Με δελτίο τύπου που δημοσίευσε, η εταιρεία προέτρεπε τους πελάτες της να αγοράσουν τρία μανό της στα χρώματα της γαλλικής σημαίας για...
Οργή έχει προκαλέσει η ανήθικη προσπάθεια μίας αμερικανικής εταιρείας καλλυντικών να εκμεταλλευτεί την τραγωδία της περασμένης Παρασκευής στο Παρίσι για να διαφημίσει... τα μανό της.
Χιλιάδες χρήστες των social media «έβαψαν» τις φωτογραφίες των προφίλ τους με τα χρώματα της γαλλικής σημαίας τις περασμένες ημέρες, προκειμένου να τιμήσουν τα θύματα των αποτρόπαιων τρομοκρατικών επιθέσεων που βύθισαν στο πένθος τη γαλλική πρωτεύουσα.
Αυτή η αυθόρμητη εκδήλωση συμπαράστασης και αλληλεγγύης φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη της αμερικάνικης εταιρείας Duri, που εδρεύει στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, η οποία την ερμήνευσε σαν μία ευκαιρία να αυξήσει τις πωλήσεις της!
Συγκεκριμένα, με ένα δελτίο τύπου που δημοσίευσε, η εταιρεία προέτρεπε τους πελάτες της να αγοράσουν τρία μανό της, το Baton Rouge Blue, το I Do και το Parisian Tango, που κυκλοφορούν σε αποχρώσεις του μπλε, λευκού και κόκκινου αντίστοιχα (τα τρία χρώματα της γαλλικής σημαίας) περιγράφοντας τη χειρονομία ως έναν «εύκολο τρόπο να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους και την υποστήριξή τους στον γαλλικό λαό».
Όσο κακόγουστος κι αν είναι αυτός το τρόπος διαφήμισης, θα μπορούσε ίσως να δικαιολογηθεί εάν μέρος των κερδών δωριζόταν στην ενίσχυση των ανθρώπων που επέζησαν από τις φρικτές επιθέσεις ή των οικογενειών των θυμάτων. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει η New York Post, εκπρόσωπος τύπου της εταιρίας επιβεβαίωσε ότι ούτε δεκάρα από τα κέρδη δεν θα διατεθεί για να ανακουφίσει τον πόνο αυτών των ανθρώπων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σάλος που προκλήθηκε λόγω της ανήθικης καμπάνιας της εταιρίας ήταν τόσο μεγάλος, που η διαφημίστρια στην οποία άνηκε η αρχική ιδέα αναγκάστηκε να βγει και ζητήσει επίσημα συγγνώμη από τους καταναλωτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.