"Μην ανησυχείτε, μην ανησυχείτε. Μην το κάνεις αυτό. Τράβα πάνω". Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του Κύπριου πιλότου Αριστου Σω...
"Μην ανησυχείτε, μην ανησυχείτε. Μην το κάνεις αυτό. Τράβα πάνω".
Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του Κύπριου πιλότου Αριστου Σωκράτους, σύμφωνα με οσα μετέδωσε σήμερα ο ρωσικός τηλεοπτικός σταθμός Rossiya-1. Το ηχητικό ντιοκουμέντο που ο σταθμός ισχυρίζεται οτι περιήλθε στην κατοχή του από πηγές των ερευνών του αεροπορικού δυστυχήματος, δεν μεταδόθηκε όπως ήταν, αλλά με μετάφραση στα ρώσικα των τελευταίων λεγομένων του πιλότου.
Τράβα πάνω, είναι η τελευταία φράση που ακούγεται, πριν τις σπαρακτικές φωνές δευτερόλεπτα πριν το τέλος, οπως έχουν καταγραφεί στο κόκπιτ του μοιραίου αεροσκάφους, η συντριβή του οποίου στοίχισε τη ζωή και στους 62 επιβαίνοντες.
Το αεροπορικό δυστύχημα της 19ης Μαρτίου του αεροσκάφους της FlyDubai στο Ροστόβ ον Ντον της Ρωσίας, άνοιξε τον ασκό του Αιολου για την αεροπορική εταιρεία, καθώς κάθε μέρα γίνονται και νέες καταγγελίες από πρώην ή εν ενεργεία πιλότους για εξανλτητικά προγράμματα και ωράρια πτήσεων.
Όπως αποκαλύπτει το τηλεοπτικό δίκτυο RT, οι κανόνες ασφαλείας των πτήσεων παραβιάζονταν καθημερινά και οι πιλότοι αναγκάζονταν να εργάζονται μέχρι και 100 ώρες την εβδομάδα, ενώ το ασφαλές ωράριο του πιλότου είναι 40 έως 60 ώρες.
«Η πίεση που ασκείται στους πιλότους από την εταιρεία είναι τεράστια. Aν δεν πετάξεις, δεν θα πληρωθείς. Έτσι πολλοί πιλότοι αποκοιμήθηκαν στο πηδάλιο. Αλλά από το φόβο αντεκδίκησης, δεν αναφερόταν στην έκθεση ασφαλείας», αναφέρει πιλότος της εταιρείας.
Οι πιλότοι και τα πληρώματα εργάζονταν υπό ψυχολογική πίεση και υπό καθεστώς φόβου. Όποτε ανέφεραν υπερκόπωση, κούραση και παραβίαση των κανόνων ασφαλείας των πτήσεων στις αναφορές τους μετά από κάθε πτήση, δέχονταν περικοπές αποδοχών.
Το 2015 καταγράφηκαν 150 παράπονα πιλότων για κούραση και υπερκόπωση στην αεροπορική εταιρεία Flydubai.
Η εταιρεία απορρίπτει τις καταγγελίες των πιλότων και αναφέρει ότι ανταποκρίνεται στις διεθνείς προδιαγραφές ασφάλειας πτήσεων.
Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του Κύπριου πιλότου Αριστου Σωκράτους, σύμφωνα με οσα μετέδωσε σήμερα ο ρωσικός τηλεοπτικός σταθμός Rossiya-1. Το ηχητικό ντιοκουμέντο που ο σταθμός ισχυρίζεται οτι περιήλθε στην κατοχή του από πηγές των ερευνών του αεροπορικού δυστυχήματος, δεν μεταδόθηκε όπως ήταν, αλλά με μετάφραση στα ρώσικα των τελευταίων λεγομένων του πιλότου.
Τράβα πάνω, είναι η τελευταία φράση που ακούγεται, πριν τις σπαρακτικές φωνές δευτερόλεπτα πριν το τέλος, οπως έχουν καταγραφεί στο κόκπιτ του μοιραίου αεροσκάφους, η συντριβή του οποίου στοίχισε τη ζωή και στους 62 επιβαίνοντες.
Το αεροπορικό δυστύχημα της 19ης Μαρτίου του αεροσκάφους της FlyDubai στο Ροστόβ ον Ντον της Ρωσίας, άνοιξε τον ασκό του Αιολου για την αεροπορική εταιρεία, καθώς κάθε μέρα γίνονται και νέες καταγγελίες από πρώην ή εν ενεργεία πιλότους για εξανλτητικά προγράμματα και ωράρια πτήσεων.
Όπως αποκαλύπτει το τηλεοπτικό δίκτυο RT, οι κανόνες ασφαλείας των πτήσεων παραβιάζονταν καθημερινά και οι πιλότοι αναγκάζονταν να εργάζονται μέχρι και 100 ώρες την εβδομάδα, ενώ το ασφαλές ωράριο του πιλότου είναι 40 έως 60 ώρες.
«Η πίεση που ασκείται στους πιλότους από την εταιρεία είναι τεράστια. Aν δεν πετάξεις, δεν θα πληρωθείς. Έτσι πολλοί πιλότοι αποκοιμήθηκαν στο πηδάλιο. Αλλά από το φόβο αντεκδίκησης, δεν αναφερόταν στην έκθεση ασφαλείας», αναφέρει πιλότος της εταιρείας.
Οι πιλότοι και τα πληρώματα εργάζονταν υπό ψυχολογική πίεση και υπό καθεστώς φόβου. Όποτε ανέφεραν υπερκόπωση, κούραση και παραβίαση των κανόνων ασφαλείας των πτήσεων στις αναφορές τους μετά από κάθε πτήση, δέχονταν περικοπές αποδοχών.
Το 2015 καταγράφηκαν 150 παράπονα πιλότων για κούραση και υπερκόπωση στην αεροπορική εταιρεία Flydubai.
Η εταιρεία απορρίπτει τις καταγγελίες των πιλότων και αναφέρει ότι ανταποκρίνεται στις διεθνείς προδιαγραφές ασφάλειας πτήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.