Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΤΟ ΑΚΟΥΣ, ΝΙΚΟ ΧΟΝΤΡΟ-ΦΙΛΗ; ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ!!!

Ενώ στην Ελλάδα το μάθημα των θρησκευτικών όπως γίνονταν εδώ και δεκαετίες καταργείται για να αντικατασταθεί από ένα αφηρημένο θρησκειολο...

Ενώ στην Ελλάδα το μάθημα των θρησκευτικών όπως γίνονταν εδώ και δεκαετίες καταργείται για να αντικατασταθεί από ένα αφηρημένο θρησκειολογικό μάθημα κατ’ εντολή των έξωθεν «αφεντάδων» και των εγχώριων τοποτηρητών τους, στην γειτονική Τουρκία η παιδεία ισλαμοποιείται από την βρεφική σχεδόν ηλικία.

Σύμφωνα με το τουρκικό υπουργείο Εθνικής, (οι Τούρκοι το χαρακτηρίζουν ακόμα Εθνικής), Παιδείας, στην Τουρκία λειτουργούν σήμερα τρεις χιλιάδες νηπιαγωγεία και 25 χιλιάδες δάσκαλοι που διδάσκουν το Κοράνι και το Ισλαμ σε μικρά παιδιά ηλικίας 4-6 ετών.

Όπως αναφέρει μια ειδική αναφορά της «Ομάδας Εργασίας» του «Ιδρύματος Κοινωνικής και Λαϊκής Παιδείας της Τουρκίας», στο σχολικό έτος 2015-16 ένα εκατομμύριο μικρά παιδία προσχολικής ηλικίας θα διδαχτούν το Κοράνι και τις βασικές αρχές του Ισλάμ στα δημόσια νηπιαγωγεία. Συνολικά σε όλη την τουρκική εκπαίδευση, 8 εκατομμύρια 500 χιλιάδες παιδία παίρνουν την ισλαμική παιδεία σε όλες τις βαθμίδες της.

Η διδασκαλία αυτή είναι υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Θρησκευτικών της Τουρκιάς, (κάτι ανάλογο με την δική μας Αρχιεπισκοπή), η οποία πρωτοστατεί και με την στήριξη της ισλαμικής κυβέρνησης στην προώθηση της ισλαμικής παιδείας. Μάλιστα όπως αναφέρεται, για φέτος ετοιμάζονται από τα σχολειά να βγουν 60.000 παιδιά Hafiz, δήλαδή παιδιά που θα μπορούν να αποστηθίζουν το Κοράνι.

Ενώ εμείς προχωράμε τάχιστα στην εξολόθρευση της ελληνορθόδοξης μας ταυτότητας στην γειτονική χώρα διευρύνουν τον κύκλο της θρησκευτικής παιδείας με όλα τα μέσα.

Εμείς βλέπετε είμαστε “πολιτισμένοι» και «προοδευτικοί» αλλά… χωρίς ταυτότητα!

Και εις ανώτερα!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.