Συγκλονισμένη βρίσκει την παγκόσμια κοινή γνώμη η επόμενη μέρα του τραγικού αεροπορικού δυστυχήματος στην καρδιά της Ευρώπης. Ενώ οι έρ...
Συγκλονισμένη βρίσκει την παγκόσμια κοινή γνώμη η επόμενη μέρα του τραγικού αεροπορικού δυστυχήματος στην καρδιά της Ευρώπης. Ενώ οι έρευνες συνεχίζονται και το μαύρο κουτί που θα δώσει απαντήσεις, βρίσκεται στα χέρια των αρμόδιων γαλλικών αρχών, ο επικεφαλής της BEA ξεκαθαρίζει πως δεν προηγήθηκε έκρηξη και πως είναι νωρίς για εικασίες ως προς το τι προκάλεσε τη συντριβή της πτήσης 4U9525 της Germanwings. Όπως, πάντως, έγινε γνωστό, η Airbus είχε εκδόσει προειδοποίηση για τις ξαφνικές και ανεξέλεγκτες βυθίσεις του συγκεκριμένου τύπου αεροπλάνου.
Ήδη, από χθες Τρίτη (24/3) βρίσκεται στα χέρια των ειδικών στο Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων στο Παρίσι το μαύρο κουτί του μοιραίου Airbus, όπου καταγράφονται όλοι οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο (CVR)
Ο διευθυντής της γαλλικής Υπηρεσίας Έρευνας και Ανάλυσης αεροπορικών δυστυχημάτων (BEA), τόνισε, σε συνέντευξη τύπου, πως πολλά από τα δεδομένα που έχουν ανακτηθεί, είναι αξιοποιήσιμα: «Καταφέραμε να ανακτήσουμε μέρος του ηχητικού υλικού και αξιοποιήσιμα αρχεία, ωστόσο, είναι πολύ νωρίς να προχωρήσουμε σε συμπεράσματα για το τι συνέβη», είπε ο Ρεμί Ζουτί, προσθέτοντας, ωστόσο, πως θα χρειαστεί χρόνος, ίσως και μήνες, για να ολοκληρωθεί η ανάλυση των δεδομένων που έχουν ανακτηθεί. Παράλληλα, δήλωσε πως δεν είναι γνωστή η διάρκεια των συνομιλιών, ούτε η γλώσσα στην οποία μιλούσαν οι κυβερνήτες.
Όπως τόνισε ο Ρεμί Ζουτί, το Airbus της Germanwings συνετρίβη με μεγάλη ταχύτητα στη δύσβατη περιοχή των γαλλικών Άλπεων. Το τελευταίο μήνυμα από το πιλοτήριο ήταν συνηθισμένο, όπως είπε, και δήλωνε την πορεία του. Ένα λεπτό αργότερα, το αεροσκάφος άρχισε την καθοδική πορεία, που διήρκησε από 8 έως 10 λεπτά, μέχρι τη συντριβή του.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει εξήγηση, τόνισε ο επικεφαλής της υπηρεσίας, για το τι προκάλεσε την πτώση του αεροσκάφους, περιοριζόμενος μόνο στο να επιβεβαιώσει πως στο Αίρμπας δεν σημειώθηκε έκρηξη κι ότι συνέχιζε να πετάει κανονικά μέχρι να συντριβεί.
Η Airbus, πάντως, είχε εκδόσει προειδοποίηση για τις ξαφνικές και ανεξέλεγκτες βυθίσεις που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος τύπος αεροπλάνου. Το Mega Channel παρουσίασε το έγγραφο - ντοκουμέντο, με ημερομηνία 9/12/2014, που δίνει οδηγίες για το τι πρέπει να γίνει στην περίπτωση ξαφνικής απώλειας ύψους.
Οι οδηγίες ήρθαν μετά από ένα ανάλογο περιστατικό, το Νοέμβρη του 2014, όταν ένα Airbus A321 της αδερφής εταιρείας της Germanwings, της Lufthansa έκανε ανεξέλεγκτη βουτιά τεσσάρων χιλιάδων ποδών σε ένα λεπτό, πετώντας βορείως της Παμπλόνα, στην Ισπανία.
Σε εκείνη την περίπτωση, η αεροπορική τραγωδία αποσοβήθηκε, με τους πιλότους να συνειδητοποιούν πως τα συστήματα του αεροσκάφους παρείχαν λάθος στοιχεία και να απενεργοποιούν εγκαίρως τους υπολογιστές, κατορθώνοντας να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους στα 28.000 πόδια.
Όπως τόνισε ο Γάλλος πρόεδρος, στην κοινή συνέντευξη τύπου με τη γερμανίδα καγκελάριο και τον ισπανό πρωθυπουργό, και το δεύτερο μαύρο κουτί έχει εντοπιστεί, ωστόσο, χωρίς το περιεχόμενό του. Που σημαίνει πως, χωρίς τη μνήμη και το αρχείο δεδομένων του, είναι απίθανο να προσφέρει βοήθεια στην έρευνα.
.newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.