Η απόφαση αυτή για αλλαγή τακτικής ήρθε μετά την αδυναμία λόγω της κρίσης να πληρώνουν οι πολίτες τα πρόστιμα από τις τροχαίες παραβάσε...
Η απόφαση αυτή για αλλαγή τακτικής ήρθε μετά την αδυναμία λόγω της κρίσης να πληρώνουν οι πολίτες τα πρόστιμα από τις τροχαίες παραβάσεις, με αποτέλεσμα αυτά τα χρήματα να μεταφέρονται στις εφορίες και να είναι απλά ληξιπρόθεσμες οφειλές, χωρίς το κράτος να μπορεί να τα εισπράξει.
Σύμφωνα με πληροφορίες στην πρόταση του αρμόδιου υπουργού, κ. Πανούση περιλαμβάνεται το ενδεχόμενο αντί για αφαίρεση πινακίδων να πρέπει ο οδηγός που κάνει την παράβαση να προσφέρει κοινωφελή εργασία.
Μάλιστα, το σχέδιο για μείωση των προστίμων και ελαστικοποίηση τους θα αφορά μόνο τις απλές παραβάσεις όπως για παράδειγμα την παράνομη στάθμευση.
Σχετικά με τις πιο μεγάλες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σε αυτές δεν προβλέπεται καμία αλλαγή και ίσως να εξετάζεται το ενδεχόμενο διευκολύνσεων στην πληρωμή του προστίμου με δόσεις. Σε αυτές τις βαριές παραβάσεις συγκαταλέγονται, η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότηση, η παραβίαση του όριου ταχύτητας, και η οδήγηση υπό την επήρεια του αλκοόλ.
Φυσικά, όλες αυτές οι αλλαγές είναι στο πλαίσιο των προτάσεων του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και δεν πρόκειται για αποφασισμένες αλλαγές, καθώς αρμόδιο υπουργείο είναι το Μεταφορών.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.