Μπορεί τα λεγόμενα εστιατόρια γρήγορου φαγητού να έχουν συνδεθεί με την κακής ποιότητας τροφή, πλούσια σε συντηρητικά, όμως πλέον αυτό αλ...
Μπορεί τα λεγόμενα εστιατόρια γρήγορου φαγητού να έχουν συνδεθεί με την κακής ποιότητας τροφή, πλούσια σε συντηρητικά, όμως πλέον αυτό αλλάζει.
Σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο CNBC, το κέιλ (kale), ένα είδος άγριου λάχανου και το ελληνικό γιαούρτι είναι «τα πραγματικά fast foods», καθώς παρασκευάζονται γρήγορα και είναι και υγιεινά.
Πλέον, στις ΗΠΑ παρατηρείται η τάση οι μεγάλες αλυσίδες ταχυφαγείων να στρέφονται σε πιο υγιεινά σνακ που θα τους αποφέρουν και κέρδη, αλλά και ταυτόχρονα θα τους κάνει να αποτινάξουν από πάνω τους την ταμπέλα των «κακών» εστιατορίων.
«Προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες γευστικές απαιτήσεις των πελατών τους, γίγαντες στον χώρο της εστίασης ξεκίνησαν να προσφέρουν φαγητό, που πριν από μια δεκαετία θα φαινόταν περισσότερο υποτιμημένο στη λαϊκή αγορά, παρά προωθημένο δίπλα σε έναν κατάλογο εστιατορίου» γράφει το αμερικανικό δίκτυο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αυτής της στροφής στις ΗΠΑ, είναι πως η μεγάλη αλυσίδα Wendy's λάνσαρε πριν από μερικούς μήνες μια σαλάτα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, η οποία περιέχει σπανάκι και κοτόπουλο με κινόα.
Η αντίπαλη αλυσίδα fast food, τα Mc Donald's, προκειμένου να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό, σχεδιάζουν να συμπεριλάβουν στο μενού τους το κέιλ.
Τα αμερικανικά εστιατόρια αύξησαν κατά 900% τα μενού με ελληνικό γιαούρτι
Πάντως, σε συνολικό επίπεδο, το CNBC αναφέρει ότι «η ευρύτερη βιομηχανία εστίασης έχει ήδη επιβιβαστεί στο τρένο της νέας διατροφικής μόδας, αυξάνοντας δραστικά τα “καλύτερα για την υγεία σου” φαγητά στο μενού της». Είναι χαρακτηριστικό ότι «κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, η συμπερίληψη του κινόα στους καταλόγους των εστιατορίων αυξήθηκε κατά 1.200%, του κέιλ κατά 1.100% και του ελληνικού γιαουρτιού κατά 900%!», σύμφωνα με τα στοιχεία του Technomic's MenuMonitor.
Οπώς αναφέρει το αμερικανικό δίκτυο, τουλάχιστον δύο μεγάλες αλυσίδες γρήγορης εστίασης στις ΗΠΑ εξετάζουν το ενδεχόμενο να αυξήσουν την παρουσία στο μενού του ελληνικού γιαουρτιού, προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Αυτό το καλοκαίρι το μεξικάνικο Yum Brands' Taco Bell (σ.σ. μεταξύ των brands που έχει αγοράσει είναι και η αλυσίδα KFC) ανακοίνωσε πως θα πωλεί ελληνικό γιαούρτι φτιαγμένο αποκλειστικά με φυσικά συστατικά στο παράρτημά του στην Omaha της Νεμπράσκα.
Ενώ, το γνωστό για το τηγανητό κοτόπουλο και τις επίσης τηγανιτές βάφλες, Chick-fil-A έχει ήδη ξεκινήσει να σερβίρει ως topic ελληνικό γιαούρτι, αλλά και ως επιδόρπιο. Μάλιστα, το CNBC παροτρύνει για αυτό το καλοκαίρι όποιον θέλει να δοκιμάσει μια παρφέ κρέμα γιαουρτιού με μέλι πάνω σε τάρτα δεν έχει παρά να πάει σε ένα από τα καταστήματα της εταιρείας σε Φιλαδέλφεια, Inland Empire, Καλιφόρνια, Τζόρτζια,Μέμφις και Τενεσί.
iefimerida.gr
Σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο CNBC, το κέιλ (kale), ένα είδος άγριου λάχανου και το ελληνικό γιαούρτι είναι «τα πραγματικά fast foods», καθώς παρασκευάζονται γρήγορα και είναι και υγιεινά.
