Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ Ο ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ: ΕΠΙ ΗΜΕΡΩΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΕΒΡΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ... ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ!!!

Οργιάζουν οι Συριζαίοι θεολόγοι στον Ραδιοσταθμό της Εκκλησίας 89,5 FM, εν όψει της ανόδου του άθεου Τσίπρα στην Εξουσία. Μέχρι και στα Α...

Οργιάζουν οι Συριζαίοι θεολόγοι στον Ραδιοσταθμό της Εκκλησίας 89,5 FM, εν όψει της ανόδου του άθεου Τσίπρα στην Εξουσία. Μέχρι και στα Αγιολόγια παρεμβαίνει ο Διευθυντής του Εκκλησιαστικού Ραδιοσταθμού, Συριζαίος θεολόγος Αλέξανδρος Κατσιάρας. Τρανό παράδειγμα αυτό που ακούσαμε στις 8.15 το πρωΐ της Παρασκευής 2 Ιανουαρίου 2015 από την «αντιρατσίστρια» δημοσιογράφο Κατερίνα Χουζούρη, που διάβαζε τον βίο του Αγίου Σιλβέστρου, Πάπα της Ρώμης (314 -335). Μεταφέρω επί λέξει: «Ο Μέγας Κωνσταντίνος οικοδόμησε στην Ρώμη 7 μεγάλες βασιλικές για να τελούνται επάξια στο εξής οι εορτές του Κυρίου και των Αγίων Μαρτύρων. Μονάχα ο Διάβολος, ο μισόκαλος εχθρός του Ανθρωπίνου Γένους, έτριζε τα δόντια και μελετούσε εκδίκηση: Υπέβαλε στην μητέρα του Αυτοκράτορα Αγία Ελένη, ΑΚΟΜΗ ΤΟΤΕ ΕΒΡΑΙΑ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ, την ιδέα να οργανώσει μια μεγάλη δημόσια αναμέτρηση ανάμεσα σε 12 διδασκάλους των Εβραίων με επικεφαλής κάποιον Ζαμβρή, και σε 12 χριστιανούς Επισκόπους με επικεφαλής τον Σίλβεστρο. Σε όλες τις αντιρρήσεις των Εβραίων … κλπ-κλπ»!
ΡΩΤΑΜΕ τον Συριζαίο Διευθυντή του Ραδιοσταθμού της Εκκλησίας, Αλέξανδρο Κατσιάρα: Σύντροφε, πού το βρήκε γραμμένο ότι η Αγία Ελένη ήταν Εβραία στο Θρήσκευμα; Ποιος ιστορικός το αναφέρει και δεν τον έχουμε πάρει χαμπάρι; Γνωρίζει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και οι άλλοι Δεσποτάδες ότι ο επίσημος Ραδιοσταθμός της Ελλαδικής Εκκλησίας διαλαλεί ότι η Αγία Ελένη ήταν Εβραία πρίν γίνει Χριστιανή; Και τώρα που θα το διαβάσουν στον «Στόχο», θα το αφήσουν να περάσει έτσι, γιατί «έρχεται» ο Τσίπρας και «δεν τους παίρνει» να «βάλουν χέρι» στον Συριζαίο Κατσιάρα;

"ΣΤΟΧΟΣ"

