Το κράτος έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες για την αποζημίωση των πληγέντων από την καταστροφή και έστω και με γκρίνιες, αφού το ποσό θεωρείται μικρό, τα χρήματα θα αρχίσουν να πιστώνονται από την ερχόμενη εβδομάδα στους δικαιούχους.

Κανείς ωστόσο δεν ξεχνά το θρίλερ που εκτυλίχθηκε όλη τη νύχτα στο υπόγειο γκαράζ του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στο Ίλιον. Τα νερά πλημμύρισαν τα πάντα, μια γυναίκα κινδύνευσε να πνιγεί, ενώ όσα αυτοκίνητα ήταν μέσα στο γκαράζ έπαθαν μεγάλες ζημιές.

Από εκείνη την ημέρα δεν έχει γίνει τίποτα! Το σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος μέχρι σήμερα δεν έχει αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν και όχι μόνο αυτό. Διαψεύδουν τον πολίτη που δήλωσε ότι ο ίδιος έσωσε την γυναίκα που κινδύνευσε να πνιγεί. Ο κ. Γιώργος Χατζηπασχάλης έσωσε τη γυναίκα που εγκλωβίστηκε στο πάρκινγκ του Βασιλόπουλου στο Ίλιον και μάλιστα περιέγραψε λεπτό προς λεπτό την δραματική διάσωση.

Το Newsit επικοινώνησε με την κα Ζέτα Χειμωνίδου, Εκτελεστική Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Στρατηγικής της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η κα Χειμωνίδου απέφυγε να δεσμευθεί για τις αποζημιώσεις προς τους ανθρώπους που καταστράφηκε η περιουσία τους στο γκαράζ του σούπερ μάρκετ λέγοντας ότι περιμένουν το πόρισμα της πυροσβεστικής!

"Υπήρξαν άνθρωποι από την εταιρεία μας, υπάλληλοι, οι οποίοι ουσιαστικά, μέσα σε όλη αυτή την κρίση και στο χαμό που γινόταν, σκέφτηκαν πάρα πολύ ψύχραιμα και πραγματικά τους βγάζει κανείς το καπέλο. Σκέφτηκαν να κόψουν το σχοινί του ιστού της σημαίας, για να μπορέσουν να το ρίξουν στην κυρία που είχε πρόβλημα και ήταν στο πάρκινγκ, για να μπορέσουν να την τραβήξουν. Ήταν μία κυρία η οποία ήταν μέσα στο γκαράζ και ήθελε βοήθεια για να βγει... Έκοψαν το σχοινί από τη σημαία και το έριξαν στη γυναίκα για να μπορέσουν να το τραβήξουν, με τη βοήθεια των υπολοίπων...", είπε η κα Χειμωνίδου.

Και συνέχισε: "Έχουν κινητοποιηθεί όλοι οι αρμόδιοι φορείς. Έχουν πάει πραγματογνώμονες. Περιμένουμε το πόρισμα της Πυροσβεστικής και εμείς αυτό περιμένουμε για να δούμε πώς θα κινηθούμε. Δηλαδή περιμένουμε κι εμείς τα επίσημα πορίσματα. Για τα αίτια κτλ... Ούτως ή άλλως και οι ασφαλιστικές για να κινηθούν, αυτό περιμένουν...
Θα γίνει αποζημίωση μόνο αν εμείς έχουμε υπαιτιότητα. Θα αποδειχθεί αυτό από το πόρισμα. Αυτό περιμένουμε κι εμείς. Αν φανεί ότι έχουμε κάποια υπαιτιότητα, βεβαίως... Αλλά περιμένουμε το πόρισμα... Πλημμύρισε όλος ο κόσμος. Ήταν στο πάρκινγκ, αλλά το τι δημιούργησε την πλημμύρα και αν ήταν έντονη η πλημμύρα, ήταν κάτι που ήταν ανωτέρα βία δηλαδή ήταν κάτι που δε μπορούσε κανείς να κάνει κάτι για αυτό... "

"Το τι διαδικασίες έχει κάνει ο καθένας από τους ανθρώπους που είχαν τα αυτοκίνητά τους, είναι κάτι που οι ίδιοι το έχουν οργανώσει και το έχουν προγραμματίσει, με τις δικές τους ασφαλιστικές εταιρείες. Έχουν έρθει πραγματογνώμονες και από τις δικές τους ασφαλιστικές εταιρείες. Όχι από όλες αλλά από αρκετές... Επειδή θέλουμε να είμαστε τυπικοί με τις διαδικασίες γιατί είμαστε μια πάρα πολύ μεγάλη εταιρεία, αυτό που θέλουμε είναι και να είμαστε δίπλα στον κόσμο ... ταυτόχρονα όμως πρέπει να ακολουθήσουμε και τις νομικές διαδικασίες για να είμαστε σωστοί 100%. Περιμένουμε να έρθει το πόρισμα και όλα τα έγγραφα στα χέρια μας και εμείς θα κινηθούμε ανάλογα... Ο βασικός μας στόχος είναι να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ξανά το κατάστημα, να ανοίξει, για να μπορέσει να λειτουργήσει κανονικά και με ασφάλεια, όπως πάντα".

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.