Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΑΡΚΑ "ΙΖΟΛΑ" ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ!!

Την αναβίωση μιας ιστορικής ελληνικής μάρκας, η οποία ταυτίστηκε με τη λευκή συσκευή στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή αποφάσισε η Γ....


Την αναβίωση μιας ιστορικής ελληνικής μάρκας, η οποία ταυτίστηκε με τη λευκή συσκευή στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή αποφάσισε η Γ.Ε ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α.Ε.Ε, στο πλαίσιο επέκτασης των εργασιών της.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ήδη, διατίθενται στα καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών, οι πρώτες κουζίνες ΙΖΟΛΑ νέας εποχής, σε τρεις τύπους: εμαγιέ, κεραμικές και εντοιχιζόμενες, οι οποίες συμβαδίζουν με τις τάσεις της εποχής και τις ανάγκες του σύγχρονου νοικοκυριού και ταυτόχρονα προσφέρουν λύσεις στην ιδανική σχέση αξίας-τιμής. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Δημητρίου, δήλωσε για το νέο αυτό εγχείρημα: “Η ΙΖΟΛΑ υπήρξε μια θρυλική μάρκα, υπόδειγμα δημιουργικότητας μέσα σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και νιώθουμε υποχρεωμένοι να δώσουμε στη νέα γενιά καταναλωτών την ευκαιρία να τη γνωρίσει, να την εμπιστευτεί και να την αγαπήσει, όπως οι προηγούμενες''.

Ιστορία
Η ΙΖΟΛΑ, δημιούργημα του Παναγιώτη Δράκου, ενός δαιμόνιου επιχειρηματία από τη Θήβα, ιδρύθηκε το 1930 και αποτέλεσε για τη χώρα, για πάνω από 50 χρόνια, μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες με περισσότερους από 2,500 εργαζόμενους και παραγωγή 800.000 συσκευών ετησίως.

Το 1951 παράχθηκε η πρώτη ελληνική ηλεκτρική κουζίνα ΙΖΟΛΑ και το 1952 το πρώτο ψυγείο. Από τότε και έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990, η μάρκα κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών, ξεπερνώντας σε μερίδια αγοράς το 48%. Η ΙΖΟΛΑ μεσουράνησε στην Ελληνική αγορά ως η βιομηχανία οικιακών συσκευών που έφερε “τον πολιτισμό στο σπίτι”, όπως επιβεβαίωνε το σύνθημα που την ακολουθούσε για πολλές δεκαετίες. Αποτέλεσε ιστορικό παράδειγμα πρωτοπόρας ελληνικής βιομηχανίας, γεγονός το οποίο δείχνει τι μπορεί να επιτύχει η ελληνική επιχειρηματικότητα.

Η περίπτωση της ΙΖΟΛΑ ταυτίστηκε με τη μάρκα που μεγαλουργεί, κυρίως για το καλό της πατρίδας και των εργαζομένων.
Σήμερα, διατηρώντας τη μοναδικότητά της, αναβιώνει μέσα από τα νέα, υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας προϊόντα της, που μπορούν να χαρακτηριστούν όπως και τότε, ως ''το κόσμημα του σπιτιού''.

ΗΜΕΡΗΣΙΑ
ινφογνωμων

5 σχόλια

  1. ΚΙΝΕΖΙΚΑ είναι. Μόνο το όνομα είναι το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣΥΣΚΥΕΣ ΣΑΣ ΤΗΣ ΠΟΥΤΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΙΖΟΛΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σωωωωπα ρε πολυξερε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. διευκρινηση: το τριτο σχολιο απευθυνετε στο πρωτο! να ξηγιομαστε ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το εργοστάσιο της ΙΖΟΛΑ έχει κλείσει. Κίνα όλα. Ούτε 1 Έλληνας εργάτης δεν θα βρει δουλειά. Η Ελλάδα δεν είναι για βαριά βιομηχανία. Έτσι μας κατάντησε ο Ανδρέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.