Από τον Μάρτιο του 1959 που βγήκε στην αγορά μέχρι σήμερα, η κούκλα Μπάρμπι έγινε ταυτόσημη με την έννοια της «θηλυκότητας», καθιερώνοντα...
Από τον Μάρτιο του 1959 που βγήκε στην αγορά μέχρι σήμερα, η κούκλα Μπάρμπι έγινε ταυτόσημη με την έννοια της «θηλυκότητας», καθιερώνοντας πρότυπα ομορφιάς για τις γυναίκες όλου του κόσμου. Η ψηλόλιγνη ξανθιά κούκλα έχει θεωρηθεί εν μέρει υπεύθυνη για την εμμονή των σύγχρονων γυναικών με το βάρος και την εμφάνισή τους γενικότερα, καθώς οι αναλογίες της απείχαν κατά πολύ από την πραγματικότητα.
Με εταιρείες να παράγουν περισσότερο «ρεαλιστικά» μοντέλα που έχουν σπυράκια και «παραπανίσια» κιλά, η εταιρεία Mattel που βρίσκεται πίσω από την κατασκευή της κούκλας με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο παρουσίασε πρόσφατα τη νέα γενιά Μπάρμπι.
Η κούκλα πλέον βγαίνει σε διαφορετικούς σωματότυπους και φυλές, αλλάζοντας τα δεδομένα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη αλλαγή συγκαταλέγεται στο σχέδιο «Project Dawn» της εταιρείας, το οποίο προετοιμαζόταν τα δύο τελευταία χρόνια.
Με εταιρείες να παράγουν περισσότερο «ρεαλιστικά» μοντέλα που έχουν σπυράκια και «παραπανίσια» κιλά, η εταιρεία Mattel που βρίσκεται πίσω από την κατασκευή της κούκλας με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο παρουσίασε πρόσφατα τη νέα γενιά Μπάρμπι.
Η κούκλα πλέον βγαίνει σε διαφορετικούς σωματότυπους και φυλές, αλλάζοντας τα δεδομένα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη αλλαγή συγκαταλέγεται στο σχέδιο «Project Dawn» της εταιρείας, το οποίο προετοιμαζόταν τα δύο τελευταία χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.