Πλέον, στις ΗΠΑ παρατηρείται η τάση οι μεγάλες αλυσίδες ταχυφαγείων να στρέφονται σε πιο υγιεινά σνακ που θα τους αποφέρουν και κέρδη, αλλά και ταυτόχρονα θα τους κάνει να αποτινάξουν από πάνω τους την ταμπέλα των «κακών» εστιατορίων.
«Προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες γευστικές απαιτήσεις των πελατών τους, γίγαντες στον χώρο της εστίασης ξεκίνησαν να προσφέρουν φαγητό, που πριν από μια δεκαετία θα φαινόταν περισσότερο υποτιμημένο στη λαϊκή αγορά, παρά προωθημένο δίπλα σε έναν κατάλογο εστιατορίου» γράφει το αμερικανικό δίκτυο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αυτής της στροφής στις ΗΠΑ, είναι πως η μεγάλη αλυσίδα Wendy's λάνσαρε πριν από μερικούς μήνες μια σαλάτα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, η οποία περιέχει σπανάκι και κοτόπουλο με κινόα.
Η αντίπαλη αλυσίδα fast food, τα Mc Donald's, προκειμένου να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό, σχεδιάζουν να συμπεριλάβουν στο μενού τους το κέιλ.
Τα αμερικανικά εστιατόρια αύξησαν κατά 900% τα μενού με ελληνικό γιαούρτι
Πάντως, σε συνολικό επίπεδο, το CNBC αναφέρει ότι «η ευρύτερη βιομηχανία εστίασης έχει ήδη επιβιβαστεί στο τρένο της νέας διατροφικής μόδας, αυξάνοντας δραστικά τα “καλύτερα για την υγεία σου” φαγητά στο μενού της». Είναι χαρακτηριστικό ότι «κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, η συμπερίληψη του κινόα στους καταλόγους των εστιατορίων αυξήθηκε κατά 1.200%, του κέιλ κατά 1.100% και του ελληνικού γιαουρτιού κατά 900%!», σύμφωνα με τα στοιχεία του Technomic's MenuMonitor.
Οπώς αναφέρει το αμερικανικό δίκτυο, τουλάχιστον δύο μεγάλες αλυσίδες γρήγορης εστίασης στις ΗΠΑ εξετάζουν το ενδεχόμενο να αυξήσουν την παρουσία στο μενού του ελληνικού γιαουρτιού, προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Αυτό το καλοκαίρι το μεξικάνικο Yum Brands' Taco Bell (σ.σ. μεταξύ των brands που έχει αγοράσει είναι και η αλυσίδα KFC) ανακοίνωσε πως θα πωλεί ελληνικό γιαούρτι φτιαγμένο αποκλειστικά με φυσικά συστατικά στο παράρτημά του στην Omaha της Νεμπράσκα.
Ενώ, το γνωστό για το τηγανητό κοτόπουλο και τις επίσης τηγανιτές βάφλες, Chick-fil-A έχει ήδη ξεκινήσει να σερβίρει ως topic ελληνικό γιαούρτι, αλλά και ως επιδόρπιο. Μάλιστα, το CNBC παροτρύνει για αυτό το καλοκαίρι όποιον θέλει να δοκιμάσει μια παρφέ κρέμα γιαουρτιού με μέλι πάνω σε τάρτα δεν έχει παρά να πάει σε ένα από τα καταστήματα της εταιρείας σε Φιλαδέλφεια, Inland Empire, Καλιφόρνια, Τζόρτζια,Μέμφις και Τενεσί.
iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.