Χωρίς... κόψιμο κορδέλας ή τελετή εγκαινίων, πιθανότατα όχι μόνο λόγω της συγκυρίας αλλά και των μεγάλων καθυστερήσεων στην ολοκλήρωση το...
Χωρίς... κόψιμο κορδέλας ή τελετή εγκαινίων, πιθανότατα όχι μόνο λόγω της συγκυρίας αλλά και των μεγάλων καθυστερήσεων στην ολοκλήρωση του έργου, θα δοθεί επιτέλους στην κυκλοφορία το νέο τμήμα Ραχών - Στυλίδας στο Μαλιακό κόλπο.
Όπως αιφνιδίως ανακοινώθηκε σήμερα από την κοινοπραξία Κεντρική Οδό, τη Δευτέρα πρόκειται να ανοίξει το ρεύμα προς Αθήνα και μέχρι το τέλος της εβδομάδας το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη.
Η λειτουργία του νέου τμήματος θα συνοδευτεί από τη λειτουργία ενός νέου μετωπικού σταθμού διοδίων στη θέση Μαυρομαντήλα (ενδεικτικά, 1,75 ευρώ για τα ΙΧ) και δύο πλευρικών, στην Αγία Μαρίνα και τη Στυλίδα (Καραβόμυλος).
Το τμήμα Ραχών- Στυλίδας είχε ολοκληρωθεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά για άγνωστο λόγο δεν είχε μέχρι τώρα παραδοθεί. Το τμημα ανακατασκευάστηκε με έξοδα του Δημοσίου και παραδόθηκε στην κοινοπραξία Κεντρική Οδό, η οποία και θα το διαχειρίζεται για τη χρηματοδότηση της κατασκευής και συντήρησης του Ε65 (ό,τι απέμεινε από τον αρχικό σχεδιασμό).
Η υπόθεση έχει μακρά ιστορία: Η ανακατασκευή των 77,2 χιλιομέτρων της εθνικής οδού στο Πέταλο του Μαλιακού, από τον Αγιο Κωνσταντίνο έως τις Ράχες ξεκίνησε στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας από το (τότε) ΥΠΕΧΩΔΕ. Τα πρώτα 53,9 χιλιόμετρα του έργου παραδόθηκαν τμηματικά έως τον Σεπτέμβριο του 2008. Τα υπόλοιπα 23,3 χλμ., δηλαδή η παράκαμψη της Λαμίας και η παράκαμψη Στυλίδας και Ραχών, θα έπρεπε να ήταν έτοιμα τον Σεπτέμβριο του 2009 και τον Σεπτέμβριο του 2010, αντίστοιχα.
Δυστυχώς στις αρχές του 2010 τα έργα «πάγωσαν» λόγω της οικονομικής αδυναμίας της εταιρείας που τα είχε αναλάβει να συνεχίσει. Οι διαδοχικές εκλογές επιβάρυναν την κατάσταση και τελικά η υπόθεση απεμπλάκη το 2012 με την ανάθεση της παράκαμψης Στυλίδας (Στυλίδα - Ράχες, 19,2 χλμ.) στην κοινοπραξία των εταιρειών ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ και της παράκαμψης Λαμίας (Νέα Κοίτη Σπερχειού - κόμβος Ροδίτσας, μήκους 4,1 χλμ.) στην εταιρεία Μοχλός.
Τελικά, οι εργασίες ολοκληρώθηκαν στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2014, ενώ ακολούθησαν έλεγχοι στις σήραγγες, παράλληλα με τις εργασίες κατασκευής των νέων σταθμών διοδίων. Πάντως το Δημόσιο θα καταβάλλει πριμ στις κατασκευάστριες ύψους 19,8 εκατ. ευρώ (!), για την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου.
Μετά την παράδοση του τμήματος Ραχών - Στυλίδας απομένει να δοθούν στην κυκλοφορία τα 4 χλμ. της παράκαμψης Λαμίας για να κλείσει οριστικά το «αιματοβαμμένο» κεφάλαιο του Μαλιακού. Το έργο έχει και εκεί ολοκληρωθεί και θα δοθεί μόλις η τροχαία το επιτρέψει, λογικά πάντως πριν από την πασχαλιάτικη έξοδο.
