Μετά από καταγγελίες πολιτών για παρακράτηση από τις τράπεζες μισθών και συντάξεων , ο Γραμματέας για θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης του...
Μετά από καταγγελίες πολιτών για παρακράτηση από τις τράπεζες μισθών και συντάξεων , ο Γραμματέας για θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης του ΙΝΚΑ /Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος κ. Φώτης Αλεξόπουλος απέστειλε επιστολή προκειμένου να ενημερωθούν οι πολίτες για τις ενέργειες που θα πρέπει να προχωρήσουν άμεσα ώστε να μην επαναληφθεί το ίδιο πρόβλημα .
Όσο πιο γρήγορα ο πολίτης προχωρήσει στην παρακάτω διαδικασία , τόσο το καλύτερο για αυτόν , αφού όσο συνεχίζεται το capital control θα αντιμετωπίζει κάθε μήνα το ίδιο πρόβλημα δηλώνει ο κ. Αλεξόπουλος .
Η επιστολή αναφέρει:
«Φίλες , Φίλοι
Κατά την συνέχιση του capital controls από το πιστωτικό σύστημα δυστυχώς κάποιοι συμπολίτες μας που είχαν συνδέσει τον λογαριασμό μισθοδοσίας &συντάξεως έχουν σοβαρό πρόβλημα αφού τα χρήματα τους παρακρατούνται από τις τράπεζες .
Είμαι κάθετος στο γεγονός ότι σε καμία των περιπτώσεων δεν θα πρέπει οι Τράπεζες να προσχωρούν σε δεσμεύσεις μισθών και συντάξεων , όμως οι τράπεζες δυστυχώς λειτουργούν ανεξέλεγκτα και θεωρούν τον εαυτό τους ως κυβερνήτη αυτής της χώρας.
Τώρα στο δια ταύτα: Τι μπορεί να κάνει ο πολίτης πάνω σε αυτό το θέμα ?
Αφού διαπιστώσει ότι έχει γίνει παρακράτηση πάει στο πλησιέστερο κατάστημα της τράπεζας που έχει τον λογαριασμό μισθοδοσίας του και βγάζει ένα νέο – παράπλευρο βιβλιάριο καταθέσεων με νέο IBAN όπου και ζητά από τον αρμόδιο υπάλληλο(Δάνειων & Πιστωτικών καρτών) να το καταχωρήσει στο δάνειο του αποδεσμεύοντας τον παλιό λογαριασμό (Μισθοδοσίας & Σύνταξης).
Αν υπάρχει ήδη βιβλιάριο καταθέσεων της ιδίας τράπεζας απαιτεί από τον υπάλληλο να δεσμεύεται από εδώ και στο εξής το ΙΒΑΝ του συγκεκριμένου βιβλιάριου για τα δάνεια του προς την Τράπεζα .
Στην συνέχεια καταθέτει μια αίτηση αντιλογισμού ζητώντας τα παρακρατηθέντα χρήματα του .
Η Αίτηση αντιλογισμού συντάσσεται απλά και εύκολα από τον πολίτη και απευθύνετε προς την τράπεζα .
Η Αίτηση αφού κατατεθεί στο αρμόδιο τμήμα της τράπεζας , μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες θα σας έχουν ειδοποιήσει να πάτε να πάρετε τα χρήματα σας και να βάλετε (απλώς) μερικές υπογραφές στα παραστατικά για το συγκεκριμένο χρηματικό ποσό ενώπιον του Υπαλλήλου .
Από την επόμενη μηνιαία καταβολή μισθού η σύνταξης δεν θα έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα .
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε με τα τηλέφωνα 11711 η 2103632443 του ΙΝΚΑ /Γ.Ο.Κ.Ε , αλλά και στο κινητό μου 6942915786 .
Με εκτίμηση
Φώτης .Ν. Αλεξόπουλος»
Όσο πιο γρήγορα ο πολίτης προχωρήσει στην παρακάτω διαδικασία , τόσο το καλύτερο για αυτόν , αφού όσο συνεχίζεται το capital control θα αντιμετωπίζει κάθε μήνα το ίδιο πρόβλημα δηλώνει ο κ. Αλεξόπουλος .
Η επιστολή αναφέρει:
«Φίλες , Φίλοι
Κατά την συνέχιση του capital controls από το πιστωτικό σύστημα δυστυχώς κάποιοι συμπολίτες μας που είχαν συνδέσει τον λογαριασμό μισθοδοσίας &συντάξεως έχουν σοβαρό πρόβλημα αφού τα χρήματα τους παρακρατούνται από τις τράπεζες .
Είμαι κάθετος στο γεγονός ότι σε καμία των περιπτώσεων δεν θα πρέπει οι Τράπεζες να προσχωρούν σε δεσμεύσεις μισθών και συντάξεων , όμως οι τράπεζες δυστυχώς λειτουργούν ανεξέλεγκτα και θεωρούν τον εαυτό τους ως κυβερνήτη αυτής της χώρας.
Τώρα στο δια ταύτα: Τι μπορεί να κάνει ο πολίτης πάνω σε αυτό το θέμα ?
Αφού διαπιστώσει ότι έχει γίνει παρακράτηση πάει στο πλησιέστερο κατάστημα της τράπεζας που έχει τον λογαριασμό μισθοδοσίας του και βγάζει ένα νέο – παράπλευρο βιβλιάριο καταθέσεων με νέο IBAN όπου και ζητά από τον αρμόδιο υπάλληλο(Δάνειων & Πιστωτικών καρτών) να το καταχωρήσει στο δάνειο του αποδεσμεύοντας τον παλιό λογαριασμό (Μισθοδοσίας & Σύνταξης).
Αν υπάρχει ήδη βιβλιάριο καταθέσεων της ιδίας τράπεζας απαιτεί από τον υπάλληλο να δεσμεύεται από εδώ και στο εξής το ΙΒΑΝ του συγκεκριμένου βιβλιάριου για τα δάνεια του προς την Τράπεζα .
Στην συνέχεια καταθέτει μια αίτηση αντιλογισμού ζητώντας τα παρακρατηθέντα χρήματα του .
Η Αίτηση αντιλογισμού συντάσσεται απλά και εύκολα από τον πολίτη και απευθύνετε προς την τράπεζα .
Η Αίτηση αφού κατατεθεί στο αρμόδιο τμήμα της τράπεζας , μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες θα σας έχουν ειδοποιήσει να πάτε να πάρετε τα χρήματα σας και να βάλετε (απλώς) μερικές υπογραφές στα παραστατικά για το συγκεκριμένο χρηματικό ποσό ενώπιον του Υπαλλήλου .
Από την επόμενη μηνιαία καταβολή μισθού η σύνταξης δεν θα έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα .
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε με τα τηλέφωνα 11711 η 2103632443 του ΙΝΚΑ /Γ.Ο.Κ.Ε , αλλά και στο κινητό μου 6942915786 .
Με εκτίμηση
Φώτης .Ν. Αλεξόπουλος»
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.