1 σχόλιο

  1. Φίλτατοι συνέλληνες καί φίλτατες συνελληνίδες, εύλογον είναι, ότι πλείστοι καί πλείστες αγνοούν, λόγω της μη ενασχολήσεώς τους με τα ιστορικά καί τα θρησκειολογικά ζητήματα, πλείστα σχετικά θέματα καί στοιχεία. Έτσι, απλώς καί λίαν συνοπτικώς, επισημαίνω κάποια χρήσιμα καί κρίσιμα στοιχεία εξ αυτών.
    (1) Ως θρησκεία, ο Χριστιανισμός, επισήμως δεν υπάρχει μίαν ορισμένη περίοδον, καθώς επί της Παλαιστίνης οι Εβραίοι διαιρούνται στις ομάδες των Φαρισαίων, των Σαδδουκαίων, των Εσσαίων καί των Ζηλωτών, ενώ οι Ζηλωτές ήσαν το ένοπλον σκέλος των Εσσαίων, των εδρευόντων επί της κοινότητος Κουμράν της Παλαιστίνης.
    (2) Η Παλαιστίνη, καθ' όλην την περίοδον 169π.α.χ.χ.-135μ.α.χ.χ. ήταν μία εμπόλεμη ζώνη, λόγω των συνεχών Εβραϊκών εξεγέρσεων, αρχικώς
    την περίοδον 169-142/141π.α.χ.χ. με την συνεχήν εξέγερσιν των Μακκαβαίων κατά των Σελευκιδών καί την περίοδον 63π.α.χ.χ.-135μ.α.χ.χ. με τις συνεχείς αντιρρωμαϊκές εξεγέρσεις.
    Μάλιστα, οι κυριότερες εξ αυτών ήσαν οι πανεβραϊκές εξεγέρσεις των ετών 66-70μ.α.χ.χ., 115-117μ.α.χ.χ. καί 132-135μ.α.χ.χ. Μάλιστα, κατά την εξέγερσιν των ετών 66-70μ.α.χ.χ. εξοντώθηκε συνολικώς το ένα εκ των επτά εκατομμυρίων(1.000.000/7.000.000) Εβραίων εκείνης της εποχής, ενώ οι Ρωμαίοι κατέστρεψαν τον τότε υπάρχοντα δεύτερο ναό του Σολομώντος. Εκείνην ακριβώς την εποχήν, κάποιοι Εσσαίοι, οπαδοί του Ιησού/Εμμανουήλ, απεφάσισαν την απόσχισίν τους εκ του Ιουδαϊσμού καί την ίδρυσιν χωριστής θρησκείας, επ' ονόματί του, ενώ τα πρώτα ιερά κείμενά τους, γράφονται ήδη από τα τέλη του πρώτου μεταχριστιανικού αιώνος, όπως η "Αποκάλυψη του Ιωάννη" παραδοσιακώς χρονολοουμένη το 95μ.α.χ.χ., ενώ καί οι
    "αποστολικοί κανόνες", χρονολοούνται την περίοδον των ετών περί το 100-313μ.α.χ.χ., ενώ πλέον επισήμως ο Χριστιανισμός διαχωρίζεται του Ιουδαϊσμού με τη σύνοδο της Νικαίας το 325μ.α.χ.χ. Άρα, έως του 325μ.α.χ.χ., θρησκευτικώς ο Χριστιανισμός είναι μία Ιουδαϊκή θρησκευτική αίρεση. Επομένως, βάσει αυτού, καλόν είναι να σκεπτόμαστε τα τότε δεδομένα.
    (3) Δεδομένης βάσει του προαναφερομένου πλαισίου, της θρησκευτικής ενότητος του Ιουδαϊσμού καί του Χριστιανισμού, τους πρώτους αιώνες,
    κατανοούμε την ταύτισιν των Χριστιανών ως Εβραίων, δεδομένης μάλιστα καί της συντριπτικής πλειοψηφίας έως του 425μ.α.χ.χ., των Εβραίων επί του συνόλου των Χριστιανών, αρνουμένων των άλλων εθνών της τότε Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, τον εκχριστιανισμόν τους, ως αναφέρει ο καθηγητής Βοηθητικών Επιστημών Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου, Marcel Simon.
    (4) Καθ' όλην την περίοδον των πρώτων μεταχριστιανικών αιώνων, οι πολυθεϊστές φιλόσοφοι, αποκαλούν τους Χριστιανούς ως "Ναζαρηνούς",
    "Ναζωραίους" καί "Γαλιλαίους", με χαρακτηριστικά τα έργα
    "Αληθής Λόγος" του Κέλσου, "Περί της Περεγρίνου τελευτής" του Λουκιανού Σαμοσατέως, "Κατά Χριστιανών" του Πορφυρίου Νεοπλατωνικού, "Κατά Γαλιλαίων" του αυτοκράτορος Ιουλιανού, χάριν απλώς ελαχίστων βασικών ιστορικών αναφορών. Άρα, καλόν είναι να γνωρίζουμε τέτοια στοιχεία, όταν ασχολούμαστε με τέτοια θέματα, μακράν απέχοντες τέτοιων ηθικολογιών, χάριν της ωμής, κυνικής καί αναλγήτου πραγματικότητος. Άχρηστες ηθικολογίες τέλος. Τα συμπεράσματα δικά σας.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.