Καθημερινή
Όπως αιφνιδίως ανακοινώθηκε σήμερα από την κοινοπραξία Κεντρική Οδό, τη Δευτέρα πρόκειται να ανοίξει το ρεύμα προς Αθήνα και μέχρι το τέλος της εβδομάδας το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη.
Η λειτουργία του νέου τμήματος θα συνοδευτεί από τη λειτουργία ενός νέου μετωπικού σταθμού διοδίων στη θέση Μαυρομαντήλα (ενδεικτικά, 1,75 ευρώ για τα ΙΧ) και δύο πλευρικών, στην Αγία Μαρίνα και τη Στυλίδα (Καραβόμυλος).
Το τμήμα Ραχών- Στυλίδας είχε ολοκληρωθεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά για άγνωστο λόγο δεν είχε μέχρι τώρα παραδοθεί. Το τμημα ανακατασκευάστηκε με έξοδα του Δημοσίου και παραδόθηκε στην κοινοπραξία Κεντρική Οδό, η οποία και θα το διαχειρίζεται για τη χρηματοδότηση της κατασκευής και συντήρησης του Ε65 (ό,τι απέμεινε από τον αρχικό σχεδιασμό).
Η υπόθεση έχει μακρά ιστορία: Η ανακατασκευή των 77,2 χιλιομέτρων της εθνικής οδού στο Πέταλο του Μαλιακού, από τον Αγιο Κωνσταντίνο έως τις Ράχες ξεκίνησε στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας από το (τότε) ΥΠΕΧΩΔΕ. Τα πρώτα 53,9 χιλιόμετρα του έργου παραδόθηκαν τμηματικά έως τον Σεπτέμβριο του 2008. Τα υπόλοιπα 23,3 χλμ., δηλαδή η παράκαμψη της Λαμίας και η παράκαμψη Στυλίδας και Ραχών, θα έπρεπε να ήταν έτοιμα τον Σεπτέμβριο του 2009 και τον Σεπτέμβριο του 2010, αντίστοιχα.
Δυστυχώς στις αρχές του 2010 τα έργα «πάγωσαν» λόγω της οικονομικής αδυναμίας της εταιρείας που τα είχε αναλάβει να συνεχίσει. Οι διαδοχικές εκλογές επιβάρυναν την κατάσταση και τελικά η υπόθεση απεμπλάκη το 2012 με την ανάθεση της παράκαμψης Στυλίδας (Στυλίδα - Ράχες, 19,2 χλμ.) στην κοινοπραξία των εταιρειών ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ και της παράκαμψης Λαμίας (Νέα Κοίτη Σπερχειού - κόμβος Ροδίτσας, μήκους 4,1 χλμ.) στην εταιρεία Μοχλός.
Τελικά, οι εργασίες ολοκληρώθηκαν στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2014, ενώ ακολούθησαν έλεγχοι στις σήραγγες, παράλληλα με τις εργασίες κατασκευής των νέων σταθμών διοδίων. Πάντως το Δημόσιο θα καταβάλλει πριμ στις κατασκευάστριες ύψους 19,8 εκατ. ευρώ (!), για την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου.
Μετά την παράδοση του τμήματος Ραχών - Στυλίδας απομένει να δοθούν στην κυκλοφορία τα 4 χλμ. της παράκαμψης Λαμίας για να κλείσει οριστικά το «αιματοβαμμένο» κεφάλαιο του Μαλιακού. Το έργο έχει και εκεί ολοκληρωθεί και θα δοθεί μόλις η τροχαία το επιτρέψει, λογικά πάντως πριν από την πασχαλιάτικη έξοδο.
Καθημερινή
"Δεν πληρώνω";;;; χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα διόδια αυτά και άλλα δύο τρεια κατασκεβαζονται εδώ και έξι μήνες και όχι χθες άρα Να χαίρεσαι αυτούς που υπέγραψαν τη σύμβαση
ΑπάντησηΔιαγραφή