Με τον τίτλο «Ο Ντέμης Ρούσσος στο πάνθεον του ψυχεδελισμού» δημοσιεύει το άρθρο που κράζει τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη, μία μέρα μετά ...
Με τον τίτλο «Ο Ντέμης Ρούσσος στο πάνθεον του ψυχεδελισμού» δημοσιεύει το άρθρο που κράζει τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη, μία μέρα μετά το θάνατό του, η γαλλική Liberation, με την υπογραφή του Γρέγκορι Σάιντερ.
«Ο τραγουδιστής των Aphrodite's Child που πέθανε αυτό το Σαββατοκύριακο στην Αθήνα έβλεπε τον εαυτό του ως απόγονο των Φαραώ και του Μεγάλου Αλεξάνδρου» ξεκινάει χαρακτηριστικά το άρθρο.
Ο διεθνούς φήμης καλλιτέχνης πέθανε σε ηλικία 68 ετών, με τον αρθρογράφο να τον χαρακτηρίζει «εκφραστή του απόλυτου κιτς, τα τελευταία 30 χρόνια» και με τον ίδιο να σχολιάζει ότι τα παραπανίσια του κιλά έγιναν αντικείμενο χλευασμού τηλεοπτικών εκπομπών.
«Ο Ντέμης Ρούσσος ή Αρτέμιος Βεντούρης Ρούσσος, όπως είναι το πραγματικό του όνομα, ήταν πάντα το κάτι άλλο. Γεννημένος στην Αίγυπτο από Έλληνες γονείς, μεγάλωσε μέσα στη χριστιανική ορθόδοξη κοινότητα της Αλεξάνδρειας όπου συμμετείχε στη βυζαντινή εκκλησιαστική χορωδία. Για πέντε χρόνια τραγούδησε ως σολίστ, εκδιώχθηκε από την κρίση στο Σουέζ και επέστρεψε στην Ελλάδα στα 15 του» συνεχίζει το άρθρο.
«Αυτόν τον μοναστικό τρόπο ζωής δεν θα τον εγκαταλείψει ποτέ, ακόμη και όταν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '70, όντας πια πολυεκατομμυριούχος, θα εμφανίζεται δημόσια με κελεμπίες και τουρμπάνια κεντημένα με χρυσή κλωστή, κυκλοφορώντας οδυνηρά με μια τεθωρακισμένη μπλε λιμουζίνα» προσθέτει ο δημοσιογράφος της Liberation.
Στη συνέχεια του άρθρου ο δημοσιογράφος αναφέρει και τον Βαγγέλη Παπαθανασίου ως τον άνθρωπο που του άλλαξε τη ζωή.
«Έπειτα από τέσσερα χρόνια περιπλάνησης, κατά τη διάρκεια των οποίων απέκτησε την ειλικρινή πεποίθηση ότι αντλεί την καταγωγή του από τον Μεγάλο Αλέξανδρο και τους Φαραώ, συνάντησε έναν άνθρωπο που του άλλαξε τη ζωή» γράφει ο Σνάιντερ.
Κάνοντας αναφορά στην καριέρα του και τις μουσικές του επιτυχίες, ο Σνάιντερ γράφει: «όταν τα τραγούδια Spring, Summer, Winter and Fall, It’s Five O’Clock έγιναν επιτυχίες, ο Ρούσσος εμφανιζόταν σαν χολερικός γιδοβοσκός, με μαύρο μάτι γεμάτο πονηριά, αναμαλλιασμένος, και με γενειάδα, φορώντας ένα πόντσο…»
Επίσης, ο Σνάιντερ τονίζει «η σόλο καριέρα» του ελληνικής καταγωγής τραγουδιστή «αν και παρουσιάζει περιορισμένο καλλιτεχνικό ενδιαφέρον, ωστόσο του έδωσε την τύχη ενός καλλιτέχνη το οποίος πούλησε συνολικά περίπου 50εκατομμύρια δίσκους».
Τέλος, ο Γάλλος δημοσιογράφος δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην αεροπειρατεία κατά τη διάρκεια της πτήσης 847 της TWA, από την Αθήνα για τη Ρώμη στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν ο Ντέμης Ρούσσος, όντας επιβάτης, έπεσε θύμα αεροπειρατείας. Οι Λιβανέζοι αεροπειρατές γιόρτασαν ακόμη και τα γενέθλιά του όταν τον αντιλήφθηκαν ανάμεσα στους ομήρους και ήταν από τους πρώτους που απελευθέρωσαν. Αργότερα ο Ρούσσος θα δηλώσει: «Τότε ένιωσα ένα δόρυ στο λαιμό μου. Με ένα τέτοιο δόρυ, τραυματίστηκε και ο Μέγας Αλέξανδρος τρεις αιώνες προ Χριστού».
