Ενας 20χρονος νεκρός και άλλος ένας κλινικά νεκρός στο νοσοκομείο - Βαριά τραυματισμένοι άλλοι τρεις νέοι που επέβαιναν στο αμάξιΜόλ...
Το σημείο βρίσκεται στην κάθοδο της λεωφόρου Κηφισίας, αμέσως μετά το νοσοκομείο ΚΑΤ, όπου υπάρχει μόνο μία πινακίδα για το όριο ταχύτητας στα 50 χλμ, χωρίς κανένα άλλο προειδοποιητικό σήμα για την επικινδυνότητα του δρόμου στο σημείο εκείνο, που έχει στοιχίσει τη ζωή σε πολλούς συμπολίτες μας.
Λίγα μέτρα παρακάτω ένα μικρό εκκλησάκι μαρτυρά το θάνατο άλλων δυο 20χρονων παιδιών, οι γονείς των οποίων, έγραψαν μερικούς στίχους για να απαλύνουν τον πόνο τους αλλά και να προστατεύσουν τους επερχόμενους οδηγούς.
«Σε αυτή την άτιμη στροφή χάθηκαν δυο λεβέντες...», λένε στις πρώτες κιόλας αράδες όχι μόνο για να μπορέσουν οι δυο οικογένειες να κρατήσουν ζωντανή τη μνήμη των παιδιών τους, αλλά και να προστατεύσουν εκείνους που περνούν από το σημείο, ενημερώνοντας για την επικινδυνότητα του δρόμου.
Λίγο μετά τις τέσσερις τα ξημερώματα της 21ης Σεπτεμβρίου η άσφαλτος της λεωφόρου Κηφισίας ακριβώς στο ίδιο σημείο, βάφτηκε ξανά με αίμα, από τον τραυματισμό των πέντε παιδιών που επέστρεφαν από διασκέδαση. Ένας νεκρός, ένας κλινικά νεκρός, ενώ οι τρεις ακόμα φίλοι τους νοσηλεύονται ως πολυτραυματίες, με την κατάστασή τους να χαρακτηρίζεται σοβαρή.
Οι φωτογραφίες από το τραγικό περιστατικό αποτυπώνουν το πραγματικό γεγονός και τη σοβαρότητα του θέματος που χρήζει άμεσης παρέμβασης της ίδιας της πολιτείας. Εάν τα παιδιά αυτά είχαν καταναλώσει ή όχι παραπάνω από το επιτρεπόμενο όριο, ποσότητες αλκοόλ, θα γίνει γνωστό από την ιατροδικαστική εξέταση. Όμως, εδώ τίθεται το ερώτημα κατά πόσο το ίδιο το κράτος θέλει να προστατεύσει την ανθρώπινη ζωή κυρίως εκείνων των ατόμων που είτε λόγω νεαρής ηλικίας είτε λόγω υπερβολικής αυτοπεποίθησης έχουν άγνοια κινδύνου με αποτέλεσμα να θρηνούμε μέσα σε έξι μήνες, τρεις ανθρώπινες ζωές, ενώ μια ακόμα κοπέλα, που επέβαινε στο αυτοκίνητο του 22χρονου dj Αποστόλη Τσαούση, να βρίσκεται σε κώμα. Εκείνο το βράδυ, ο άτυχος νέος δεν εργαζόταν, όμως είχε βρεθεί στο μαγαζί για να γιορτάσουν τα γενέθλια της μίας εκ των τριών κοριτσιών που στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στο αυτοκίνητό του. Το αυτοκίνητο που οδηγούσε ξέφυγε από την πορεία του, έπεσε πάνω σε κολόνα και κατέληξε στο υποκατάστημα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου όπου άρπαξε φωτιά.
Την ίδια ώρα οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την επικινδυνότητα του δρόμου στο συγκεκριμένο σημείο και προτείνουν να τοποθετηθούν μεταλλικές μπάρες ασφαλείας. Ο κ. Παναγιώτης Μαδιάς, ειδικός πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων και μηχανολόγος – μηχανικός, λέει στο protothema.gr: “Θα πρέπει να υπάρχουν μεταλλικές μπάρες ασφαλείας, συστήματα αναχαίτισης οχημάτων δηλαδή. Έχουν σκοπό αφενός να επανευθυγραμμίσουν τα οχήματα που ήθελαν πρόσκρουση σε αυτές, αφετέρου να μειώνονται οι βλάβες περιμετρικά του ζωτικού χώρου της καμπίνας”.
Ακόμη ο συγκοινωνιολόγος Παναγιώτης Παπαδάκος αναφέρει: “Στο παρελθόν είχαν γίνει μελέτες για τα πιο επικίνδυνα σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπου εγκρίθηκε η χρηματοδότηση τους (ύψους περίπου 6 εκατ. Ευρώ μόνο για την Αθήνα) από ευρωπαϊκά κονδύλια, αλλά επειδή το κράτος δεν προχώρησε σε διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου τα χρήματα αυτά δεν τα πήραμε ποτέ. Πρέπει να εξαλείψουμε τα εμπόδια που υπάρχουν σε μεγάλους δρόμους βάζοντας μεταλλικά στηθαία ασφαλείας”.
Παρά τις δεκάδες καταγγελίες, τα ρεπορτάζ, και κυρίως τα απανωτά, θανατηφόρα τροχαία, το σημείο παραμένει «αφύλαχτο», χωρίς καμία προειδοποίηση για τους οδηγούς, που δεν γνωρίζουν την επικινδυνότητά του. Σε ποιο αριθμό άραγε πρέπει να φτάσει ο αριθμός των θυμάτων, που πληρώνουν με την ίδια τους τη ζωή την αδιαφορία, ώστε η πολιτεία να μεριμνήσει στοιχειωδώς;
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.