Για ανεξήγητη συντριβή του Airbus A320 της γερμανικής εταιρείας Germanwings στις γαλλικές Άλπεις στο Alpes-de-Haute-Provence, μιλούν οι...
Για ανεξήγητη συντριβή του Airbus A320 της γερμανικής εταιρείας Germanwings στις γαλλικές Άλπεις στο Alpes-de-Haute-Provence, μιλούν οι περισσότεροι.150 νεκροί και ίντριγκα έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδημόνων για τα πιθανά αίτια.Ο τ.πιλότος Jean Serrat δεν διστάζει να μιλήσει για μια συντριβή καταπληκτική και φοβερά ύποπτη.
«Κανονικά όταν κατεβαίνεις ξαφνικά αποκλίνεις 90° αριστερά ή δεξιά για να μην διακινδυνεύσεις να χτυπήσεις άλλο αεροσκάφος που θα βρισκόταν στον ίδιο ενέριο διάδρομο. «
Δεύτερο πρόβλημα τεράστιο είναι η σιωπή της ραδιοπεικοινωνίας του αεροσκάφους κατά την διάρκεια των 12 ή 13΄που διήρκησε η κάθοδος ως την πτώση.Το πλήρωμα διαθέτει ένα ραδιοπομπό και ακόμη πιο απλά «έναν μικρό αναμεταδότη που επιτρέπει να πατήσεις έναν απλό κωδικό «7700» και να στείλεις σήμα κινδύνου σε όλους τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.»
Ολοφάνερα καμιά κλασική υπόθεση δεν αναλογεί στην πτώση του αεροσκάφους:
«Ακόμη και σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς στην καμπίνα όπου το πλήρωμα χάνει τις αισθήσεις του ενεργοποιείται ο αυτόματος πιλότος και το αεροκάφος διατηρεί το ύψος του «, επιμένει ο Jean Serrat. «Εδώ στην σημερινή περίπτωση αυτό ακολουθεί καθοδική πορεία αλλά παραμένει στον εναέριο διάδρομό τουκαι κυρίως παραμένει σιωπηλό.Αυτό είναι απίθανο!»
Υπάρχουν στοιχεία που κάνουν πιστευτή μιαν επίθεση.“Δυστυχώς δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την σκέψη ότι αυτή είναι μια πιστευτή και πιθανή αιτία…είμαστε υποχρεωμένοι να πούμε ότι υπήρξαν κάποια περίεργα πράγματα Εγώ ποτέ δεν είδα κάποιο αεροπλάνο να πέφτει χωρίς να αποκλίνει από την πορεία του και χωρίς να προειδοποιεί κανέναν «
http://api.dmcloud.net/player/embed/4e7343f894a6f677b10006b4/5511c31b9473991f58916911/1c66f148e2f44b6c859c15caf5416d9b?exported=1
Θα πρέπει να περιμένουμε 2 με 3 ημέρες για να ακουστούν μπροστά σε δικαστή και εμπειρογνώμνονες τα μαύρα κουτιά για να γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη.Γιατί αν ασκήθηκε βία στα μέλη του πληρώματος κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης θα έχουν καταγραφεί όλα αυτά.Ένα από τα μαύρα κουτιά καταγράφει ότι λέγεται μέσα στο cockpit, «οι συζητήσεις,οι θόρυβοι,τα σήματα κινδύνου», όταν ένας άλλος μηχανισμός καταγράφει το σύνολο των τεχνικών παραμέτρων του αεροσκάφους.Ένα από τα 2 μαύρα κουτιά βρέθηκαν.(rtl.fr 24/3/15)
GERMANWINGS 9525 = HELIOS 522
ΑπάντησηΔιαγραφήCFIT CONTROL FLIGHT INTO TERRAIN - ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ
"Αποσυμπίεση στα 38.000 πόδια. Οι χειριστές έθεσαν το αεροπλάνο σε γρήγορη κάθοδο για να βελτιώσουν την πίεση, αλλά έχασαν τις αισθήσεις τους γρήγορα μετά από αυτό όπως μάλλον και οι περισσότεροι επιβάτες. Γι 'αυτό απλά κατέβηκε με την τελευταία του κατεύθυνση πάνω στο βουνό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν έγινε καμία κλήση κινδύνου."
Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΩΛΟ-JAA ΣΑΣ
ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ
"ΕΥΡΩΠΑΪΟΙ"