«Ο τραγουδιστής των Aphrodite's Child που πέθανε αυτό το Σαββατοκύριακο στην Αθήνα έβλεπε τον εαυτό του ως απόγονο των Φαραώ και του Μεγάλου Αλεξάνδρου» ξεκινάει χαρακτηριστικά το άρθρο.
Ο διεθνούς φήμης καλλιτέχνης πέθανε σε ηλικία 68 ετών, με τον αρθρογράφο να τον χαρακτηρίζει «εκφραστή του απόλυτου κιτς, τα τελευταία 30 χρόνια» και με τον ίδιο να σχολιάζει ότι τα παραπανίσια του κιλά έγιναν αντικείμενο χλευασμού τηλεοπτικών εκπομπών.
«Ο Ντέμης Ρούσσος ή Αρτέμιος Βεντούρης Ρούσσος, όπως είναι το πραγματικό του όνομα, ήταν πάντα το κάτι άλλο. Γεννημένος στην Αίγυπτο από Έλληνες γονείς, μεγάλωσε μέσα στη χριστιανική ορθόδοξη κοινότητα της Αλεξάνδρειας όπου συμμετείχε στη βυζαντινή εκκλησιαστική χορωδία. Για πέντε χρόνια τραγούδησε ως σολίστ, εκδιώχθηκε από την κρίση στο Σουέζ και επέστρεψε στην Ελλάδα στα 15 του» συνεχίζει το άρθρο.
«Αυτόν τον μοναστικό τρόπο ζωής δεν θα τον εγκαταλείψει ποτέ, ακόμη και όταν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '70, όντας πια πολυεκατομμυριούχος, θα εμφανίζεται δημόσια με κελεμπίες και τουρμπάνια κεντημένα με χρυσή κλωστή, κυκλοφορώντας οδυνηρά με μια τεθωρακισμένη μπλε λιμουζίνα» προσθέτει ο δημοσιογράφος της Liberation.
Στη συνέχεια του άρθρου ο δημοσιογράφος αναφέρει και τον Βαγγέλη Παπαθανασίου ως τον άνθρωπο που του άλλαξε τη ζωή.
«Έπειτα από τέσσερα χρόνια περιπλάνησης, κατά τη διάρκεια των οποίων απέκτησε την ειλικρινή πεποίθηση ότι αντλεί την καταγωγή του από τον Μεγάλο Αλέξανδρο και τους Φαραώ, συνάντησε έναν άνθρωπο που του άλλαξε τη ζωή» γράφει ο Σνάιντερ.
Κάνοντας αναφορά στην καριέρα του και τις μουσικές του επιτυχίες, ο Σνάιντερ γράφει: «όταν τα τραγούδια Spring, Summer, Winter and Fall, It’s Five O’Clock έγιναν επιτυχίες, ο Ρούσσος εμφανιζόταν σαν χολερικός γιδοβοσκός, με μαύρο μάτι γεμάτο πονηριά, αναμαλλιασμένος, και με γενειάδα, φορώντας ένα πόντσο…»
Επίσης, ο Σνάιντερ τονίζει «η σόλο καριέρα» του ελληνικής καταγωγής τραγουδιστή «αν και παρουσιάζει περιορισμένο καλλιτεχνικό ενδιαφέρον, ωστόσο του έδωσε την τύχη ενός καλλιτέχνη το οποίος πούλησε συνολικά περίπου 50εκατομμύρια δίσκους».
Τέλος, ο Γάλλος δημοσιογράφος δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην αεροπειρατεία κατά τη διάρκεια της πτήσης 847 της TWA, από την Αθήνα για τη Ρώμη στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν ο Ντέμης Ρούσσος, όντας επιβάτης, έπεσε θύμα αεροπειρατείας. Οι Λιβανέζοι αεροπειρατές γιόρτασαν ακόμη και τα γενέθλιά του όταν τον αντιλήφθηκαν ανάμεσα στους ομήρους και ήταν από τους πρώτους που απελευθέρωσαν. Αργότερα ο Ρούσσος θα δηλώσει: «Τότε ένιωσα ένα δόρυ στο λαιμό μου. Με ένα τέτοιο δόρυ, τραυματίστηκε και ο Μέγας Αλέξανδρος τρεις αιώνες προ Χριστού».
Θα επρεπε να ντρεπεται αυτος που εκανε τοσο εξεφτιλιστικα σχολια για τον ΝΤΕΜΗ ΡΟΥΣΣΟ εναν ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ που ολος ο κοσμος θαυμαζει και ανατριχιαζει οταν τον ακουει!!! Θα πρεπει ναναι πολυ κομπλεξικος και κυριως,,, ΑΝΕΡΑΣΤΟΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή